abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:08:14 #26
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_85001211
:') Dit topic..

Koop n taser, pepperspray oid.. Dit is alleen zielig voor die hond..

De "stoere/enge" honden zijn vaak de dupe van hun baasje, met een beetje goede opvoeding zijn t stuk voor stuk goeie lobbesen(lobbes mv?) .
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_85001629
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef DRA het volgende:

[..]

Het probleem is gewoon dat ik een hoop van die sportschool types heb in mjn straat die om het minste of geringste een grote bek opzetten. Als ik een hond heb kan ik ze tenminste afschrikken.
Een goede trap tussen de voorpoten, en veel honden gaan dan liggen.
Ten minste, volgens mijn vader ben ik ooit een keer op die manier gered van 2 agressieve honden, ik kan het zelf niet meer herinneren. (gelukkig maar)

Als je een hond neemt moet je minimaal dagelijks 3x buiten gaan lopen, en dan heb je dus minimaal 3x per dag een kans om die mensen tegen te komen.

Maar als je toch per sé 3x per dag naar buiten wil, veel tijd er aan besteden, hondenbelasting wilt betalen, veel voer, dure accessoires als speeltjes, halsband, mand, riem, poepzakjes, dure dierenartsrekeningen, pensions (vakantie!) en nog meer van dat soort dingen zou ik voor Bullmastiff, Boerboel, Dobermann of Herder kiezen (hoewel _ik_ van die laatsten geen fan ben)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_85001650
DRA-topic, derhalve -> TRU of BNW :')
  Admin zondag 8 augustus 2010 @ 11:25:04 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85001659
Ja ho maar hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')