pfff das een lang verhaal maar om ff kort te maken
Zwaar in elkaar geslagen worden (met messen behandeld...) door een vet grote groep jongeren omdat 1 van hem door mij en een vriend van me een strafblad heeft (wat hij toch ECHt zelf heeft veroorzaakt)
overwonnen door:
elka dag langs zijn huis gereden, (in het begin scheet ik echt 18 kleuren
) en veel gekeken of ik hem zag en als ik hem zag hem recht in zijn ogen aan kijken wat echt moeilijk was en nu na +/- 4 maanden had ik gewoon schijt aan hem.
quote:Respect!
Op maandag 20 mei 2002 00:46 schreef Poepel het volgende:
Mijn grootste angstpfff das een lang verhaal maar om ff kort te maken
Zwaar in elkaar geslagen worden (met messen behandeld...) door een vet grote groep jongeren omdat 1 van hem door mij en een vriend van me een strafblad heeft (wat hij toch ECHt zelf heeft veroorzaakt)
overwonnen door:
elka dag langs zijn huis gereden, (in het begin scheet ik echt 18 kleuren
) en veel gekeken of ik hem zag en als ik hem zag hem recht in zijn ogen aan kijken wat echt moeilijk was en nu na +/- 4 maanden had ik gewoon schijt aan hem.
Mijn grootste angst was vroeger onweer! Toen heb ik mij gedwongen eens over straat te lopen toen het echt gigantisch onweerde hier, 2 fronten bij elkaar boven je hoofd en daar stug door heen lopen! Men wat was ik bang, maar ik heb het overwonnen door mezelf er mee te confronteren
Ja, ik vind het nou eenmaal moeilijk en eng om mensen iets te vertellen wat niet alledaags is..
Overwonnen:
Ik ben gaan duiken, nu zul je zeggen: dat heeft toch niks met een enge ruimte te maken? Zet maar eens zo'n masker op en ga 20m diep!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |