abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4247325
Even een kleine colum:
Het is alweer 2 weken geleden. We praatte 2 weken geleden voor het laatst met elkaar. Zij had lang rood haar, en toen we nog gelukkig bij elkaar waren plukte ik ze van haar jasje.
Nu zijn bijna alle spulletjes uitgewisseld (cd van jou, cd van mij) en val je ineens in een gat. Oeps, even niets te doen, maar we gaan verder dus proberen we haar te vergeten.
Dat blijkt dus niet makkelijk, want ik vindt ze dus overal....in een oude reistas, op de grond, in bed, op mijn eigen kleding. Heb ik de foto's inmiddels opgeborgen in een schoenendoos om haar te vergeten, maar HAAR herinnering blijven.
  maandag 20 mei 2002 @ 00:31:18 #2
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_4247353
voor mij is het 2 jaar geleden, maar het blijft moeilijk..

sterkte in deze barre tijden...

maandag 20 mei 2002 @ 00:33:36 #3
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_4247393
Spijtig...
Mn vriendje vindt ook altijd (rode) haren van mij, ze zijn nou eenmaal nogal opvallend...

Succes iig

Geluk is een richting, geen punt
  maandag 20 mei 2002 @ 09:25:51 #4
6974 Zomer
1 Zon maakt een Zomer
pi_4249490
Ik ken het, het vinden van lange blonde haren die toch echt niet van mezelf zijn...maar van ex.
Geloof me, je zult er steeds minder vinden (als je net als ik diegenen die je vind symbolisch het raam uitgooit).
Yessss, lente!
pi_4249826
Ja, ik kwam ook weken nadat het uit was nog blonde haren tegen van mn ex. Erg irritant
pi_4249887
Stofzuigen jullie wel
pi_4249910
quote:
Op maandag 20 mei 2002 00:29 schreef mimike het volgende:
Even een kleine colum:
Het is alweer 2 weken geleden.
ik ken het. ik heb gisteren de laatste spullen van mijn ex opgeruimd. vond ook veel foto's van toen we net wat hadden. Zeeeer pijnlijk.
pi_4250480
quote:
Op maandag 20 mei 2002 11:02 schreef nomore het volgende:

[..]

ik ken het. ik heb gisteren de laatste spullen van mijn ex opgeruimd. vond ook veel foto's van toen we net wat hadden. Zeeeer pijnlijk.

Blij dat ik weet waar die liggen en dat ik die dus mooi kan ontwijken...
  maandag 20 mei 2002 @ 12:18:45 #9
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4250514
Sterkte ermee, voor mij is het nu zoiets van half jaar of 3/4 jaar geleden dat het uit ging, ze heeft nu sinds iets meer als een maand een nieuwe vriend. Ik heb eerder al wat lopen klooien met een andere meid, gelukkig niks geworden. Zij is nu gelukkig daar gaat het me om, als ik soms nog terug denk heb ik het ook ontzettend moeilijk! Wel alles bewaart, brieven, mailtjes, foto's en wat dan maar ook!
Nogmaals succes!!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4251218
Ik vind nu ook nog wel eens haren van mn vriend zn ex in on bed................
Kan niet echt zeggen dat ik het fijn vind..
(Ik heb zwart haar en zij blond, des te meer het opvalt..)
  maandag 20 mei 2002 @ 14:41:10 #11
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4252094
quote:
Op maandag 20 mei 2002 13:21 schreef Charys het volgende:
Ik vind nu ook nog wel eens haren van mn vriend zn ex in on bed................
Kan niet echt zeggen dat ik het fijn vind..
(Ik heb zwart haar en zij blond, des te meer het opvalt..)
Ehm... maar je verschoont het bed toch regelmatig? Het lijkt mij raar dat hetzelfde beddegoed er nog op zit als toen hij nog met zijn ex was. Of het moeten wel heel hardnekkige haren zijn die er zelfs in de wasmachine niet uitgaan.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4252144
Ja zelfs als je goed stofzuigt enzo, die haren blijf je nog heel lang vinden
pi_4257248
quote:
Op maandag 20 mei 2002 14:41 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ehm... maar je verschoont het bed toch regelmatig? Het lijkt mij raar dat hetzelfde beddegoed er nog op zit als toen hij nog met zijn ex was. Of het moeten wel heel hardnekkige haren zijn die er zelfs in de wasmachine niet uitgaan.

Beddegoed wordt heus wel gewassen..... Maar het za nog in de matras
pi_4298617
quote:
Op maandag 20 mei 2002 00:29 schreef mimike het volgende:
Even een kleine colum:
Het is alweer 2 weken geleden. We praatte 2 weken geleden voor het laatst met elkaar. Zij had lang rood haar, en toen we nog gelukkig bij elkaar waren plukte ik ze van haar jasje.
Nu zijn bijna alle spulletjes uitgewisseld (cd van jou, cd van mij) en val je ineens in een gat. Oeps, even niets te doen, maar we gaan verder dus proberen we haar te vergeten.
Dat blijkt dus niet makkelijk, want ik vindt ze dus overal....in een oude reistas, op de grond, in bed, op mijn eigen kleding. Heb ik de foto's inmiddels opgeborgen in een schoenendoos om haar te vergeten, maar HAAR herinnering blijven.
Dit vind ik heel erg mooi geschreven....

Ik heb hetzelfde.....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')