quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik ook, maar meestal wordt corrigeren je niet in dank afgenomen
Did dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
DIT IS DE INTERNET DAT IS HEUL NIET NODIG
ik mis het FOK!schaap in de PDF, voor de voltooid deelwoordenquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:26 schreef gekkewiebel het volgende:
Ik erger me er al een hele tijd aan, zo ook op FOK!, het onjuiste gebruik van d's en t's in de vervoeging van werkwoorden, terwijl het zo simpel is.
Door dit onjuiste taalgebruik geef je als FOK!ker de indruk dat je post niet zo serieus genomen hoeft te worden, aangezien je nog geen eens enkele basale Nederlandse taalregels weet toe te passen.
Daarom roep ik jullie allemaal op om even deze pdf door te lezen. Nog geen eens een a4'tje tekst.
Klacht: onjuiste spelling
Anti-klacht: Er is iets aan te doen. Lees de pdf!!![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef theKiD het volgende:
Wat een gejank om niks![]()
Doe niet zo moeilijk en laat de mensen typen wat ze willen, erger je eraan, dan klik je toch op het kruisje rechts boven in de hoek..
Nou jij weer. Alles wat dikgedrukt is fout of is door mij toegevoegd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:26 schreef gekkewiebel het volgende:
Ik erger me er al een hele tijd aan, zo ook op FOK!,: Het onjuiste gebruik van d's en t's in de vervoeging van werkwoorden, terwijl het zo simpel is.
Door dit onjuiste taalgebruik geef je als FOK!ker de indruk dat je post niet zo serieus genomen hoeft te worden, aangezien je nog geen eens een enkele basale Nederlandse taalregels weet toe te passen.
Daarom roep ik jullie allemaal op om even deze pdf door te lezen. Nog geen eens een a4'tje tekst.
Klacht: onjuiste spelling
Anti-klacht: Er is iets aan te doen. Lees de pdf!!![]()
Nog nooit bij stilgestaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
ik mis het FOK!schaap in de PDF, voor de voltooid deelwoorden
Ik had ze allemaal goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:29 schreef wazoomie het volgende:
Verplicht elke doordeweekse dag de test op www.beterspellen.nl maken. Per fout een zweepslag.
Het probleem is dat veel mensen, doordat ze de hele dag op MSN zitten en in brak Nederlands op forums posten, gewoon niet meer weten hoe ze wél fatsoenlijk moeten spellen als het om iets serieus/officieels gaat, en dat is best jammer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef theKiD het volgende:
Wat een gejank om niks![]()
Doe niet zo moeilijk en laat de mensen typen wat ze willen, erger je eraan, dan klik je toch op het kruisje rechts boven in de hoek..
Precies....!!!!!!quote:
Dudequote:Op zondag 8 augustus 2010 01:32 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou jij weer. Alles wat dikgedrukt is fout of is door mij toegevoegd.
DT-gebruik hoort met een streepje verbonden te zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:40 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Dude
- Na een dubbele punt een hoofdletter?
- Alsof er één regel is voor DT gebruik?
Staat allemaal in het pdf bestandjequote:Op zondag 8 augustus 2010 01:40 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Dude
"Geen eens" is zonder spaties: geeneens. Daarentegen is "niet eens" wel met een spatie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:40 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Dude
Jij leest een ander pdf bestand dan die ik heb gepost.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:43 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Staat allemaal in het pdf bestandje
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Geen eens" is zonder spaties: geeneens. Daarentegen is "niet eens" wel met een spatie.
Het is "dt-gebruik", niet "dt gebruik".
soberso pdf bestandjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:43 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Staat allemaal in het pdf bestandje
Ok, ik let niet overal zo erg op.. Maargoed je hebt gelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Geen eens" is zonder spaties: geeneens. Daarentegen is "niet eens" wel met een spatie.
Het is "dt-gebruik", niet "dt gebruik".
pdf-bestand; http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:44 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Jij leest een ander pdf bestand dan die ik heb gepost.
quote:
Ik twijfel trouwens tussen dt-fout(en) en d/t-fout(en). Volgens mij is de juiste schrijfwijze d/t-fout(en).quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:46 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Ok, ik let niet overal zo erg op.. Maargoed je hebt gelijk.![]()
Topic(terug)wending: Het gaat om DT-gebruik mensen!!! DT-gebruik!!!
Ik kan me er niet druk om maken. En sommige doen er ook beter aan om zich om andere dingen druk te maken dan om een domme d/ dt fout..quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:34 schreef apogee het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel mensen, doordat ze de hele dag op MSN zitten en in brak Nederlands op forums posten, gewoon niet meer weten hoe ze wél fatsoenlijk moeten spellen als het om iets serieus/officieels gaat, en dat is best jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |