Is het zo druk dan bij jullie op de galerij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ja en een blik.
die blik was voor de vorige kat, die helaas omver gereden is.
Tisser in de Melkweg te doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ga vanavond naar de melkweg
Bitch zijn houdt in dat iemand het er bij jou vrij snel naar maaktquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alleen als het moet of iemand maakt het ernaar
grapjas. de vorig kat hadden we van iemand over genomen en dat was een buitenkat, hij werd binnen gek. dus hebben we hem naar buiten gedaan...quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Is het zo druk dan bij jullie op de galerij?
Zakjes wil ik wel hebben trouwens.
een optreden van monster magnetquote:
Herrie dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
een optreden van monster magnet
quote:
Welk nummer woon je ook alweer? Maar hoe wou je een kat naar buiten doen vanaf jouw appartement?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
grapjas. de vorig kat hadden we van iemand over genomen en dat was een buitenkat, hij werd binnen gek. dus hebben we hem naar buiten gedaan...
je mag ze opkomen halen als je wilt. is van whiskas en felix.
die blik is van een onbekend merk.
quote:
256quote:
Vanmiddag uit mijn werk denk ik... Tussen 4 en 5 ergens, afhankelijk van hoe druk het hier is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
256
wanneer kom je ze ophalen? ik ga zo naar de overkant kattenbak spul halen
ik weet niet hoe laat ik naar amsterdam ga.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Vanmiddag uit mijn werk denk ik... Tussen 4 en 5 ergens, afhankelijk van hoe druk het hier is.
Dat is helemaal goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik weet niet hoe laat ik naar amsterdam ga.
ik kan ze in je brievenbus doen?
is goed. wil je die blik ook hebben?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is helemaal goed.
Moet je binnenkort maar ff een biertje komen doen.
Nee, die past niet echt door de brievenbusquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
is goed. wil je die blik ook hebben?
Ik kan hier wel over uitwijden maar dat schiet niet opquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Bitch zijn houdt in dat iemand het er bij jou vrij snel naar maakt.
Maar ben je nou eigenlijk single mom?
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, die past niet echt door de brievenbus.
Vertel, nu maak je me nieuwsgierigquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan hier wel over uitwijden maar dat schiet niet op![]()
Zoals?quote:Er zijn ergere dingen hoor
Nee wij doen niet aan blik, evengoed bedanktquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
als je de blik wilt hebben kom ik hem een keer langsbrengen
okquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee wij doen niet aan blik, evengoed bedankt.
Pm is onderwegquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Vertel, nu maak je me nieuwsgierig.
[..]
Zoals?
quote:
quote:
Leukquote:
Och, ik ken het niet eensquote:Monster Magnet is nog geeneens zo heul erg als we het over herrie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |