abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2002 @ 00:35:57 #1
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_4247433
Wie heeft zijn grootste angst overwonnen en hoe heb je dit aangepakt ?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_4247659
Mijn grootste angst

pfff das een lang verhaal maar om ff kort te maken

Zwaar in elkaar geslagen worden (met messen behandeld...) door een vet grote groep jongeren omdat 1 van hem door mij en een vriend van me een strafblad heeft (wat hij toch ECHt zelf heeft veroorzaakt)

overwonnen door:

elka dag langs zijn huis gereden, (in het begin scheet ik echt 18 kleuren ) en veel gekeken of ik hem zag en als ik hem zag hem recht in zijn ogen aan kijken wat echt moeilijk was en nu na +/- 4 maanden had ik gewoon schijt aan hem.

Gefokked!!
  maandag 20 mei 2002 @ 10:35:27 #3
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_4249771
quote:
Op maandag 20 mei 2002 00:46 schreef Poepel het volgende:
Mijn grootste angst

pfff das een lang verhaal maar om ff kort te maken

Zwaar in elkaar geslagen worden (met messen behandeld...) door een vet grote groep jongeren omdat 1 van hem door mij en een vriend van me een strafblad heeft (wat hij toch ECHt zelf heeft veroorzaakt)

overwonnen door:

elka dag langs zijn huis gereden, (in het begin scheet ik echt 18 kleuren ) en veel gekeken of ik hem zag en als ik hem zag hem recht in zijn ogen aan kijken wat echt moeilijk was en nu na +/- 4 maanden had ik gewoon schijt aan hem.

Respect!

Mijn grootste angst was vroeger onweer! Toen heb ik mij gedwongen eens over straat te lopen toen het echt gigantisch onweerde hier, 2 fronten bij elkaar boven je hoofd en daar stug door heen lopen! Men wat was ik bang, maar ik heb het overwonnen door mezelf er mee te confronteren

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  maandag 20 mei 2002 @ 10:37:29 #4
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4249779
M'n angst om te praten met vrienden toen het wat minder met me ging, heb mezelf gedwongen en ben toen met trillerige stem en tranen in m'n ogen begonnen wat te vertellen, waarna ze zelf wat verder vroegen.
Vond het doodeng

Ja, ik vind het nou eenmaal moeilijk en eng om mensen iets te vertellen wat niet alledaags is..

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  maandag 20 mei 2002 @ 10:40:04 #5
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4249793
Grootste Angst:
Claustrofobie

Overwonnen:
Ik ben gaan duiken, nu zul je zeggen: dat heeft toch niks met een enge ruimte te maken? Zet maar eens zo'n masker op en ga 20m diep!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')