idd ik heb ergere herrie gehoordquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pm is onderweg
Monster Magnet is nog geeneens zo heul erg als we het over herrie hebben
Ik hou van heel veel soorten muziek, eigenlijk alles behalve heavy metal, hardrock en extreme varianten van trancemuziek zoals thunderdome enzo. Eigenlijk alles behalve de uitersten dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd ik heb ergere herrie gehoord
Dit vind ik herrie (zolang er geschreeuwd/gegrunt wordt vind ik het niks meer)quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Och, ik ken het niet eens. Maar google wist mij te vertellen dat het heavy metal is
.
alleen geen clipjequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hou van heel veel soorten muziek, eigenlijk alles behalve heavy metal, hardrock en extreme varianten van trancemuziek zoals thunderdome enzo. Eigenlijk alles behalve de uitersten dus.
Kan ik dus niet zien...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
alleen geen clipje![]()
dit valt wel mee toch?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef Bart het volgende:
Ik kan geen YT bekijken op mijn werk. Maar schreeuwen, dan noem ik het per definitie al geen muziek meer
.
Ik geloof je op je woordquote:
mooi schreeuwen is niet niet lelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef Bart het volgende:
Ik kan geen YT bekijken op mijn werk. Maar schreeuwen, dan noem ik het per definitie al geen muziek meer
.
Ohja Dimmuquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
alleen geen clipje![]()
dit valt wel mee toch?
Toppiequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
bart,
ik ga nu richting winkelcentrum. ik gooi die zakkies in briefenbus 52
Maar het is geen muziekquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mooi schreeuwen is niet niet lelijk
en het is een cover van twisted sisterquote:
Ik durf nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
en het is een cover van twisted sister
Ik heb toch gekliktquote:
Ik ook niet echt, zag het toevallig dat ik net op 25999 stondquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gefeli!(ik hou het niet echt in de gaten moet ik zeggen)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Bart het volgende:
Ik ook niet echt, zag het toevallig dat ik net op 25999 stond.
Devildriver is tof.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit vind ik herrie (zolang er geschreeuwd/gegrunt wordt vind ik het niks meer)
Alcohol desinfecteert, dus ik zou juist veel bier drinken...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Herrie
Als m'n buik tenminste meewerkt. De komende tijd geen vet eten meer voor mij.
Oh, en ik ga niet vooraan staan vandaag Erwin, lijkt me geen goed plan. En ook geen biertjes
Alleen als ik mezelf in coma wil hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Alcohol desinfecteert, dus ik zou juist veel bier drinken...
Biancomaquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als ik mezelf in coma wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |