Je weet zelf niet eens dat je een legendarische user bentquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:08 schreef Mike het volgende:
Toch weer even in dit legendarische topic posten...het is even geleden.
Sorry, ik ga zometeen slapen.quote:Op maandag 1 november 2010 02:49 schreef Stali het volgende:
Het komt hier nooit echt tot een dialoog he?
Helaas.quote:Op maandag 1 november 2010 02:49 schreef Stali het volgende:
Het komt hier nooit echt tot een dialoog he?
Te slim, maar je hoeft geen universitaire studie genoten te hebben om overheden te betrappen op onnuttige bestedingen...quote:Op woensdag 24 november 2010 01:27 schreef sig000 het volgende:
Bekijk ik het nu zwartgallig of ben ik gewoon te slim?
Daar heb je een punt. Zouden ambtenaren echt zo dom zijn of is 't om te oefenen?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Te slim, maar je hoeft geen universitaire studie genoten te hebben om overheden te betrappen op onnuttige bestedingen...
De ambtenaren zeggen dat ze oefenen, maar in hoeverre dat waar is valt te blijken.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Zouden ambtenaren echt zo dom zijn of is 't om te oefenen?
Zoiets wordt toch aangestuurd net zoals brandweeroefeningen toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De ambtenaren zeggen dat ze oefenen, maar in hoeverre dat waar is valt te blijken.
Klopt.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoiets wordt toch aangestuurd net zoals brandweeroefeningen toch?
De nieuwe layout vind ik een stap vooruit, omdat het behoorlijk in dataverkeer scheelt. Het scheelt echt kilobytes in tegenstelling tot de pagina F5'en...quote:Op woensdag 24 november 2010 01:51 schreef sig000 het volgende:
En wat is dit voor trage baggerlayout ineens.![]()
Anders kan ik een spin-off regelen...quote:Op zondag 12 december 2010 02:26 schreef Stali het volgende:
Deze reeks is gewoon dood. Nooit een geinig nachtelijk gesprek.
Zonde.
Zodat ik helemaal in mijn uppie zit zeker.quote:Op zondag 12 december 2010 02:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anders kan ik een spin-off regelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |