Ze vraagt nu of hij nog een biertje wil. Wat denk je, gok eens?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wijf allang blij is dat hij niet meer tegen háár zit te skreeuwen
Ik weet het, maar laat hem lekker even schreeuwenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:44 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nou spuitje je kan ook nog een poging wagen de ban lijst is weer zo goed als leeg
LOLOLOLquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:23 schreef Gert het volgende:
Dat z'n vrouw er niet helemaal gestoord van wordt, dat geblèr elke avond tegen dat scherm.
BQ ging het over ja. En Ses "moet nu ophouwe auvah dat wèf andars gooi ik jah er auk af"
Oma is een doodgoed mens. Een echte schat!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb jij zijn vrouw weleens gehoord dan? Wat een neuzelig stemmetje heeft dat mens zeg! Wat stemmen betreft verdienen ze elkaar hoor!
Maar inderdaad, moet er niet aan denken dat mijn man iedere dag zo tegen een webcam liep te schreeuwen. O nee wacht, die ouwe loopt niet, die zit bij voorkeur.
"Nee schat, doe mij een frisje"?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze vraagt nu of hij nog een biertje wil. Wat denk je, gok eens?
Nee het antwoord was: "Ja joh... neem maar mee.. je ben nu toch an de wandel!"quote:
Ik kan me er niet meer toe zetten, ik heb m uit verveling nu 2 a 3 dagen aanschouwd, maar het is op, er komt niks meer ....... oninteressante ouwe zak is het, met zo heel nu en dan een aardig momentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
Hé, dat was weer bijna ouwerwets lekker gezelliii bij Oop...wel jammer dat de hedendaags een beetje zichzelf respecterende Troll behoorlijk lichtschuw is geworden.... Hé Boel? wat jou...![]()
Serieus? De man die me aan het gas wou hebben valt over het woord "kanker"?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
"Als je ziet wat die horezienenzwège allemaal opschrèf.. terwèl sommige mense die ziekte hebbe.. dan ben je gestoâhd. Zwaar gestoâhd."
Aan het gas gaat best wel snel hè, da's veel humaner.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus? De man die me aan het gas wou hebben valt over het woord "kanker"?
Iemand kan toch ook gewoon een heel klein beetje kanker hebben?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan het gas gaat best wel snel hè, da's veel humaner.
Hmm.. Jammer dat je er dan niet bij bent morgen.. op Open Trollen-dag bij Oop...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan me er niet meer toe zetten, ik heb m uit verveling nu 2 a 3 dagen aanschouwd, maar het is op, er komt niks meer ....... oninteressante ouwe zak is het, met zo heel nu en dan een aardig momenten die chat is ook niet echt dat je zegt ........
nou die oop loopt nog bijna niet in zn nakie... behalve als ie gaat doesjquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:48 schreef Nostradaamus het volgende:
Ben ik hier goed, op het nudistentopic?
je kan toch ook niet een klein beetje zwanger zijn dus...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand kan toch ook gewoon een heel klein beetje kanker hebben?
En joden, vergeet de joden niet.
Want zwanger is hetzelfde als kanker?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:14 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
je kan toch ook niet een klein beetje zwanger zijn dus...
is het heus, is dat een fetish van je?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:15 schreef Nostradaamus het volgende:
nou daar ben ik dus gek op he, naakte kale mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |