Het eindequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef bascross het volgende:
[..]
Mafia 1 is nog steeds de beste game ooit. Die verhaallijn.
Ik zat meer van: nee! Alsnog alles voor niks!quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:41 schreef bohgek het volgende:
[..]
Zat toen wel even zo:te kijken.
Geniaal einde, zag het helemaal niet aankomen
wat een zeik zou dat zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga er vanuit dat ie rond 12 uur 's middags Amerikaanse tijd online komt (dus 6 uur 's avonds Nederlandse tijd).
Amerika is groter dan New York he, de VS alleen hebben al zeven tijdzones.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga er vanuit dat ie rond 12 uur 's middags Amerikaanse tijd online komt (dus 6 uur 's avonds Nederlandse tijd).
Ik ben afhankelijk van Steam, wat wel weer vertraging zal betekenen
Hoe kom je in godsnaam aan 7 zelfs 8 tijdzones?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:41 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Amerika is groter dan New York he, de VS alleen hebben al zeven tijdzones.
On-topic; ik ga de SE maar eens bestellen
Edit: Acht tijdzones.
1 hour and 10 minutes ago remaining until the Mafia II demo release date.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan 7 zelfs 8 tijdzones?
[ afbeelding ]
Van de oost naar de westkust tell ik 5, als je hawai meetelt heb je er 6.... dus... HUH?
edit: dus 9 uur sochtends is ie er.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie alleen geen pc demo. Ik heb geen xbox360 en ook geen ps3. Val ik zeker net buiten de boot
-edit toch wel, maar via steam-
quote:De demo van Mafia II komt op 10 augustus ook uit op de PC. Dat bevestigt de uitgever van het spel, 2K Games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |