Ik ben al begonnen aan een nieuwsbriefquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou het ook even op verschillende chats melden als ik jou was...Want een gewaarschuwd mens telt voor 2...En heb jij ook nog een goede daad gedaan vandaag![]()
* Trots op Jian isquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen aan een nieuwsbrief
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar straks is het geen "ze", is het gewoon zo'n ouwe vieze kerel, die me wil pakken, dat hoor je veel de laatste tijd, misschien is het Oop zelf wel .....
hahahaha maar zal hem in het echte leven dan ook niet kunnen verstaan, kan nu al zijn post niet ontcijferen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Getver![]()
Nee hoor, we nemen het zekere voor het onzekere, dus hierbij; Fok-teefje is eigenlijk een ouwe vieze kerel !![]()
Pas op !
Heks, veiligheidshalve moeten we er van uitgaan!quote:
Maar dat is toch zogenaamd Hagenees?? Dacht dat jij dat wel zou kunnen ontcijferen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha maar zal hem in het echte leven dan ook niet kunnen verstaan, kan nu al zijn post niet ontcijferen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar dat is toch zogenaamd Hagenees?? Dacht dat jij dat wel zou kunnen ontcijferen.
Maar het zal je gebeuren: denk je een leuk contact te hebben gelegd met een mooie jonge blom, staat snorremans voor de deur!![]()
Ergens vind ik fok-teefje een beetje een zuigerdje, beetje uitdagen, beetje van "ditzuigt"........
In onze speeltuin??? Is het een pedo?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:48 schreef Jian het volgende:
Tis goed dat we het op tijd in de gaten hadden, bah, zo'n ouwe viespeuk in onze speeltuin![]()
Bah, Fok-teefje, ouwe viezerik we hebben je door hoor
Een pedo !!!, ongetwijfeld, goed gezien Spuitje ! Bah vies mens dat het is :quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
In onze speeltuin??? Is het een pedo?
Goed lezen is niet echt je sterke kant he?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:54 schreef Fok-teefje het volgende:
Hoera, het gaat al 2 pagina's over mij, ga zo door Fokkers![]()
Ga weg ouwe vieze vent, we hebben je door gluiperdquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:54 schreef Fok-teefje het volgende:
Hoera, het gaat al 2 pagina's over mij, ga zo door Fokkers![]()
Hahahaaha Jian ik kom achter je aan!!! Gna Gnaquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga weg ouwe vieze vent, we hebben je door gluiperd
Ja maar wacht even Jian.............Fok-teefje zegt een vrouw te zijn en eerlijk gezegd heb ik eigenlijk nog nooit van vrouwelijke pedo's gehoord alhoewel ze er ongetwijfeld zullen zijn? Er zijn tenslotte ook vrouwen die hun vent de hoek inslaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Een pedo !!!, ongetwijfeld, goed gezien Spuitje ! Bah vies mens dat het is :
Ga gewoon lekker terug naar je kot, dat is al voldoende.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:00 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
Hahahaaha Jian ik kom achter je aan!!! Gna Gna![]()
![]()
![]()
Laat je niet foppen, tis een vieze ouwe vent ! getverdegetverquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja maar wacht even Jian.............Fok-teefje zegt een vrouw te zijn en eerlijk gezegd heb ik eigenlijk nog nooit van vrouwelijke pedo's gehoord alhoewel ze er ongetwijfeld zullen zijn? Er zijn tenslotte ook vrouwen die hun vent de hoek inslaan.
Ik geloof je op je woord!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat je niet foppen, tis een vieze ouwe vent ! getverdegetver
Rot op mallootquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:00 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
![]()
![]()
vet, kaal en met haar op zijn rugquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks, veiligheidshalve moeten we er van uitgaan!
Dus: Fok-teefje is een ouwe vieze vent, denk daaraan !
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar dat is toch zogenaamd Hagenees?? Dacht dat jij dat wel zou kunnen ontcijferen.
Maar het zal je gebeuren: denk je een leuk contact te hebben gelegd met een mooie jonge blom, staat snorremans voor de deur!![]()
Ergens vind ik fok-teefje een beetje een zuigerdje, beetje uitdagen, beetje van "ditzuigt"........
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:00 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
![]()
![]()
He Heksie en ikke dan??? Potverdorie, als ik weer in Nederland ben kom ik echt al je kasten leegvreten!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he bejaarde kom je aan Jian dan kom je aan mij he, onthoud dat viespeuk, ben blij dat ze me op tijd gewaarschuwt hebben, en je zak snoep hoef ik ook niet meer, me paaien met een lolly
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
He Heksie en ikke dan??? Potverdorie, als ik weer in Nederland ben kom ik echt al je kasten leegvreten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |