Doe je nog al die moeite... tsss...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:32 schreef spuitje het volgende:
O en volgens eigen zeggen kijkt Margo nooit op Fok! Meen toch wat berichten van haar te hebben gelezen?Jokkebrokje toch ook he, die Margo.
Omdat opa sommige mensen niet op zijn chat wil zienquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef kruiwagen het volgende:
zitten jullie elkaar nu via Fok en Opa stream elkaar te antwoorden?
Vreemd kan het niet rechtstreeks??
Zodra ik daar log begint ie te brullen dat ik op moet rotten, dus tsja... ik heb daar nooit een onvertogen woord gezegd, maar blijkbaar ben ik hier heel gemeen tegen hem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:41 schreef kruiwagen het volgende:
Best jammer kunnen jullie met elkaar discussieren !!
En nu zijn er drie mensen ingelogd. Is dat dan wat ie wil? Is toch ook niet gezellig..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Zodra ik daar log begint ie te brullen dat ik op moet rotten, dus tsja... ik heb daar nooit een onvertogen woord gezegd, maar blijkbaar ben ik hier heel gemeen tegen hem.
Nee Gertie........ het gaat om het idee.... en ik wil heul niet ergens zijn waar een oude vent asociaal tegen me gaat brullen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu zijn er drie mensen ingelogd. Is dat dan wat ie wil? Is toch ook niet gezellig..
Hij geilt alleen maar op de kijkers en niet die paar die ingelogt zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu zijn er drie mensen ingelogd. Is dat dan wat ie wil? Is toch ook niet gezellig..
Volgens mij is dat gewoon de bedoelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef Vanzwanen het volgende:
Ligt het aan mij of kijkt die kerel constant naar zijn monitor?
Hij leest de chat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef Vanzwanen het volgende:
Klopt.. maar ik begrijp dat het opa geen moer interesseert wie er kijkt... dus...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef Vanzwanen het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon de bedoelingEen klein groepje gelijkgezinde mensen die er onschuldig kletsen over het alledaagse gebeuren. Volgens mij is het helemaal niet de bedoeling een groot publiek te trekken.
ja dat denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |