abonnement Unibet Coolblue
pi_89317747
Goede ervaring met juxtaposition in het centale XBOX360 ruil- en verkooptopic. ^O^ game zaterdag verstuurd. Vandaag netjes verpakt ontvangen.
pi_89337316
Binnenkort ga ik een lijst bijhouden met ervaringen (positief/negatief)
Ik ga beginnen dit topic te inventariseren om zo plusjes/minnetjes te plaatsen dus heb je een verkoop gedaan of iets gekocht zorg er dan voor dat het hier gemeld wordt. Het is een begin van de ooit komende definitieve V&A lijst
pi_89337739
dat feedback systeem van Tweakers.net is echt heel erg handig. Zou er zo iets gemaakt kunnen worden? Eventueel met programmeerhulp uit de community zelf?

Of het systeem van Head-Fi.org. Elke user krijgt een eigen feedback thread, aangemaakt door de eerste persoon die feedback gaat leveren. Iedereen die hierna feedback levert doet dit in deze thread. Zo wordt het ook gevonden in de zoekmachine etc.
pi_89359796
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Goede ervaring met juxtaposition in het centale XBOX360 ruil- en verkooptopic. ^O^ game zaterdag verstuurd. Vandaag netjes verpakt ontvangen.
En hier is de andere kant van de deal in perfecte staat ontvangen.
Goed verpakt en alles erin (boekje etc) En geen krassen. thumbsup.gif

Overigens iets eerder 2 games gekocht van NextTVH
Hetzelfde verhaal.
Goede staat, en snel ontvangen.

Lange Lans +
NextTVH +

[ Bericht 4% gewijzigd door juxtaposition op 30-11-2010 21:46:33 ]
pi_89389851
van -moppie- heb ik een C1/aygo/107 dasboard klepje gekocht. Ging allemaal prima :)
...
pi_89538527
[TK] Gloednieuwe Apple oordopjes

oordopjes betaald.. PM gehad dat de oortjes op de post zijn gedaan, afgelopen maandag, maar nog niks ontvangen..
TS reageert niet meer op PM..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_89564486
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 00:35 schreef Kluupkluup het volgende:
[TK] Gloednieuwe Apple oordopjes

oordopjes betaald.. PM gehad dat de oortjes op de post zijn gedaan, afgelopen maandag, maar nog niks ontvangen..
TS reageert niet meer op PM..
Hij is vandaag nog online geweest....
pi_89564953
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 00:35 schreef Kluupkluup het volgende:
[TK] Gloednieuwe Apple oordopjes

oordopjes betaald.. PM gehad dat de oortjes op de post zijn gedaan, afgelopen maandag, maar nog niks ontvangen..
TS reageert niet meer op PM..
PM gestuurd ;)
pi_89565018
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:19 schreef Negakinu het volgende:
dat feedback systeem van Tweakers.net is echt heel erg handig. Zou er zo iets gemaakt kunnen worden? Eventueel met programmeerhulp uit de community zelf?

Of het systeem van Head-Fi.org. Elke user krijgt een eigen feedback thread, aangemaakt door de eerste persoon die feedback gaat leveren. Iedereen die hierna feedback levert doet dit in deze thread. Zo wordt het ook gevonden in de zoekmachine etc.
Alle hulpen eventuele tips zijn welkom, gezien er weinig tijd bij de devver's is zal ik het tijdelijk in excel moeten doen. Maar tips zijn welkom per pm of in V&A FB :Y
pi_89573585
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 00:35 schreef Kluupkluup het volgende:
[TK] Gloednieuwe Apple oordopjes

oordopjes betaald.. PM gehad dat de oortjes op de post zijn gedaan, afgelopen maandag, maar nog niks ontvangen..
TS reageert niet meer op PM..
Oortjes zijn inmiddels binnen!
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_89575464
Hoi!
Ik ben de laatste tijd slecht bereikbaar ivm defecte PC/inet verbinding) en het feit dat ik geen/slecht PM kan versturen via mijn iPhone. Vandaar mijn belabberde berichtgeving van mijn kant. Alsnog excuses daarvoor.

De oordopjes zijn binnengekomen bij KluupKluup (gelukkig). Had ze dinsdag op de post gedaan op werk. Ik weet niet hoe het kan, maar het heeft in ieder geval een tijd langer geduurd dan normaal. Was al bang dat ze kwijt zouden zijn geraakt met de post.

Eind goed algoed: ze zijn alsnog aangekomen!
pi_89578705
geen fijne ervaring met user emagi. Had met hem een deal over black ops. 38 incl verzenden. Heb hem naar zijn woonplaats gevraagd omdat ophalen misschien wel net zo makkelijk is. Vanaf dat moment is de communicatie erg slecht en laat hij niks meer van zich horen helaas. Hij is nog wel online geweest na het versturen van mn pm. Helaas geen reactie. Doet me denken aan een marktplaats oplichter die alleen maar geld wil cashen en vervolgens niks op stuurt..of hij heeft iemand die hem meer wil betalen maar durft hij het niet te zeggen
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
pi_89578755
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:15 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
geen fijne ervaring met user emagi. Had met hem een deal over black ops. 38 incl verzenden. Heb hem naar zijn woonplaats gevraagd omdat ophalen misschien wel net zo makkelijk is. Vanaf dat moment is de communicatie erg slecht en laat hij niks meer van zich horen helaas. Hij is nog wel online geweest na het versturen van mn pm. Helaas geen reactie. Doet me denken aan een marktplaats oplichter die alleen maar geld wil cashen en vervolgens niks op stuurt..of hij heeft iemand die hem meer wil betalen maar durft hij het niet te zeggen
linkje naar het topic zou erg prettig zijn
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89640347
Goede ervaring met Delano.888
Geluidsset goed verpakt binnen gekregen, alles ziet er netjes uit en het werkt perfect!
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:26:31 #240
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_89647308
[TK] Grab´n Go MultiMedia Recorder & Player / Mediaplayer 500GB

Ondanks toezegging van koper Doubletake1966 heb ik het geld nog steeds niet ontvangen. Maar reminder heb ik vandaag via PM verzonden..

Wat kan Fok! nu nog voor mij doen?

[ Bericht 51% gewijzigd door Sosa op 08-12-2010 09:15:05 ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:00:40 #241
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_89649275
Overigens heeft de desbetreffende persoon een karige historie, waardoor ik een kloon vermoed.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_89650507
Kloonscan aangevraagd, en daarna ga ik er verder mee
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 8 december 2010 @ 09:14:46 #243
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_89665184
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Kloonscan aangevraagd, en daarna ga ik er verder mee
Vanochtend wat te horen gekregen van de koper.

Het schijnt allemaal te berusten op 1 groot misverstand. Zoonlief wilde iemand binnen het gezin verrassen maar was vergeten het geld over te maken.

Ik laat even weten of het allemaal goed verloopt, maar er hoeft geen actie ondernomen te worden.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 8 december 2010 @ 09:37:35 #244
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_89665725
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:15 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
geen fijne ervaring met user emagi. Had met hem een deal over black ops. 38 incl verzenden. Heb hem naar zijn woonplaats gevraagd omdat ophalen misschien wel net zo makkelijk is. Vanaf dat moment is de communicatie erg slecht en laat hij niks meer van zich horen helaas. Hij is nog wel online geweest na het versturen van mn pm. Helaas geen reactie. Doet me denken aan een marktplaats oplichter die alleen maar geld wil cashen en vervolgens niks op stuurt..of hij heeft iemand die hem meer wil betalen maar durft hij het niet te zeggen
Ik heb ook wel eens wat spullen van emagi gekocht. Hij is voor zover ik kan beoordelen geen oplichter, maar meer iemand die niet zo goed georganiseerd is. Ik schat zelf in dat er geen kwade opzet in het spel is, maar gewoon iemand die rommelig van aard is of misschien een beetje lui. Ik heb zelf de spulletjes (computeronderdelen) gekregen tegen een prima prijs, maar het duurde een tijd voor ik ze ontving en ik moest ook een aantal herinneringen sturen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_89769188
Erg goede ervaring met freud. Stapeltje halogeenstralers en een statiefdolly van hem gekocht. Hij kwam het zelfs brengen! Vriendelijk en relaxed. Bedankt!
pi_89805159
Hele slechte ervaring met snakeplahah, vorige week vrijdag 37 euro naar hem overgemaakt en nu het spel nog steeds niet binnen, zou een mod hier iets aan kunnen doen?
pi_89806162
Goede ervaring met: Vulpecula in Topic

Alles snel binnen, prima verpakt!
Tevreden :)
All management is Strategic Management.
pi_89806175
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:08 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Hele slechte ervaring met snakeplahah, vorige week vrijdag 37 euro naar hem overgemaakt en nu het spel nog steeds niet binnen, zou een mod hier iets aan kunnen doen?
Nog wel bericht gehad of ook niks meer gehoord?
Kan me voorstellen met alles stakingen en andere problemen dat er wat tijd overheen gaat.
All management is Strategic Management.
pi_89807365
Ik heb helemaal niks meer gehoord, en de laatste keer dat hij online was is 8 dagen geleden? -O- :r }:|
Ik denk dat ik maandag maar aangifte moet gaan doen....
Beetje sneu, oplichten voor 37 euro....
pi_89817270
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:27 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Ik heb helemaal niks meer gehoord, en de laatste keer dat hij online was is 8 dagen geleden? -O- :r }:|
Ik denk dat ik maandag maar aangifte moet gaan doen....
Beetje sneu, oplichten voor 37 euro....
Ik ga even kijken of ik een mailadres kan achterhalen, een PM sturen heeft niet veel zin als hij al 8 dagen niet op FOK! geweest is.
Powered by JanetjeŽ
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')