abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84966382

[ Bericht 100% gewijzigd door cybercobs op 07-08-2010 12:31:42 ]
pi_84966394
Ze wil van je af...
Snollebolt
pi_84966435
Als ik het goed lees wil je vrouw dus een open relatie en jij ziet dat niet zitten....moeilijke situatie als jullie elkaar eigenlijk niet kwijt willen. Als zij werkelijk in een midlifecrisis zou zitten zou het van voorbijgaande aard kunnen zijn en zou een tijdje uit elkaar gaan wellicht de spanning wat kunnen verminderen (maar dan zou je moeten kunnen accepteren dat je vrouw wellicht dingen doet waar je nu even niet aan moet denken) maar als dat niet zo is en jullie ideeën blijven te ver uit elkaar liggen dan is de kans dat de relatie weer zoals vanouds gaat worden erg klein. Relatietherapie is wellicht te overwegen om te weten te weten waarom je vrouw ineens die open relatie zou willen hebben, die therapeut kan dan als buffer tussen jullie inzitten zodat het gesprek wellicht wat beter gaat verlopen. Hoe dan ook, ik wens je veel sterkte in deze moeilijke situatie.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_84966466
Scheiden. Doe alsjeblieft niet iets wat je eigenlijk niet wil.
pi_84966511
Relatietherapeut inderdaad, alhoewel ik de situatie niet bepaald zonnig inzie...
pi_84966548
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 03:55 schreef Friek_ het volgende:
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 04:21:20 #7
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_84966636
quote:
dat is wel heel kort door de bocht.
maar situatie is inderdaad verre van ok.

het lijkt met belangrijk om er eerst achter te komen waarom je vrouw zo denkt en waar dit vandaan komt.
is het inderdaad een midlifecrisis en heeft ze het gevoel iets 'gemist' te hebben of is ze bang iets te missen.
of is ze niet geheel tevreden met jullie sex-leven.
of is er iets anders?

hiernaar blijft het voor ons (en voor jou) alleen maar gissen.
een therapeut zou jullie meer duidelijkheid kunnen geven.

aan de hand van het antwoord kun je denk ik pas conclusies gaan trekken en aan een oplossing/breuk gaan werken.

ps. misschien erg sneu voor de kinderen als het blijkt dat het niet meer gaat tussen jullie maar dat moet geen reden zijn om bij elkaar te blijven.
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
pi_84966804
quote:
Dit. Dump die sl*t. Ik word al misselijk van je verhaal. Bah.
pi_84966935
Scheiden.
Je *kan* niet van je vrouw houden als ze seks met anderen heeft (gehad).
Je schrijft wel dat je van dr houdt, maar ik gok dat er ook een stuk bitterheid inzit, afgunst, whatever.
Dit loopt uiteindelijk niet goed, ga uit elkaar nu het nog goed kan.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 07:20:46 #10
225540 Pugg
Friends forever
pi_84967020
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 03:59 schreef TimMer1981 het volgende:
Relatietherapeut inderdaad, alhoewel ik de situatie niet bepaald zonnig inzie...
Wel opschieten want met een nieuwe regering gaat dat héél veel geld kosten
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 07:26:30 #11
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84967030
Als jij het echt niet wil....

Maar ik denk dat het niet gek is. De gedachte al die jaren 1 bedpartner te hebben lijkt mij persoonlijk ook verschrikkelijk. Om daar nou je gezin voor te verlaten gaat ook weer wat ver.

Denk er goed over na, praat over de alternatieven... Niet makkelijk.

Trouwen... Ik ben weer een jaartje of 10 genezen :D
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:07:32 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_84967134
Ja mensen ga vooral 'scheiden' roepen. De man heeft wel drie kinderen die ook niet op zo'n trauma zitten te wachten. Is dit nou voor een SHIT-'advies'. :(
pi_84967165
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 03:43 schreef cybercobs het volgende:
...
Een relatie therapeut hebben we overwogen maar een afspraak is nog niet gepland omdat we niet weten of dit enige uitkomst biedt.
Wie kan ons hierin adviseren?
Uh...een relatietherapeut? Hoezo "misschien biedt dit geen uitkomst"? Jullie zitten met iets waar jullie allebei compleet anders over denken, je hebt zelfs geprobeerd erin mee te gaan maar het bevalt niet. Desondanks wil zij doordrukken. Dat betekent dat jouw inbreng niet genoeg is geweest om haar van gedachten te doen veranderen en ik denk dat je er alles wel aan gedaan hebt. Iemand anders zal dat nu dus moeten doen.

Ja, of je laat je overlopen of gaat scheiden, dat zijn namelijk de twee andere opties. Sterkte!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:29:27 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_84967228
Dat we leven in een wegwerpmaatschappij hoeft nog niet te betekenen dat je bij huwelijksproblemen je huwelijk ook maar gelijk moet weggooien.
pi_84967235
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 03:43 schreef cybercobs het volgende:

Mijn vrouw beweert nu dat zij meer vrijheid wil en dat het zelfs mogelijk moet zij om met een andere man een kop koffie te gaan drinken of zelfs nog meer, waarmee dan bedoeld wordt lekker vrijen ed.

Vrouwen kunnen dit ALLEEN wanneer ze zelf niet voldoende hebben geïnvesteerd in de relatie, en JIJ hebt dat laten gebeuren!

Ik zal deze zin nogmaals herhalen. Laten we hopen dat het tot je doordringt:

Vrouwen kunnen dit ALLEEN wanneer ze zelf niet voldoende hebben geïnvesteerd in de relatie, en JIJ hebt dat laten gebeuren!

Als jij in jouw relatie meer hebt "gegeven" dan je vrouw, dan betekent dat voor haar in crisistijd dat je waardeloos bent. Zie hier de reden waarom ze zo snel over je heen stapt.

Is dit recht te breien? Alleen door zeer arrogant gedrag van jouw kant om jezelf hoger op de ladder te krijgen. Maar als ik je woorden in dit topic zo lees, vrees ik het ergste: je bent veel te goedaardig. Ik herhaal: je bent veel te goedaardig.

Attraction isn't a choice for her. :N
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:45:15 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84967312
swingen is toch dat gedoe met parenclubs enzo.... en zei vond het leuk, maar jij niet?

de OP lezend denk ik dat niet zei in een midlife crisis zit maar dat jij het allemaal wel best vond totdat zei aan de noodrem trok
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_84967327
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 08:45 schreef Re het volgende:
swingen is toch dat gedoe met parenclubs enzo.... en zei vond het leuk, maar jij niet?

de OP lezend denk ik dat niet zei in een midlife crisis zit maar dat jij het allemaal wel best vond totdat zei aan de noodrem trok
Precies. Hij heeft geen gelijke investering van haar geëist. En nu zit ie met een vrouw die zonder pardon opstapt.

En dat ie iedereen in dit topic met "Beste" aanspreekt verteld het hele verhaal eigenlijk al. ;(
pi_84967330
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 08:47 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Precies. Hij heeft geen gelijke investering van haar geëist. En nu zit ie met een vrouw die zonder pardon opstapt.

En dat ie iedereen in dit topic met "Beste" aanspreekt verteld het hele verhaal eigenlijk al. ;(
oh kut, das een andere TS.
pi_84967368
quote:

Nee zei zij dat zei niet meer wilde zijken over de geëikte steil van de verleden teid. ;)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:56:30 #20
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84967376
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 08:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee zei zij dat zei niet meer wilde zijken over de geëikte steil van de verleden teid. ;)
Mooi hoe de bedoeling van de zin zich per woord ontvouwt :P
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:57:21 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84967378
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 08:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

kriebels :o

posten voor de koffie is niet goed :{
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_84967389
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 08:57 schreef Re het volgende:

[..]

kriebels :o

posten voor de koffie is niet goed :{
Ik heb eens in een spellingnazi-topic iemand uitgelachen in een post die de pareltjes "ik wordt" en "laggen" bevatte. Posten na bier is ook niet goed :@
pi_84967416
quote:
Inderdaad, en nu mag meneer mevrouw gaan pleasen op elke manier denkbaar. Iets zegt me ook dat de TS bang is om verlaten te worden en hierdoor dingen gaat accepteren die normaal gesproken echt niet door de beugel kunnen.

Het stomme daaraan is dat je er gewoon in het begin tegenin had moeten gaan. Nu heb je haar een opening geboden en die neemt ze met beide handen aan. In het begin klinkt dat we leuk, die vrijheid dus, maar nog geen paar minuten later kom je al direct voor het probleem dat het voor mannen lang niet zo makkelijk is als voor vrouwen. Waar zij 'haar lichaam opnieuw ontdekt', zit jij doodleuk thuis op de bank voor de televisie. Zij is vrouwen; mits een beetje redelijk uiterlijk neukt ze elke week iemand nieuws. Voor jou daarentegen - als noeste veertigplusser die een heel normaal leven leidt - is dat niet zo makkelijk.

Verder is het ook zo dat ik het onverstandig vind van haar op meerdere gronden:

• Seks is voor een man ontzettend belangrijk; i.p.v. mentaal contact zijn we gericht op fysiek contact
• Je verliest de focus op elkaar, zij zal iemand altijd net iets leuker vinden dan de rest. Nooit evenredig.
• Mensen verliezen compleet het overzicht wat eigenlijk nu wel en niet mag; dat is een behoorlijk dik boek ineens geworden.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 09:06:19 #24
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_84967430
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 08:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja mensen ga vooral 'scheiden' roepen. De man heeft wel drie kinderen die ook niet op zo'n trauma zitten te wachten. Is dit nou voor een SHIT-'advies'. :(
Ouders die nog jarenlang bij elkaar blijven "voor de kinderen", waartussen de spanning te voelen is, dat is inderdaad veel gezonder voor de kinderen :N .

Een scheiding is idd niet leuk voor een kind, maar om het nou een trauma te noemen vind ik wel erg overdreven. Mits alles op een normale manier verloopt en het kind beide ouders nog kan zien natuurlijk.
pi_84967439
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 08:07 schreef Boca_Raton het volgende:
't Is niet leuk om te horen, maar als ik dit soort dingen hoor zijn relaties gewoon op sterven na dood. Ze proberen het nog spannend te maken via één of andere gekke manier, maar verliezen daarbij het oog wat ze origineel hadden voor diegene.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')