Gewoon bij demo'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef NoShitSherlock het volgende:
Waar kan ik die pc demo op steam vinden? Als ik op maffia 2 klik zie ik nergens een download voor de demo.
Warempel nu staat die link naar de demo er opeens wel. Doe het qua kwaliteit onder voor GTA IV? Want qua sandboxgames is GTA IV toch wel de absolute top en als deze game zich daar aan kan meten dan ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:45 schreef bascross het volgende:
[..]
Gewoon bij demo's
Ik ben nu even aan het spelen. Ik sta nog in het huis, maar het ziet er echt gelikt uit. Overal details, alhoewel hij wel erg veel dezelfde foto's in zijn huis heeft.![]()
Daarnaast zijn die playboys een erg fijne toevoeging.
Qua graphics makkelijk, maar dat is ook niet zo vreemd. De game is twee jaar later uitgebracht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:47 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Warempel nu staat die link naar de demo er opeens wel. Doe het qua kwaliteit onder voor GTA IV? Want qua sandboxgames is GTA IV toch wel de absolute top en als deze game zich daar aan kan meten dan ben ik tevreden.
Zo dat belooft wat dan. Ik vind GTA IV nu nog steeds de meest indrukwekkende game qua graphics, mede door de grote van de stad en de sfeer die de stad zelf uit ademt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Qua graphics makkelijk, maar dat is ook niet zo vreemd. De game is twee jaar later uitgebracht.
zoeken op mafia 2, kom je em vanzelf tegenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef NoShitSherlock het volgende:
Waar kan ik die pc demo op steam vinden? Als ik op maffia 2 klik zie ik nergens een download voor de demo.
Autorijden vind ik vrij gemakkelijk, althans in die rode cabrio gaat het goed. Nog geen andere auto's geprobeerd. Die playboy is wel nice inderdaad, maar er zijn er nog 4 in deze demo, dus even zoeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:59 schreef bohgek het volgende:
zojuist even gespeeld..
ziet er goed uit, muziek is goed, sfeer is goed,
Iemand die playboy al gezien? Ligt op dat muurtje langs de keukentafel, best een lekker wijfJammer dat ze nu waarschijnlijk al 80 is
Camerabesturing is niet echt geweldig, heb de mousespeed op 'very low' gezet maar dan gaat ie te stroperig.
Auto rijden is erg wennen, ze sturen echt log en zwabberen alle kanten op
Voor de rest is ie geweldig
Het echte nadeel bij GTA IV vond ik toch echt dat sommige dingen nog steeds in beeld 'springen'. Net zoals een boom die je eerst niet ziet en opeens uit het niets wel. Was wel al een heel stuk minder i.v.m. voorgaande Grand Theft Autos, maar toch (in Red Dead Redemption zie je gelukkig bijna nooit iets zomaar in beeld springen).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:55 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Zo dat belooft wat dan. Ik vind GTA IV nu nog steeds de meest indrukwekkende game qua graphics, mede door de grote van de stad en de sfeer die de stad zelf uit ademt.
Op welke resolutie en setting is dat. Heb zelf een 3ghz dual amd (athlon 64), 4gb en dan een hd5770 OC.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:10 schreef bascross het volgende:
Valt best mee. Ik heb een 3ghz dual core, 4gb ram en een 9800gt.Hij draait zonder problemen.
Ik ben hem toch maar aan het downloaden nuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:27 schreef Jegorex het volgende:
Ik denk dat ik de demo oversla.
Heb de CE al besteld en wacht daar lekker op
Inderdaad, ben er ook totaal niet kapot vanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef SoldMayor het volgende:
Nou nou nou ik weet het niet hoor..![]()
De graphics vallen mij toch echt wel behoorlijk tegen. Ok de detail op straat valt tegen. Binnen in de gebouwen lijkt alles er wel wat beter uit te zien. Verder zijn explosies nogal tegenvallend en als je een duif neer schiet dan zien je 4 pixels uit elkaar vallen net zoals het bloed wat er ook niet uit ziet.
De gameplay is wel dik in orde. Maar het lijkt wel een beetje op de sims.In het huis kun je je raam open zetten en de kraan aan zetten? WTF heeft dat voor nut???
![]()
![]()
Verder lijkt het of de popetjes allemaal erg houterig lopen. Waarom niet het RagDoll effect van GTA IV?
Ik ben dus een beetje telleurgesteld. Want op screens zag er het heel mooi uit in werkelijkheid valt het tegen.
Vergelijken met GTA IV??
GTA IV wint.
Speel je op de pc? Ik vind het er prima uitzien, zeker mooier dan GTA 4.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef SoldMayor het volgende:
Nou nou nou ik weet het niet hoor..![]()
De graphics vallen mij toch echt wel behoorlijk tegen. Ok de detail op straat valt tegen. Binnen in de gebouwen lijkt alles er wel wat beter uit te zien. Verder zijn explosies nogal tegenvallend en als je een duif neer schiet dan zien je 4 pixels uit elkaar vallen net zoals het bloed wat er ook niet uit ziet.
De gameplay is wel dik in orde. Maar het lijkt wel een beetje op de sims.In het huis kun je je raam open zetten en de kraan aan zetten? WTF heeft dat voor nut???
![]()
![]()
Verder lijkt het of de popetjes allemaal erg houterig lopen. Waarom niet het RagDoll effect van GTA IV?
Ik ben dus een beetje telleurgesteld. Want op screens zag er het heel mooi uit in werkelijkheid valt het tegen.
Vergelijken met GTA IV??
GTA IV wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |