Domien wordt nog steeds wakker na september hoor, althans dat hoop ik voor 'm.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Grrr, Domien is Wakker verdwijnt ook nog eens!
Het moet ook niet allemaal te mooi worden he.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super vrolijk moment en dan di-rect draaien.
Haha ja dat is ook wel zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het moet ook niet allemaal te mooi worden he.
Nou, zou wel willen maar mijn speakerset bij de pc lijkt ineens te zijn overleden. Was ff in de buurt aan het stofzuigen en toen hoorde ik een behoorlijk harde bromtoon en nu doet 'ie het niet meerquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, zou wel willen maar mijn speakerset bij de pc lijkt ineens te zijn overleden. Was ff in de buurt aan het stofzuigen en toen hoorde ik een behoorlijk harde bromtoon en nu doet 'ie het niet meerDan zet ik de radio in de kamer wel even wat harder
. Kan ik toch ff met je mee dansen
.
quote:
Gewoon nieuwe kopen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Naja, die set is dus echt hartstikke kapot
. Zeker opgeblazen tijdens het stofzuigen. Ding gaat "gewoon" niet meer aan. Naja, heb hier nog wel een oude surround set liggen (FPS1000 van Creative). Sluit ik die wel aan.. Vage shit
.
Haha ja, denk dat het die kant wel opgaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen!
(Is standaardzinnetje van me geworden)
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Domien on-air !Hoosiers - Choices
Heeft de NOS net een nieuwe weervrouw, maar volgens mij is die hartstikke zwanger. Wat een buik.
Even gekeken net op Twitter, maar het is meer mensen opgevallenquote:
Ik wilde je net even verwijzen naar deze site, maar toen zag ik de Twitter balk aan de rechterkant staan met daarin diverse waarschuwingen dat de uitzending niet op uitzending gemist komt te staan. Ach, anno 2010 hoeft dat geen probleem te zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Ik baal wel een beetje da'k te laat thuis was om die docu over Freddie te zien. Maar ja, als je gezellig zit, gaat de tijd wel eens harder dan je denkt...
Ik hoop dat ie op Uitzending Gemist komt, anders wordt het zoeken geblazen.
Ik ga morgen wel even op zoek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wilde je net even verwijzen naar deze site, maar toen zag ik de Twitter balk aan de rechterkant staan met daarin diverse waarschuwingen dat de uitzending niet op uitzending gemist komt te staan. Ach, anno 2010 hoeft dat geen probleem te zijn. Maar goed, kan het je zeker adviseren om te gaan kijken want het is erg indrukwekkend.
Super ook dat ze het nog even hadden over het Barcelona album.. Die is ook zo goed. Absoluut een mustsee docu. Tsja, het eind.. heftig.
What ?! op zaterdagavond. Come on! hier bier + kaas en mosterd en beukende beatsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
SOD omg nu al weer fucking vet. En nu ga ik leren, kusje!
Neee ben nog niet eens op de helft dus moet wel, maar dit is wel de betere muziek ervoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
What ?! op zaterdagavond. Come on! hier bier + kaas en mosterd en beukende beats
Okay, nou succes dan maar! Ja, dit is wel een fraaie track om ff op te stampenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neee ben nog niet eens op de helft dus moet wel, maar dit is wel de betere muziek ervoor.
programma zou hier online kunnen komen, maar zegt niks. http://player.omroep.nl/?aflid=11257869quote:
terugluisteren vanaf 14:30 en duurt 22 min Michiel komt ook aan bod.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nu op Radio 1: Ekdom over zijn dromen over spinnen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nu op Radio 1: Ekdom over zijn dromen over spinnen
aaah dit luister ik echt vet vaak, alleen net gister niet, nouja maar even terugluisteren dan...quote:Op zondag 8 augustus 2010 05:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
terugluisteren vanaf 14:30 en duurt 22 min Michiel komt ook aan bod.
http://www.radio1.nl/teru(...)erugluisteren_hour=2
Hij klinkt ook vet enthousiastquote:
Yo !quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo mensen, hoe staan de zaken er hier voor? Zit veenstra nou nog een week in de ochtend of niet? en Rudy? Is die al gestopt?
En de freaknacht? Ook nog 1 keer? Of niet? Michiel heb ik het dan overquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !. Nog 3x Der Rudy. 2x op locatie en de laatste keer vanuit de studio. Veenstra inderdaad nog een week in de ochtend.
Nope, freaknacht doet hij niet maar Sander Guis.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En de freaknacht? Ook nog 1 keer? Of niet? Michiel heb ik het dan over
Lentje neemt de show van Claudia voorlopig over. Doet hij btw erg goed! Geen freaknacht idd voor hem.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ow, en lentje, die is al klaar zeker, met de freaknacht
Ja dit was idd het leukste gesprek wat ik gehoord heb, Skin was ook heel tofquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aaahhh zij weet tenminste iets te vragenSuperleukkkkkk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lik 'em een tijdje... Als het na een uur 0-2 staat en je stapt van het veld met 2-2, dan heb je echt heel wat verkeerd gedaan.quote:
Haha graag gedaan, Pinoquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eliza Doolittle - Pack Up dus. Thnx Hans![]()
goedeMIDDAG!!quote:
Op 3FM is nu helaas weinig soepsquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef Evertjan het volgende:
net ff lekker de podcast van Ekdom geluisterd
Ben je niet een beetje te laatquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:25 schreef -Hans- het volgende:
Weet iemand dat hier? Ik kom niet uit de Aangifte inkomstenbelasting 2009 en wil eigenlijk even bij de balie langs van de belastingdienst, maar kan je daar zo naar toe of moet je altijd eerst even bellen met de belastingtelefoon (maken afspraak, oid)? Iemand ervaring?
Jup, dat is hem inderdaad!quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:16 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij is het Sander Hoogendoorn, normaal DJ bij KX maar invalkracht bij 3FM.
wat snap je eigenlijk niet bij de aangiftequote:Op maandag 9 augustus 2010 01:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat is hem inderdaad!Doet het so far best goed!
@hole1988, nope heb uitstel gekregen maar wil het deze maand toch wel ff afronden>
uitbetalingen na de aangifte duren ook steeds langer + dat de uitbetalingslimiet ook ieder jaar wordt verhoogdquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan tot 5 jaar terug aangifte doen, dus hij is ruim op tijd.
Bij box 1 heb ik ff wat hulp nodig. Moet je de overdrachtsbelasting nou wel bij het bedrag optellen van de aankoopprijs woning of juist niet want op de site staat dat de overdrachtsbelasting niet aftrekbaar is. Daarnaast zijn er nog een paar zaken waarvan ik niet zeker weet of ik die moet meenemen in de berekeningquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat snap je eigenlijk niet bij de aangifte
is dit je eerste koophuis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij box 1 heb ik ff wat hulp nodig. Moet je de overdrachtsbelasting nou wel bij het bedrag optellen van de aankoopprijs woning of juist niet want op de site staat dat de overdrachtsbelasting niet aftrekbaar is. Daarnaast zijn er nog een paar zaken waarvan ik niet zeker weet of ik die moet meenemen in de berekening.
je moet aankoopprijs van de gekochte woning inclusief de aankoopkosten opgeven.quote:
Toch wel? Okay, dan klopt het dus wel wat er in het tooltje staat beschrevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je moet aankoopprijs van de gekochte woning inclusief de aankoopkosten opgeven.
Maar waarom je dat bedrag moet opgeven is me nog een raadsel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch wel? Okay, dan klopt het dus wel wat er in het tooltje staat beschreven. Neem ik die kosten mooi mee in de berekening. Dank je!
Wie niet op Black Sabbath stemt, verdient het om tegen de muur te worden gezet zo gauw ik de macht heb. Niet dat de kans groot is dat dat gaat gebeuren, maar dan ben je vast gewaarschuwd.quote:Een flinke tour of Duty flashback vandaag! Stem hier voor net dat beetje extra plezier.
Rolling Stones - Paint it black
Ike & Tina Turner - Proud Mary
Black Sabbath - Paranoid
Het is nog spannendquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Sersjee het volgende:
Uit je dip tip:
[..]
Wie niet op Black Sabbath stemt, verdient het om tegen de muur te worden gezet zo gauw ik de macht heb. Niet dat de kans groot is dat dat gaat gebeuren, maar dan ben je vast gewaarschuwd.
Nou kom maar hierheen danquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Sersjee het volgende:
Uit je dip tip:
[..]
Wie niet op Black Sabbath stemt, verdient het om tegen de muur te worden gezet zo gauw ik de macht heb. Niet dat de kans groot is dat dat gaat gebeuren, maar dan ben je vast gewaarschuwd.
Ik heb de macht nog niet. Maar je staat op het lijstje!quote:
LOL.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb de macht nog niet. Maar je staat op het lijstje!
* -Hans- doet mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ennn allemaal: oeh la la la la la
Been there, done that.quote:
QFT.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is die Bart Arens toch ontzettend slecht en vooral zo ontzettend niet grappig![]()
![]()
.
Wie gaat er dan ook al voor 5 uur eten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef alors het volgende:
Op het nieuws lieten ze gewoon dat filmpje zien uit die sauna dat die gozer helemaal epileptisch ging doen... Lekker tijdens het eten![]()
Het was vanmorgen bij het ontbijt...quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook al voor 5 uur eten.
Oh correctie: Dat nummer komt net van een andere cdquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:22 schreef alors het volgende:
Okay ik beken:
Ik heb deze cd heel vaak gedraaid, had hem zelf niet, maar mijn zus wel (zoals heel Friesland overigens)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Zo. Hele dag @ tuin gewerkt. Vrees toch dat een afzetcontainer van 3 m 3 weer niet voldoende is. Damn, wat een berg! Nu eerst kwark eten voor de eiwitten en uiteraard naar MetMichiel luisteren.
Btw, wat een super weer! Ben mooi verkleurd.
Moi !quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef alors het volgende:
[..]Ja vandaag was eindelijk weer dat van mij een voldoende kan krijgen. Wat een druilerig zeikweer was het de afgelopen tijd. En de vooruitblik van de weermevrouw belooft ook al weinig goeds
Lijkt me ook niet meer dan logischquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
haha de sukkel die gisteren het veld oprende tijdens FC GRoningen - Ajax krijgt een krijgt stadionverbod voor het leven + straf van de KNVB. Prima!
Live
Maar is een forum nog wel heel nu en zo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat wel! En dat terwijl 3FM volgens Michiel en 3FM.nl nog wel Social Radio is...
Hij mag ook 5 jaar lang niet in andere stadions komen. Hij droeg ook een "fuck Ajax" shirtquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet meer dan logisch
Wat een dwaas zeg
quote:boriszz RTLboulevard bevestigt dat Willemijn Houbert zwanger is.
Die andere weervrouw is ook zwanger, die wel eens Goedemorgen Nederland doet en RTV Utrecht, Amara nog wat.quote:
Die ken ik volgens mij nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Die andere weervrouw is ook zwanger, die wel eens Goedemorgen Nederland doet en RTV Utrecht, Amara nog wat.
Dit topic is slechts 1 miniscuul onderdeel van heel fok en een algehele afname van posts of bezoeken is daar geloof ik niet te merken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
Maar is een forum nog wel heel nu en zo?
Vind ik wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
Maar is een forum nog wel heel nu en zo?
Deze damequote:
Komt mij echt niet bekend voorquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Deze dame
[ afbeelding ]
Ik vind haar overigens beter dan die Willemijn, die hakkelt er maar wat in om.
Doe je netjes, Sirolf!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn projectje van de afgelopen weken is zojuist officieel door Michiel gelanceerd.
www.3fm.nl/socialradio
Ziet er netjes uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn projectje van de afgelopen weken is zojuist officieel door Michiel gelanceerd.
www.3fm.nl/socialradio
Mooi!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik wel.Facebook convo's zie ik als praten met medereizigers in de coupé van een intercity. Twitter convo's in een treinstel van de Thalys. Forum conversaties zie ik als praten in een kroeg. De ene keer zit er alleen de dronken dorpsgek aan de bar, de meeste keren is het happy hour.
Maar wel een van uw radiohelden natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef Sersjee het volgende:
Maar ik luister nu naar radio 1. Wat heel uitzonderlijk is, aangezien het niet Langs de lijn of een afgeleide daarvan betreft
Robbie is een koning en een held en een baas.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar wel een van uw radiohelden natuurlijk.
Mooi gedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
www.3fm.nl/socialradio
idd props Sirolf, ziet er goed uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
www.3fm.nl/socialradio
zaterdag, zondag, maandag, ik tel er 3quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Een topic dat het 4 dagen volhoudUniek!
Grappige is dat het voor mij nogal een Déjà-vu was, want vorig jaar met Serious Request heb ik al iets soortgelijks gebouwd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
idd props Sirolf, ziet er goed uit
mja, oke.. had vrijdag ook nog meegeteld maar was al na twaalven natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
zaterdag, zondag, maandag, ik tel er 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
kan me zoiets herinneren ja, was er bij Radio 555 niet eenzelfde soort ding?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grappige is dat het voor mij nogal een Déjà-vu was, want vorig jaar met Serious Request heb ik al iets soortgelijks gebouwd.
Niet van mij dan iig. Ik zou me dat ook niet kunnen herinneren...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kan me zoiets herinneren ja, was er bij Radio 555 niet eenzelfde soort ding?
quote:Lekker geslapen, nu weer op en aan de voorbereiding, want vannacht gewoon weer 3 uur knallen in de ether
about 8 hours ago via TweetDeck
Wat een saaie Sky plaat zeg, alleen het beginstukje is leuk, ze restquote:
volgens mij zijn wij het over zangers zelden eensquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een saaie Sky plaat zeg, alleen het beginstukje is leuk, ze rest
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij zijn wij het over zangers zelden eens
Agree. Gelukkig zometeen de nieuwe Weezer!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef alors het volgende:
Er is ook echt geen nieuws heWat een non nieuws over de introductie
En die's leuk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree. Gelukkig zometeen de nieuwe Weezer!
Hoe komen zij aan mijn foto???!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[ afbeelding ]
dit is dus de albumcover, een WTF lijkt me op zijn plaats
Da's Hurley.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[ afbeelding ]
dit is dus de albumcover, een WTF lijkt me op zijn plaats
eh, Hans, speel jij in Lost? dat is namemlijk deze gast:quote:
Ah, dus tochquote:
Zo wat een kerel zeg. Ge-wel-digquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
eh, Hans, speel jij in Lost? dat is namemlijk deze gast:![]()
[ afbeelding ]
kut, nou zit gelijk Rain and Tears in mn kopquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Die album cover van Weezer. Ik bedoel.
[ afbeelding ]
Maar deze knakker was ze voor.
Maar dan heb je het ook wel over Demis. Da's niet zomaar iemand.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Die album cover van Weezer. Ik bedoel.
[ afbeelding ]
Maar deze knakker was ze voor.
Je zou toch denken dat die van Moss niet zo moeilijk is...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Serieus nog geen EEN nr uit de jackpot geraden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |