Klopt. Physx heeft enorme invloed op je FPS.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn pc vindt de gevechten ècht niet leuk met Physx (en de rest) op maximum en dan in 1920x1080. En ik heb nog wel een Core i7 (1366), 12GB DDR3 en een GTX480.
Heftig spelletjeIk probeer het zo maar zonder Physx
Op US account staat ie er ook nog nie...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
psn krijgt hem volgens mij pas morgen.
edit: Btw tussen 11 (half uur geleden) en 13:00 moet ie op de 360 staan.
Zonder Physx gaat het inderdaad super allemaal, ook bij heel drukke gevechten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Klopt. Physx heeft enorme invloed op je FPS.
Dat PSNplus vind ik ook echt zo'n geweldige faal actie van sonyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef Vijf_voor het volgende:
http://psonly.nl/nieuws/2(...)r_PS_Plus_exclusief/
..niet gelezen dat ie op steam uitkwamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:17 schreef bascross het volgende:
Ik ben hem nu aan het downloaden via steam, ben benieuwd.
steamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:21 schreef Roces18 het volgende:
kan ik hem ergens anders downloaden dan steam want dat is echt een kut programma
Ik ga er vanuit dat dit alleen voor de demo geldt, aangezien deze ook als laatste werd aangekondigd voor de pc. Ze hebben zoveel jaren in dit spel gestoken, zou wel belachelijk zijn als de echte pc-versie ook zo kut speelt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
steam![]()
PC Demo gedaan even snel wat ik er van vond.
+ punten
De sfeer is geweldig.
Cutscenes zijn geweldig.
Muziek zit er weer erg goed in zoals we ook in Mafia 1 al hoorden.
gameplay is behoorlijk tactisch, blind rondrennen = snel doodgaan.
-punten
Spel voelt als een console port.
Weggedrag van de auto's is wel erg zweverig.
hoe de...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben nu aan het downloaden op xbox.
Wat is volgens jou het gevoel van een 'console port' dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
steam![]()
PC Demo gedaan even snel wat ik er van vond.
+ punten
De sfeer is geweldig.
Cutscenes zijn geweldig.
Muziek zit er weer erg goed in zoals we ook in Mafia 1 al hoorden.
gameplay is behoorlijk tactisch, blind rondrennen = snel doodgaan.
-punten
Spel voelt als een console port.
Weggedrag van de auto's is wel erg zweverig.
quote:En je hebt in het begin trouwens niet de keus voor een missie of freeroam voor 10 minuten, je heb 10 minuten om op de plaats van de missie te komen dus je kan ook 9minuten rond rijden en dan naar de missie gaan.
edit@ nog een tip: als je bijna door je tijd heen ben, laat je dan neerschieten door de politie want dan spawn je weer in je huis met de volle tijd zonder opnieuw de demo op te starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |