Het wordt helaas een bak thee, maar hopelijk is het sterk genoeg dat ik de nacht doortrek.quote:
Gaat niet lukken. Daar heb je koffie voor nodig, of cola. Of Red Bullquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Het wordt helaas een bak thee, maar hopelijk is het sterk genoeg dat ik de nacht doortrek.
Jaja, programmaatje? Scriptje?quote:Ik ben namelijk bezig met een privéproject...
Een programma inderdaad. Altijd al willen doen, maar nooit de tijd gehad...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Daar heb je koffie voor nodig, of cola. Of Red Bull
[..]
Jaja, programmaatje? Scriptje?
Hijg, hijg, puf. Ik heb het topic gehaald. Geen prestatie trouwens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Luistertip voor iedereen die officiële instanties spuugzat is en in opstand wil komen (geldt ook voor mij):
Dat MOET veranderen.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Hijg, hijg, puf. Ik heb het topic gehaald. Geen prestatie trouwens.
Ik zocht nl. op de weerberichten..
Driekwart van Nederland kan ergens tegen zijn en toch wordt iets er doorgedrukt. Maar we hebben het goed. Nederlanders zie je niet op de barricaden. Nooit.
Niets krijgt mensen nog tegenover het ondergepoepte paleis. Niemand maalt erom. We hebben het goed en we voeren dan ook de duifjes op de dam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat MOET veranderen.
Ooit organiseer ik een demonstratie tegen de verdere debilisering van Nederland...
Voor geen 100 miljoen miljard...quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
Post de PM'S. Dan weten we allemaal waar het over gaat.
Ga dan niet zo vaag lopen wauwelen alleen om deze lege opblaaspop nog een pufje lucht te geven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor geen 100 miljoen miljard...
Opblaaspoppen! Ik moet meteen aan Stacey Rookhuizen en Tatjana Simic denken, uit die twee hulzen komt ook alleen maar lucht uit...quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga dan niet zo vaag lopen wauwelen alleen om deze lege opblaaspop nog een pufje lucht te geven.
Ik mijd zoveel mogelijk kranten, selectieve onwetendheid.quote:Actualiteiten genoeg. Me dunkt zeg.
Oneens, heel RTL en SBS Nederland komen in de aanmerking voor dat predicaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:43 schreef Staal het volgende:
Deze reeks is doder dan het leven zelf.
Ik ken 'm niet anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:43 schreef Staal het volgende:
Deze reeks is doder dan het leven zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |