Nee dat heb ik gedaan. Dreigementen zijn we niet echt van onder de indruk hier op FOK!.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:56 schreef danaqui het volgende:
dat laatste had je dus alweer verwijderd :S
Oke, Dus dat, had ik ook al gezegtquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gedaan. Dreigementen zijn we niet echt van onder de indruk hier op FOK!.
Tja soms lopen de emoties wel eens hoog op..quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gedaan. Dreigementen zijn we niet echt van onder de indruk hier op FOK!.
Dat móet je toch niet zien? Je kunt ook beslissen de wijste te zijn en het te laten voor wat het is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Tja soms lopen de emoties wel eens hoog op..
Vooral als je bij iemand anders moet zien op hun gesloten form wat er over je gezegd wordt.
Daarom is het ook een gesloten forum, kunnen ze fijn over allerlei mensen lullen zonder dat die iets terug kunnen zeggen. En daarom hebben ze ook een topic "Nowlive en aanverwante topics".quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Tja soms lopen de emoties wel eens hoog op..
Vooral als je bij iemand anders moet zien op hun gesloten form wat er over je gezegd wordt.
Ze hebben toch een hele rits mods daar? Niemand thuis op zondag zodat Margo het over moet nemen? Die heeft het er maar druk mee, eigen forum, stream en chat van vriendje en nu ook nog mod bij die ouwe. Je kan het er maar druk mee hebben!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:05 schreef danaqui het volgende:
Opa is weer is er weer, zit een bammetje te eten die oma heeft gemaakt.
[ link | afbeelding ]
Owja, en margo37 is voor 1 dag mod omdat Jacqhassel weg moet vandaag.
Heerlijk he Feyenoord 3 - 1quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:29 schreef Gert het volgende:
Opaatje is niet zo tevreden met het puntje van ajaks.
Opaatje wil jouw niet op zijn chat en die geeft de ordersquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
En hoppa, ben weer gekicked. Margo heeft het maar druk
Wil jij hem dan de groeten doen van mij?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Opaatje wil jouw niet op zijn chat en die geeft de orders
Maar hoop wel dat Ajaks nog even vriendelijk naar Groningen heeft gezwaaid. 2-2 i.p.v. de 1-4 die Heksje voorspeldequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:29 schreef Gert het volgende:
Opaatje is niet zo tevreden met het puntje van ajaks.
Nou beetje moeilijk ik kom daar ook niet meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wil jij hem dan de groeten doen van mij?
En toch weet je dat hij me niet op zijn chat wil en kwam je me vanmorgen vertellen dat ik niets over zijn vrouw mag zeggen. Alhoewel ik dat laatste natuurlijk nog altijd zelf bepaalquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:14 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Nou beetje moeilijk ik kom daar ook niet meer
hahaha Ik ben voor Feyenoordquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:05 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar hoop wel dat Ajaks nog even vriendelijk naar Groningen heeft gezwaaid. 2-2 i.p.v. de 1-4 die Heksje voorspelde
Ja het balkon is groot bij tijd en weile Ik denk dat ik daar een koffietent ga beginnen groot zat daarquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
En toch weet je dat hij me niet op zijn chat wil en kwam je me vanmorgen vertellen dat ik niets over zijn vrouw mag zeggen. Alhoewel ik dat laatste natuurlijk nog altijd zelf bepaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |