quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:55 schreef Friek_ het volgende:
Scheiden. Doe alsjeblieft niet iets wat je eigenlijk niet wil.
dat is wel heel kort door de bocht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:55 schreef Friek_ het volgende:
Dit. Dump die sl*t. Ik word al misselijk van je verhaal. Bah.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:55 schreef Friek_ het volgende:
Wel opschieten want met een nieuwe regering gaat dat héél veel geld kostenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:59 schreef TimMer1981 het volgende:
Relatietherapeut inderdaad, alhoewel ik de situatie niet bepaald zonnig inzie...
Uh...een relatietherapeut? Hoezo "misschien biedt dit geen uitkomst"? Jullie zitten met iets waar jullie allebei compleet anders over denken, je hebt zelfs geprobeerd erin mee te gaan maar het bevalt niet. Desondanks wil zij doordrukken. Dat betekent dat jouw inbreng niet genoeg is geweest om haar van gedachten te doen veranderen en ik denk dat je er alles wel aan gedaan hebt. Iemand anders zal dat nu dus moeten doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:43 schreef cybercobs het volgende:
...
Een relatie therapeut hebben we overwogen maar een afspraak is nog niet gepland omdat we niet weten of dit enige uitkomst biedt.
Wie kan ons hierin adviseren?
Vrouwen kunnen dit ALLEEN wanneer ze zelf niet voldoende hebben geïnvesteerd in de relatie, en JIJ hebt dat laten gebeuren!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:43 schreef cybercobs het volgende:
Mijn vrouw beweert nu dat zij meer vrijheid wil en dat het zelfs mogelijk moet zij om met een andere man een kop koffie te gaan drinken of zelfs nog meer, waarmee dan bedoeld wordt lekker vrijen ed.
Precies. Hij heeft geen gelijke investering van haar geëist. En nu zit ie met een vrouw die zonder pardon opstapt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:45 schreef Re het volgende:
swingen is toch dat gedoe met parenclubs enzo.... en zei vond het leuk, maar jij niet?
de OP lezend denk ik dat niet zei in een midlife crisis zit maar dat jij het allemaal wel best vond totdat zei aan de noodrem trok
oh kut, das een andere TS.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:47 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft geen gelijke investering van haar geëist. En nu zit ie met een vrouw die zonder pardon opstapt.
En dat ie iedereen in dit topic met "Beste" aanspreekt verteld het hele verhaal eigenlijk al.
Nee zei zij dat zei niet meer wilde zijken over de geëikte steil van de verleden teid.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:45 schreef Re het volgende:
swingen is toch dat gedoe met parenclubs enzo.... en zei vond het leuk, maar jij niet?
de OP lezend denk ik dat niet zei in een midlife crisis zit maar dat jij het allemaal wel best vond totdat zei aan de noodrem trok
Mooi hoe de bedoeling van de zin zich per woord ontvouwtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee zei zij dat zei niet meer wilde zijken over de geëikte steil van de verleden teid.
kriebelsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee zei zij dat zei niet meer wilde zijken over de geëikte steil van de verleden teid.
Ik heb eens in een spellingnazi-topic iemand uitgelachen in een post die de pareltjes "ik wordt" en "laggen" bevatte. Posten na bier is ook niet goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:57 schreef Re het volgende:
[..]
kriebels
posten voor de koffie is niet goed
Inderdaad, en nu mag meneer mevrouw gaan pleasen op elke manier denkbaar. Iets zegt me ook dat de TS bang is om verlaten te worden en hierdoor dingen gaat accepteren die normaal gesproken echt niet door de beugel kunnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:45 schreef Re het volgende:
Ouders die nog jarenlang bij elkaar blijven "voor de kinderen", waartussen de spanning te voelen is, dat is inderdaad veel gezonder voor de kinderenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja mensen ga vooral 'scheiden' roepen. De man heeft wel drie kinderen die ook niet op zo'n trauma zitten te wachten. Is dit nou voor een SHIT-'advies'.
't Is niet leuk om te horen, maar als ik dit soort dingen hoor zijn relaties gewoon op sterven na dood. Ze proberen het nog spannend te maken via één of andere gekke manier, maar verliezen daarbij het oog wat ze origineel hadden voor diegene.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja mensen ga vooral 'scheiden' roepen. De man heeft wel drie kinderen die ook niet op zo'n trauma zitten te wachten. Is dit nou voor een SHIT-'advies'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |