Slapen kun je thuis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:01 schreef vogelkooi het volgende:
Me slaaptijd en de tijd om plezier te hebben.
+Sleepy Sun in Charliequote:Op maandag 9 augustus 2010 07:06 schreef stbabylon het volgende:
Alleen Massive Attack en QOTSA, maar ik heb nog lang niet alles beluisterd, volgens mij is tegelijkertijd in de Lima ook wel iets beluisterbaars. Ach, ik zie daar wel.
Frightened Rabbit vind de onbekendere, kleine EN betere variant van Snow Patrol eigenlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:10 schreef Xlarge het volgende:
niets, er komen haast geen bands die ik wil zien![]()
Alleen Air en Snow Patrol, ik hoop wat onbekends tegen het lijf te lopen wat me trekt
Oke, bedankt voor de tipquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Frightened Rabbit vind de onbekendere, kleine EN betere variant van Snow Patrol eigenlijk.
Ja, die vind ik ook erg kut! Ben erg benieuwd naar The XX live, maar was heel graag binnen gelopen bij Nosaj Thing. Die plaat is zooo nice!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef LostFormat het volgende:
Degene die me het meest pijn doet is the XX tegenover Nosaj Thing.
Ik heb vrijdag sowieso maar 3 acts die ik interessant vind, en dan eigenlijk vooral Jónsi (cymbal eat guitars & band of horses is wel okee).quote:De vrijdagavond na Jonsi heb ik dan weer helemaal niets wat ik écht wil zien, behalve Air, maar dat is dan weer gelijk met Jonsi...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |