Ik ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad
De USA deceuver mahogany ziet er ook erg goed uit. Ik heb alleen geen idee hoe die pups klinken.
Die vind ik er dan weer uit zien dat ze zijn uitgeschoten bij het zagen van de body.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef The_Dean het volgende:
En toch hé, wil ik ooit nog zo een:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe vet!
Ja, gelukkig wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet
En pups zijn verwisselbaar
En zo een wil ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die vind ik er dan weer uit zien dat ze zijn uitgeschoten bij het zagen van de body.
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:25 schreef The_Dean het volgende:
Al een setje SD's besteld voor je LP??
Ik heb eventueel nog wel een RG370dxl voor jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:30 schreef Lienzz het volgende:
ibanez heeft toch echt zo'n mooi design, spreekt me gewoon erg aan
ik was van plan pas tegen kerstmis aan een andere gitaar te denken maar ik sta natuurlijk altijd open voor mooie aanbiedingen, dus ik wil er wel wat meer over weten...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog wel een RG370dxl voor je
Nee, die dingen wil ik al jaren, maar soms steekt het even de kop opquote:
Ok, chronische GAS dus!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, die dingen wil ik al jaren, maar soms steekt het even de kop op
Die kans is vrij grootquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef Lienzz het volgende:
trouwens, ik zocht ff op, maar staat die (dx)L voor left-handed, want dat ben ik niet...
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En zo een wil ik ook
[ afbeelding ]
250quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die is wel vet... maar om nou om te bouwen naar gitaar... of gaan bassen
Kostdat?
Nice, dat is Paul Gilbert op de gitaarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef The_Dean het volgende:
En toch hé, wil ik ooit nog zo een:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe vet!
Oh echt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nice, dat is Paul Gilbert op de gitaar
Hij is in erg goede staat, ik moet hem alleen even poetsen en dan ziet hij er weer als nieuw uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik was van plan pas tegen kerstmis aan een andere gitaar te denken maar ik sta natuurlijk altijd open voor mooie aanbiedingen, dus ik wil er wel wat meer over weten...
staat, beschadigingen, custom work? hoe oud, veel gebruikt of niet, waarom doe je hem weg, hoeveel wil je ervoor?
Ja, inderdaad linkshandig. Maar je kunt dan toch gewoon linkshandig leren spelen? Dat is zelfs mij gelukt.quote:trouwens, ik zocht ff op, maar staat die (dx)L voor left-handed, want dat ben ik niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |