Nou nou, op KK wordt wel erg veel geroddeld mijns inziens, alle chats en opmerking worden geknipt en geplakt, en mensen worden afgebrand. Dat vind ik ook niet zo fraai.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:31 schreef kruiwagen het volgende:
Wat is het verschil tussen KK en Fok, op KK zie ik geen vewensingen naar andere mensen toe en hier wel!
Dus wie of wat is dan beter?
Ik heb mn headset niet op, dus ik hoor niks @@quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:01 schreef spuitje het volgende:
Ik lig helemaal dubbel hier, wat heeft die ouwe het druk met mij! Mootie, geef nou eens antwoord, kijk nou eens wat Spuitje eb gesegd..................
En wat heeft Spuitje gezegd??? Dat ze het stemmetje van mevrouw Opa irritant vond, so what ouwe?
Jaq heeft het niet zo slecht met je voor volgens mij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef spuitje het volgende:
O ben weer gekicked en had niet eens iets gezegd daar..........iets zeggen hier wat die ouwe of Jacq niet aanstaat is al genoeg blijkbaar.
Jacq kan mijn bloed wel drinkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaq heeft het niet zo slecht met je voor volgens mij.
Ja aan het kussen in de bank durft ie vast niet meer net als vanmiddag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
En geen rare verhalen hoor!
Oop veegt zijn handen gewoon aan een doek af en niet aan de stoel ofzo!!
Nou dan heb ik een verzoek laat dat youtube filmpjes afspelen maar zitten.quote:
Laat de vrouw van Opaatje er buiten die doet helemaal niet mee met het speledingetje van Oop!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:01 schreef spuitje het volgende:
Ik lig helemaal dubbel hier, wat heeft die ouwe het druk met mij! Mootie, geef nou eens antwoord, kijk nou eens wat Spuitje eb gesegd..................
En wat heeft Spuitje gezegd??? Dat ze het stemmetje van mevrouw Opa irritant vond, so what ouwe?
quote:
nou ja Gert, natuurlijk krijgt Ajaks het niet zwaar in Groningen, is een fluitje van een cent, ze ballen gewoon de tijd uit met 4-1 voor Ajaks en zwaaien naar afloop nog ff naar Fc-Groningen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe inloggen bij opaatje, mocht ajaks het zwaar krijgen in Groningen straks.![]()
We'll see!quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja Gert, natuurlijk krijgt Ajaks het niet zwaar in Groningen, is een fluitje van een cent, ze ballen gewoon de tijd uit met 4-1 voor Ajaks en zwaaien naar afloop nog ff naar Fc-Groningen.![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
We'll see!
Heb niks tegen die ouwe, maar zou het leuk vinden om een hele zure kop te zien om 1615.
dat wil jij niet zienquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
We'll see!
Heb niks tegen die ouwe, maar zou het leuk vinden om een hele zure kop te zien om 1615.
Ach dat heb ik al zo dikwijls gezegd ...maar nee hoor zegt dan die Margo dat doen we niet hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou nou, op KK wordt wel erg veel geroddeld mijns inziens, alle chats en opmerking worden geknipt en geplakt, en mensen worden afgebrand. Dat vind ik ook niet zo fraai.
Dat achterbakse hebben er wel meer daar op kk, maar om dat laatste wat je zegt vind ik toch wel iets niet goed hebben, maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ach dat heb ik al zo dikwijls gezegd ...maar nee hoor zegt dan die Margo dat doen we niet hoor.
Het is niet voor niets een gesloten forum,ik vind dat je pas eerlijk en open bent als je gewoon laat zien wat je van iemand denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |