Ze zijn ook allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:46 schreef xyzyx het volgende:
Whehe, TT zei ze ook ja
Maar ze is wel volwassen voor haar leeftijd.. je kan met haar over serieuze shit praten terwijl mijn zusje van 16 gewoon als een stom kind zou gaan giechelen of wat dan ook
Watquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal hetzelfde.
Maar de relatie die je hebt met dat meisje is natuurlijk heel anders dan met je zusje, dat scheelt ook wel natuurlijk.
Zusjes wel maar niet je eigen zusjequote:
Precies. En ze moeten niet te jong zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zusjes wel maar niet je eigen zusje
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga op vakantie, en neem meeee....
Veel te veel voor een festivalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga op vakantie, en neem meeee....
De helft zit vol door de slaapzak, ik krijg em nog wel dicht hoor ;Dquote:
Ja dat is waar.. Maar je zou kwa gedrag zeker niet zeggen dat ze 14 was.. De meeste vriendinnetjes van mijn zusje zijn allemaal van die kansloze figuren en is gewoon niet fatsoenlijk mee te pratenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal hetzelfde.
Maar de relatie die je hebt met dat meisje is natuurlijk heel anders dan met je zusje, dat scheelt ook wel natuurlijk.
Hoezo neem je je slaapzak niet los mee?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
De helft zit vol door de slaapzak, ik krijg em nog wel dicht hoor ;D
Heb je Mark wel eens gezien? die neemt altijd zo onmeunig veel mee
daar word je niet goed van
Ik pak altijd vrij compactquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
De helft zit vol door de slaapzak, ik krijg em nog wel dicht hoor ;D
Heb je Mark wel eens gezien? die neemt altijd zo onmeunig veel mee
daar word je niet goed van
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. Maar je zou kwa gedrag zeker niet zeggen dat ze 14 was.. De meeste vriendinnetjes van mijn zusje zijn allemaal van die kansloze figuren en is gewoon niet fatsoenlijk mee te praten
Ze gedraagt zich ieder geval een stuk volwassener als dat figuur waar ik woensdag mee ga paardrijden.. Nouja.. dat wordt waarschijnlijk haar de wind van voren geven over t feit dat die teef de godganze tijd tegen mij heeft lopen liegen.. t zou me niet eens verbazen als ze woensdag niet eens komt opdagen.
Moest ze dat flikken ga ik haar thuis ophalen, zal me een worst wezen dat ze dan problemen krijgt met haar ouders.
Waarom nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo neem je je slaapzak niet los mee?
Oh. Je zoekt 't maar uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom niet? als het erin past. En ik neem sowieso nog een aparte tas mee voor vreten.
Kun je daar ook wel kopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:56 schreef Hyman het volgende:
en bier wordt voor me meegenomen. ik hoef alleen eten en normaal drinken mee te nemen
stop wel een paar flessen sinas ofzo dr in en dan koop ik morgen wel wat eten
Ik moet ook de hele dag in de trein hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je daar ook wel kopen.. Al die meuk meeslepen, wat doe je jezelf aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |