abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85039360
En;

quote:
HTC Wildfire Android 2.2 Update Released

03 August, 2010, by ITProPortal Staff

Google and HTC have begun rolling out the Android 2.2 update for the Wildfire smartphone, technology news website Product Reviews reported on Monday.

HTC's Wildfire, effectively a mini version of the company's Desire smartphone, comes highly integrated with social networking platforms including Facebook and Twitter.

The handset has a MSM7225 Qualcomm CPU running at 528 MHz and a 5 mega pixel camera. It also offers support for Adobe's Flash platform.

Google's Android 2.2 operating system, codenamed Froyo, will bring improved features and performance to the smartphone, including support for Adobe’s Flash Player 10.1.

O2 has also recently scheduled operating system updates for Motorola Milestone handsets, staing on its official German Twitter account that the smartphone will receive the Android 2.2 update in mid to late September.
http://www.itproportal.co(...)-22-update-released/
pi_85047843
Sinds ik mijn HTC Legend heb geüpdatet naar versie 2.1.#zoveel gaat de telefoon als ik een nieuw sms'je ontvangen heb altijd naar het eerste SMS'je van die contactpersoon. Ik moet dus 100'den SMS'jes door scrollen om het SMS'je te lezen dat ik net ontvangen heb.

Hoe fix ik it? :Y)
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:21:39 #53
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_85051201
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef Hiya het volgende:
Sinds ik mijn HTC Legend heb geüpdatet naar versie 2.1.#zoveel gaat de telefoon als ik een nieuw sms'je ontvangen heb altijd naar het eerste SMS'je van die contactpersoon. Ik moet dus 100'den SMS'jes door scrollen om het SMS'je te lezen dat ik net ontvangen heb.

Hoe fix ik it? :Y)
vreemd heb nergens last van (legend met 2.1)

offtopic:
plaatje staat weer in de OP O+
Lege virente, virent cuncta
pi_85051571
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:21 schreef skittelman het volgende:

[..]

vreemd heb nergens last van (legend met 2.1)

offtopic:
Ik moet wel zeggen dat het echt een flink aantal sms'jes van één contactpersoon zijn namelijk 640 oid.
pi_85052283
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:21 schreef skittelman het volgende:

[..]

offtopic:
Ben niet zo goed met OP's sterker nog ik denk dat dit het eerste topic ever is dat ik heb geopend 8-)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_85059296
Net ff gekeken of er een update was, en ja hoor.

Eerste keer updaten blijkt dat ik zo'n 10 Mb van telefoongeheugen moet halen.
Gedaan (Garfield applicatie neemt veel ruimte in beslag zeg)
En nu opnieuw binnenhalen...
Ben benieuwd!
pi_85059336
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:24 schreef Iemand91 het volgende:
Net ff gekeken of er een update was, en ja hoor.

Eerste keer updaten blijkt dat ik zo'n 10 Mb van telefoongeheugen moet halen.
Gedaan (Garfield applicatie neemt veel ruimte in beslag zeg)
En nu opnieuw binnenhalen...
Ben benieuwd!
Froyo dus? En op welk toestel?
pi_85059426
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Froyo dus? En op welk toestel?
Tering man, 1 minuut. :o

Inderdaad 2.2 op de Desire O+ (Vorige gsm was een Nokia N82, tevens m'n eerste :{ , en daar kon ik langzamerhand wat minpunten vinden, maar bij de Desire nog geen een gevonden)
pi_85059732
Vodafone moet 2,2 nog uitrollen :'(
pi_85062048
Als ik 2.1 of 2.2 op mijn Tattoo flash. Hoe krijg ik dan HTC Sense terug?
plus het is er 1 van vodafone dus hoe debrand ik hem?

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2010 19:43:36 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:11:24 #61
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_85063627
Vandaag mijn eerste HTC binnengekregen :) (Desire) Heb al ff gegoogled natuurlijk, maar hoe ken ik Android nu updaten en als ik onder de klok kijk zeg maar dan staat daar ''Mijn Locatie'' hoe ken ik dit veranderen naar bv London? Thx!
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_85064093
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Rossoneri het volgende:
Vandaag mijn eerste HTC binnengekregen :) (Desire) Heb al ff gegoogled natuurlijk, maar hoe ken ik Android nu updaten en als ik onder de klok kijk zeg maar dan staat daar ''Mijn Locatie'' hoe ken ik dit veranderen naar bv London? Thx!
Android updaten naar 2.2 kan op meerdere manieren
- Wachten tot je de update automatisch krijgt
- Handmatig zoeken naar update
Dit doe je door Instellingen -> Over de telefoon -. Systeemsoftware-updates -> nu controleren.

Je bedoelt de klok/plaats op het homescreen? Dan moet je gps en mobiel internet of wifi aanzetten en
dan gebeurd dat automatisch naar de plaats waar je nu bent. (of een grote plaats dichtbij)

Edit: 2.2 staat er nu net bij mij op maar echt wereldschokkend vind ik het niet hoor.
HD filmen kan handig wezen, heb alleen geen hd-tv.
Wifi-hotspot kan handig wezen, heb alleen een laptop met een accuduur van 6 minuten }:|

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 09-08-2010 20:34:02 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:07:30 #63
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_85066691
Ik begin die google navigator steeds leuker te vinden...! :)
Vooral omdat ik nu doorheb hoe je een alternatieve route kan vinden als de boel ergens vast zit en je kan zien wat de actuele reistijd en afstand van die route is... Kwam érg goed uit vrijdag! (A28 verstopt).

Maar even een (mogelijk blond) vraagje: waarom klinkt er af en toe een belletje...?

(ik heb X10).
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_85066914
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik begin die google navigator steeds leuker te vinden...! :)
Vooral omdat ik nu doorheb hoe je een alternatieve route kan vinden als de boel ergens vast zit en je kan zien wat de actuele reistijd en afstand van die route is... Kwam érg goed uit vrijdag! (A28 verstopt).

Maar even een (mogelijk blond) vraagje: waarom klinkt er af en toe een belletje...?

(ik heb X10).
Ik weet het niet zeker maar het lijkt dat het geluid aangeeft dat je te hard gaat.
pi_85067352
Weet hier iemand toevallig hoe je je telefoon debrand?
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:40:03 #66
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_85068680
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef Rivalo het volgende:
Weet hier iemand toevallig hoe je je telefoon debrand?
http://lmgtfy.com/?q=debrand+htc+tattoo ???
zie zo 20 sites waar uitleg word gegeven over het debranden van je
telefoon
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]
Edit: 2.2 staat er nu net bij mij op maar echt wereldschokkend vind ik het niet hoor.
Wifi-hotspot kan handig wezen, heb alleen een laptop met een accuduur van 6 minuten }:|
de grootste pro van 2.2 is dat apps op de SD kunnen worden opgeslagen. Nu op dit moment merk je er nog niet veel van (nog niet alle apps kunnen naar SD worden verplaatst) Maar er zijn veel devvers bezig met nieuwe apps voor android. Apps die voorheen niet op Android konden vanwege het beperkte hoeveelheid mb's.

Zo weet ik dat Popcap in de laatste fase is van het developpen van Peggle :Y)
Lege virente, virent cuncta
pi_85069000
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef skittelman het volgende:

[..]

http://lmgtfy.com/?q=debrand+htc+tattoo ???
zie zo 20 sites waar uitleg word gegeven over het debranden van je
telefoon

Allemaal orange telefoons, of dan gaat het weer over de HTC Hero etc.
pi_85069116
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef skittelman het volgende:

de grootste pro van 2.2 is dat apps op de SD kunnen worden opgeslagen. Nu op dit moment merk je er nog niet veel van (nog niet alle apps kunnen naar SD worden verplaatst) Maar er zijn veel devvers bezig met nieuwe apps voor android. Apps die voorheen niet op Android konden vanwege het beperkte hoeveelheid mb's.

Zo weet ik dat Popcap in de laatste fase is van het developpen van Peggle :Y)
Als dat het grootste is, dan is het overhyped. M'n N82 kon apps standaard op de sd zetten.
pi_85069182
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Allemaal orange telefoons, of dan gaat het weer over de HTC Hero etc.
Je kan zeg maar ook je eigen telefoon intikken als zoekopdracht.
pi_85069665
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Je kan zeg maar ook je eigen telefoon intikken als zoekopdracht.
Lees...
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:59:53 #71
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_85069912
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als dat het grootste is, dan is het overhyped. M'n N82 kon apps standaard op de sd zetten.
Ja maar dat waren geen Android apps en als Android apps groter kunnen worden.... wordt het pas echt leuk.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:00:41 #72
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_85069956
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Android updaten naar 2.2 kan op meerdere manieren
- Wachten tot je de update automatisch krijgt
- Handmatig zoeken naar update
Dit doe je door Instellingen -> Over de telefoon -. Systeemsoftware-updates -> nu controleren.

Je bedoelt de klok/plaats op het homescreen? Dan moet je gps en mobiel internet of wifi aanzetten en
dan gebeurd dat automatisch naar de plaats waar je nu bent. (of een grote plaats dichtbij)

Thanks!

Edit: De melding zegt Telefoon up to date. Maar onder zegt ie Er zijn updates beschikbaar :P Hoe ken ik dit installeren. Sorry ben echt nog een n00b op Android gebied :@

[ Bericht 14% gewijzigd door Rossoneri op 09-08-2010 22:06:08 ]
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_85071287
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Thanks!

Edit: De melding zegt Telefoon up to date. Maar onder zegt ie Er zijn updates beschikbaar :P Hoe ken ik dit installeren. Sorry ben echt nog een n00b op Android gebied :@
Hoe bedoel je 'onder'?
@ Dromer: Ik heb het niet over Android apps maar over het gegeven dat apps op je sd kunt zetten echt niet zo bijzonder is.

Laten we hier niet naar de iPhone logica gaan; OOOOh, kijk nou dan es; hij kan filmen :|W
pi_85071389
Is er eigenlijk een manier om 1 scherm te vergrendelen? Dan kun je daarop spelletjes voor de kinderen zetten, maar heb je een wachtwoord nodig om naar de andere schermen te gaan en te bellen ed.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:23:45 #75
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_85071584
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker maar het lijkt dat het geluid aangeeft dat je te hard gaat.
Ik sta voor alles open, maar dat is het zeker niet. Hij doet het soms ook met optrekken. Ik dacht eerst dat het gebeurt als de straatnaam verandert, maar ook dat is niet zo.

Ik kan nog steeds geen verband binden...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')