abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:45:16 #101
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85089931
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef NoShitSherlock het volgende:
Waar kan ik die pc demo op steam vinden? Als ik op maffia 2 klik zie ik nergens een download voor de demo.
Gewoon bij demo's

Ik ben nu even aan het spelen. Ik sta nog in het huis, maar het ziet er echt gelikt uit. Overal details, alhoewel hij wel erg veel dezelfde foto's in zijn huis heeft. :+

Daarnaast zijn die playboys een erg fijne toevoeging. :9
Bedankt Hans.
pi_85090020
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:45 schreef bascross het volgende:

[..]

Gewoon bij demo's

Ik ben nu even aan het spelen. Ik sta nog in het huis, maar het ziet er echt gelikt uit. Overal details, alhoewel hij wel erg veel dezelfde foto's in zijn huis heeft. :+

Daarnaast zijn die playboys een erg fijne toevoeging. :9
Warempel nu staat die link naar de demo er opeens wel. Doe het qua kwaliteit onder voor GTA IV? Want qua sandboxgames is GTA IV toch wel de absolute top en als deze game zich daar aan kan meten dan ben ik tevreden.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:48:02 #103
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85090039
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:47 schreef NoShitSherlock het volgende:

[..]

Warempel nu staat die link naar de demo er opeens wel. Doe het qua kwaliteit onder voor GTA IV? Want qua sandboxgames is GTA IV toch wel de absolute top en als deze game zich daar aan kan meten dan ben ik tevreden.
Qua graphics makkelijk, maar dat is ook niet zo vreemd. De game is twee jaar later uitgebracht.
Bedankt Hans.
pi_85090326
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:48 schreef bascross het volgende:

[..]

Qua graphics makkelijk, maar dat is ook niet zo vreemd. De game is twee jaar later uitgebracht.
Zo dat belooft wat dan. Ik vind GTA IV nu nog steeds de meest indrukwekkende game qua graphics, mede door de grote van de stad en de sfeer die de stad zelf uit ademt.
pi_85090393
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef NoShitSherlock het volgende:
Waar kan ik die pc demo op steam vinden? Als ik op maffia 2 klik zie ik nergens een download voor de demo.
zoeken op mafia 2, kom je em vanzelf tegen
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:57:33 #106
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_85090410
Oke, ik had wel 1 issue met geluid, bij veel schieten hoorde ik opeens hoge storende tonen.
Heb het echt over een soort piep, maar nog niet weer gehad....

Voor de rest vind ik het sfeertje wel leuk, ga vanavond wel ff verder klooien.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_85090502
zojuist even gespeeld..
ziet er goed uit, muziek is goed, sfeer is goed,
Iemand die playboy al gezien? Ligt op dat muurtje langs de keukentafel, best een lekker wijf :P Jammer dat ze nu waarschijnlijk al 80 is :')
Camerabesturing is niet echt geweldig, heb de mousespeed op 'very low' gezet maar dan gaat ie te stroperig.
Auto rijden is erg wennen, ze sturen echt log en zwabberen alle kanten op
Voor de rest is ie geweldig
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:03:16 #108
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85090621
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:59 schreef bohgek het volgende:
zojuist even gespeeld..
ziet er goed uit, muziek is goed, sfeer is goed,
Iemand die playboy al gezien? Ligt op dat muurtje langs de keukentafel, best een lekker wijf :P Jammer dat ze nu waarschijnlijk al 80 is :')
Camerabesturing is niet echt geweldig, heb de mousespeed op 'very low' gezet maar dan gaat ie te stroperig.
Auto rijden is erg wennen, ze sturen echt log en zwabberen alle kanten op
Voor de rest is ie geweldig
Autorijden vind ik vrij gemakkelijk, althans in die rode cabrio gaat het goed. Nog geen andere auto's geprobeerd. Die playboy is wel nice inderdaad, maar er zijn er nog 4 in deze demo, dus even zoeken. :7
Bedankt Hans.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:09:12 #109
258885 Solique
I Kill You !
pi_85090871
Vanavond eens uitgebreid gaan testen. Vrees wel het ergste als ik al hoor dat krachtige systemen problemen hebben met deze game. Merk het vanzelf als mijn pc instort. :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:10:24 #110
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85090913
Valt best mee. Ik heb een 3ghz dual core, 4gb ram en een 9800gt. :') Hij draait zonder problemen.
Bedankt Hans.
pi_85090926
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:55 schreef NoShitSherlock het volgende:

[..]

Zo dat belooft wat dan. Ik vind GTA IV nu nog steeds de meest indrukwekkende game qua graphics, mede door de grote van de stad en de sfeer die de stad zelf uit ademt.
Het echte nadeel bij GTA IV vond ik toch echt dat sommige dingen nog steeds in beeld 'springen'. Net zoals een boom die je eerst niet ziet en opeens uit het niets wel. Was wel al een heel stuk minder i.v.m. voorgaande Grand Theft Autos, maar toch (in Red Dead Redemption zie je gelukkig bijna nooit iets zomaar in beeld springen).

Ben benieuwd hoe Mafia 2 het doet. Als PSN gebruiker maar morgen downloaden. Echt lullig, ze geven PSN+ niet voorrang. Nee, ze benadelen de 'standaard' PSN gebruikers.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:11:17 #112
258885 Solique
I Kill You !
pi_85090943
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:10 schreef bascross het volgende:
Valt best mee. Ik heb een 3ghz dual core, 4gb ram en een 9800gt. :') Hij draait zonder problemen.
Op welke resolutie en setting is dat. Heb zelf een 3ghz dual amd (athlon 64), 4gb en dan een hd5770 OC.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:13:53 #113
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_85091059
Met alles op het hoogst (resolutie 1920x1080), V-sync aan, AA aan en Physx op Medium kan ik 'm prima spelen. :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_85091680
Wat doet die maffia steam pc demo er lang over om te installeren zeg. Hij is nu bezig de launcher.exe te installeren wat stap 1 is van de 4 stappen. Ik heb dus die shit gewoon gedownload en dan druk ik op play en krijgen we dit .

Hoe lang hoort dat te duren?? Hij is nu al 10 minuten bezig met alleen die launcher.exe te installeren. :')
pi_85091769
Nou nou nou ik weet het niet hoor.. :{

De graphics vallen mij toch echt wel behoorlijk tegen. Ok de detail op straat valt tegen. Binnen in de gebouwen lijkt alles er wel wat beter uit te zien. Verder zijn explosies nogal tegenvallend en als je een duif neer schiet dan zien je 4 pixels uit elkaar vallen net zoals het bloed wat er ook niet uit ziet.

De gameplay is wel dik in orde. Maar het lijkt wel een beetje op de sims. :') In het huis kun je je raam open zetten en de kraan aan zetten? WTF heeft dat voor nut??? :') :')

Verder lijkt het of de popetjes allemaal erg houterig lopen. Waarom niet het RagDoll effect van GTA IV?

Ik ben dus een beetje telleurgesteld. Want op screens zag er het heel mooi uit in werkelijkheid valt het tegen.

Vergelijken met GTA IV??

GTA IV wint. ^O^
pi_85091797
Zeker kopen O+ dat sfeertje alleen al,
pi_85091812
Ik heb de CE besteld voor de 360, de demo was echt goed.
Geen referral hier.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:37:26 #118
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_85091936
Mafia 2 :-D:-D:-D
Ik wacht er al jaren op. elke keer die uitgestelde releasedatum :N

Eindelijk, :-D

Ik ga hem eerst downloaden denk ik, niet kopen. geld uitsparen *O*
Ik hoop dat in een goed genoege pc heb, om hem beetje speelbaar te kunnen spelen. Anders moet ik hem wel kopen voor me ps3.
pi_85092086
nog een keer doorgespeeld en camerabesturing en autobesturing vallen erg mee, werkt dus goed.
Nadeel is dat het naar mijn mening een echte consoleport is.
Je kan de AA niet instellen alleen maar on/off. Als je de AA aanzet dan is alles nog steeds erg kartelig, vrijwel geen verbetering tov 'off'.
Drawdistance is ook niet echt bijzonder, 50 meter vooruit zag ik telkens objecten verschijnen als ik rondreed.
Ik draai alles op max (zonder die nvidia fysics) op een resolutie van 1680*1050.
pi_85092115
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 04:27 schreef Jegorex het volgende:
Ik denk dat ik de demo oversla.
Heb de CE al besteld en wacht daar lekker op :P
Ik ben hem toch maar aan het downloaden nu :D
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_85092347
Ik heb de demo nu even gespeeld , en ik heb echt het gevoel alsof ik GTA IV speel maar dan realistischer, in de jaren vijftig en met betere graphics.
De graphics van de vegetatie en het water zien er echt verrassend goed uit en ook de draw distance is behoorlijk goed. Allleen waarom je het water niet in kan is mij een raadsel.

Wat mij tegenvalt is dat er geen beter schade model inzit als bij GTA IV. De besturing van de auto's is wel goed naar mijn mening en doet niet onder voor GTA IV.

Ik speel trouwens wel met alles op de hoogste stand dus dit zal verklaren waarom het er zo verdomt mooi uitziet.
pi_85092550
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef SoldMayor het volgende:

De graphics vallen mij toch echt wel behoorlijk tegen. Ok de detail op straat valt tegen. Binnen in de gebouwen lijkt alles er wel wat beter uit te zien. Verder zijn explosies nogal tegenvallend en als je een duif neer schiet dan zien je 4 pixels uit elkaar vallen net zoals het bloed wat er ook niet uit ziet.

De gameplay is wel dik in orde. Maar het lijkt wel een beetje op de sims. :') In het huis kun je je raam open zetten en de kraan aan zetten? WTF heeft dat voor nut??? :') :')

Verder lijkt het of de popetjes allemaal erg houterig lopen. Waarom niet het RagDoll effect van GTA IV?

Ik ben dus een beetje telleurgesteld. Want op screens zag er het heel mooi uit in werkelijkheid valt het tegen.

Vergelijken met GTA IV??

GTA IV wint. ^O^
Inderdaad, ben er ook totaal niet kapot van :{

Het draait op de één of andere manier voor geen meter op de Xbox (waarom zijn er nog steeds developers die vsync niet gebruiken?).
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:02:01 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_85093044
MASTERGAME
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_85093237
Vraagje voor mensen die hem op de PC spelen. Is de besturing van je character en auto op PC of consoleleest geschoeid? Dus voelt de besturing, en dan vooral van je character even soepel aan als Mafia, of is het een GTA 4 besturing? -lees consolebesturing.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:08:33 #125
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85093356
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef SoldMayor het volgende:

Vergelijken met GTA IV??

GTA IV wint. ^O^
Speel je op de pc? Ik vind het er prima uitzien, zeker mooier dan GTA 4.
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')