Oh, waarom zit die fokster niet hier?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed bezigWij gaan aankomend weekend klussen hiero
Nu al spullen opruimen e.d. dingen vd muur.
Ik was een weekendje weg, gezellig op bezoek bij een fokster
Wat hebben Alkmaar en Maastricht gemeen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:13 schreef Bart het volgende:
Oh, waarom zit die fokster niet hier?
Wat ga je klussen? Sauzen?
Jou dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat hebben Alkmaar en Maastricht gemeen?
Tja, eens in de zoveel tijd moet het toch gebeuren hequote:Jep Sauzen.... plafond en muren (wat een ellende) En uiteindelijk ook laminaat maar denk niet dat we dat in 1 weekend redden
Nou ja ik woon hier nu 6,5 jaar en het is in al die tijd nog nooit fatsoenlijk opgeknapt (even een gehaaste kwestie dus snel alles even een verfje en goedkope tapijttegels erin enzo)quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:28 schreef Bart het volgende:
Jou dus.
[..]
Tja, eens in de zoveel tijd moet het toch gebeuren he. Laminaat ziet er altijd wel strak uit als je het goed legt. Je moet niet voor het goedkoopste spul gaan, want dat heeft vaak slechte klikranden die na verloop van tijd afbreken waardoor je laminaat gaat schuiven (weet ik uit eigen ervaring
).
je kan het ook overdrijven he?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:53 schreef Bart het volgende:
Gewoon eerst even neerknuppelen, dan zijn ze een stuk stiller.
Oh ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je kan het ook overdrijven he?
niet knuppelen... hij moet platgespoten worden met een kalmeringsmiddelquote:
Dat is zonde, kan je beter op jezelf gebruikenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
niet knuppelen... hij moet platgespoten worden met een kalmeringsmiddel
dat was wel een optie idd toen we in de auto zaten. volgens hem verging de wereld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is zonde, kan je beter op jezelf gebruiken.
Je vriendin zat zeker achter het stuur?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Je vriendin zat zeker achter het stuur?
had ie maar geen jongetje moeten wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
dat zal het denk ik niet zijn. de laatste keer keer dat hij bij de dierenarts was gingen zn ballen eraf....
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelfquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had ie maar geen jongetje moeten worden
quote:
Ja, kan je wel lachen, maar jij bent al een meisje!quote:
Een meisje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, kan je wel lachen, maar jij bent al een meisje!
dat zijn je eigen woorden he?quote:
Pics!quote:
lekker wijfquote:
Dat ben jij nietquote:
Dank jequote:
Goede zone???? als in acceptabelquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:43 schreef Bart het volgende:
Dat ben jij niet.
Je bent van '80, dus je zit nog ruim in de goede zone hoor.
Als in neukbaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Goede zone???? als in acceptabel![]()
quote:
Je favoriete smiley he?quote:
no shit, sherlockquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
no shit, sherlock
ik vind hem gewoon gaaf
Nee hoor, ik zit in de getrouwd-zonequote:
Getrouwd-zonequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit in de getrouwd-zone.
Het was meer ter opbeuring van jou, dat je niet moet kletsen dat je een oud wijf bent.
Serieus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Getrouwd-zoneBeen there done that
Hoe oud was je toen je ging trouwen dan, en toen je ging scheidenquote:
25 en 26quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je ging trouwen dan, en toen je ging scheiden.
Laten we het erop houden dat dat de beste beslissing wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef Bart het volgende:
En waarom ging je scheiden, als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
25 en 26
[..]
Laten we het erop houden dat dat de beste beslissing wasZo, das wel kort maar krachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Achteraf niet te veel gezeik van gehad hopelijk?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Genoeg gezeik, maar wil niet te persoonlijk worden. Nu gaat het krap aan een jaartje goed (ex is vader van mijn oudste zoon)quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Bart het volgende:
Zo, das wel kort maar krachtig. Achteraf niet te veel gezeik van gehad hopelijk?
Hoeft ook niet, je moet zeggen wat je wil zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg gezeik, maar wil niet te persoonlijk worden.
Oh ook nog een kind, da's wel minder... Die zijn vaak (ook) de dupequote:Nu gaat het krap aan een jaartje goed (ex is vader van mijn oudste zoon)
Wie is wij?quote:
mijn vriendin en ik...quote:
Naja vragen per pm wil ik nog wel beantwoorden maar zo openlijk op het forum vind ik dan weer ff TEquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je moet zeggen wat je wil zeggen.
[..]
Oh ook nog een kind, da's wel minder... Die zijn vaak (ook) de dupe.
Oh... Wel logisch op zich.quote:
ik wou eerst met lynda trouwen maar die wilt nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh... Wel logisch op zich.
Maar waarom zijn jullie dan nog niet getrouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |