Zwedenquote:
Gelukkig heb je die van ons al danquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:17 schreef The_Dean het volgende:
Als iemand nog stickers heeft, stuur mij
Bands/logo's/bedrijven, whatever
vet hoor!! Als je je drums op 1 spoor zou zoen, zou je ook eens kunnen checken om gewoon 1 omni-mic te gebruiken, geeft echt zo'n live-bluegrass achtig effect. (plaatsing is trouwens wel echt cruciaal!)quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef guitarist het volgende:
[..]
Neen. Nog niet.
Deze ga ik er bij kopen: http://link.marktplaats.nl/366759583
Ik kan nu 4 kanalen tergelijke tijd los opnemen, met een mengpaneeltje kunnen dat 2 kanalen los en nog eens 12 kanalen over 2 sporen verdeeld zijn.
De koper gaat akkoord met mijn bod dus straks kan ik meer opnemen! Drummics kan ik altijd wel lenen van vrienden, dus in principe kan ik straks een hele band opnemen! Met de drums op een losse track en dan bas, en 2 gitaren ook los. (zang moet dan wel appart) Of drums op 1 track en gitaar, bas en zang los.
(ja ik weet dat dat mengpaneel geen XLR heeft maar ik kan ook losse pre-amps lenen)
Ik moet dan wel de drums meteen goed hebben, dus eerst alleen echte low-fi demo's.
proberen een preampje ertussen te zetten?quote:
Zo, wat dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:17 schreef Aresdreams het volgende:
waarom moeten dingen nou zo duur zijn? net ff bekeken wat ik nog zou willen hebben om thuis nog wat meer op te kunnen nemen en om een gitaar te upgraden, kom ik uit op 1400 euro
En de ruimte natuurlijk; niet te 'nat', niet te laag etc etc. Maar wel een gave vibe zoiets!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
vet hoor!! Als je je drums op 1 spoor zou zoen, zou je ook eens kunnen checken om gewoon 1 omni-mic te gebruiken, geeft echt zo'n live-bluegrass achtig effect. (plaatsing is trouwens wel echt cruciaal!)
We hebben het voor onze EP geprobeert, klinkt best prima opzichquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En de ruimte natuurlijk; niet te 'nat', niet te laag etc etc. Maar wel een gave vibe zoiets!.
A, sounds gooed!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nieuwe elementen, monitoren, wat microfoons, reaper en native instruments guitar rig.
gaat er vooral om om een natuurlijker geluid er uit te krijgen dan uit een trust 7.1 setjequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
A, sounds gooed!
Monitoren zijn (met de ruimte, zoals Witch zegt) imo echt het belangrijkste, dus daar zou ik het meeste geld in steken. Maarja, elektrisch gitaar opnemen blijft helaas een dure hobby.....
Dat dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:16 schreef guitarist het volgende:
Wat ik me dan af vraag. Waarom zou je in godsnaam iets opnemen als je er een paar keer flink naast zit, oefen dan even een paar dagen door en neem hem goed op....
(en er dan nog een topic over openen ook!)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:16 schreef guitarist het volgende:
Wat ik me dan af vraag. Waarom zou je in godsnaam iets opnemen als je er een paar keer flink naast zit, oefen dan even een paar dagen door en neem hem goed op....
quote:
quote:
Probleem gevondenquote:
Omdat het kanquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:16 schreef guitarist het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |