Dat is het zekerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:25 schreef Gamer_V het volgende:
Hoi. Eens kijken of het hier gezellig is.
Maar wel een ander opnemen waarschijnlijkquote:
Ik ga als het meezit conservatorium in Groningen doen, met name jazz ook dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:51 schreef StephanL het volgende:
Yeah sinds kort jazz ontdekt om te kunnen bespelen op de gitaar, speelde al veel blues en af en toe wat Jazz dingetjes, maar heb besloten mij meer te richten op de jazz. Over 20 jaar op de North Sea Jazz
Succes met de auditiesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:42 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ga als het meezit conservatorium in Groningen doen, met name jazz ook dus.
Ik heb nog een jaar om me voor te bereiden dus komt vast goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Succes met de audities(zijn behoorlijk zwaar) Heb vorig jaar auditie bij het conservatorium in Utrecht gedaan; theorietest gehaald, soulfege gehaald, spelen zelf niet
Supporten is ook leukquote:
Succes, ook al is het volgend jaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:42 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ga als het meezit conservatorium in Groningen doen, met name jazz ook dus.
Brain wannabequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:40 schreef KaMo het volgende:
Hooi vanuit mijn slaapkamer (mijn homestudio)
Soulfly gehaald?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Succes met de audities(zijn behoorlijk zwaar) Heb vorig jaar auditie bij het conservatorium in Utrecht gedaan; theorietest gehaald, soulfege gehaald, spelen zelf niet
Was dat maar zoquote:
Ik blijf het knap vinden dat je op 0.10 kan spelen, dan moet je wel heeeeel sterk zijn (of bassist)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Vraagje- stel dat ik onze gitarist zijn strat eens onder handen wil nemen, wat moet ik dan doen? Hij breekt ook elke repetitie minstens één snaar uit een pakje .10.
Wat ik weet - met een scheermesje voorzichtig over de frets gaan om braam te verwijderen en de brug checken, maar geen idee hoe ik dat doe...
Het is een standaard Fender MIM floating tremolo brug...
Snaren worden weergegeven in mm, dus waar haal je die snarenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat je op 0.10 kan spelen, dan moet je wel heeeeel sterk zijn (of bassist)![]()
Ik kom niet verder dan 0.010
Ja hoor, we snappen je grapje welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat je op 0.10 kan spelen, dan moet je wel heeeeel sterk zijn (of bassist)![]()
Ik kom niet verder dan 0.010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |