Jammer, hoopte zo dat je er in zou tuimenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef Bart het volgende:
Mwa, niet echt sneller dan wat ik nu heb.
Sorryquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:54 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jammer, hoopte zo dat je er in zou tuimen
Waar zit jij nu dan achter?quote:
achter de compputer. ik weet hoe het werkt maar voor de rest boeit het me niet wat er allemaal in gaat enz...quote:
Maar je bent dus toch wel blij dat die dingen bestaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
achter de compputer. ik weet hoe het werkt maar voor de rest boeit het me niet wat er allemaal in gaat enz...
dat wel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je bent dus toch wel blij dat die dingen bestaan.
Thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:52 schreef Bart het volgende:
Alhoewel ik ook wel eens wat bij de Mycom heb gekocht. Die zijn namelijk best wel goedkoop, en als ze 5 euro duurder zijn dan de goedkoopste in de pricewatch, dan fiets ik wel ff langs de Mycom. Heb ik het gelijk in huis, en als het stuk gaat, dan hoef ik niets op te sturen. Dat is eigenlijk de enige winkel in Alkmaar die aan te raden is op pc-gebied. Alhoewel je er niet moet komen voor advies, want er staan wel wat kneuzen achter de balie die echt geen verstand van zaken hebben. Je moet dus weten wat je wil hebben, en dat dan kopen.
Als er maar bier uit de tap komtquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat wel.
ik ben niet zo'n techneut. techniek enz. intereseert me geen bal
Graag gedaanquote:
preciesquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Als er maar bier uit de tap komt.
[..]
Biancaquote:
quote:
quote:
Ik kan niet zonder 'mquote:
Hoezo moet jij nou weer vier cores hebben, dat beetje fokken kan ook wel met twee hoorquote:
Multitaskenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo moet jij nou weer vier cores hebben, dat beetje fokken kan ook wel met twee hoor.
Msn en winamp tegelijk heeft ook geen quadcore nodig hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Multitasken
Al zit ik momenteel mobiel.
Msnquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Msn en winamp tegelijk heeft ook geen quadcore nodig hoor.
Wat gebruik jij dan? ICQ?quote:
Ik ga straks geloof ik naar het canadaplein.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:36 schreef lynda het volgende:
Is er nog iets leuks in/om Alkmaar te doen vandaag de dag met die o zo geweldige regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |