Omdat het leuk is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Waarom luister ik naar de homo-100...?
Oej angstvallige stilte na je vraag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Zitten er hier eigenlijk homo's/lesbo's/bi's int topic als vaste posters?
Weet van bijna niemand de seksuele voorkeur geloof ik...
Ik vind Smalltown Boy een van de mooiste nummers ooit, laat her en der gaydars afgaan, blèr altijd met Why tell me why mee (maar dan ook echt altijd en overal) en heb een zelf gekochte Dolly Dots verzamelaar in de kast staan. Hetero dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Hans is volgens mij wel een beetje Ho.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Van mij is ie wel duidelijk, hoop ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:42 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind Smalltown Boy een van de mooiste nummers ooit, laat her en der gaydars afgaan, blèr altijd met Why tell me why mee (maar dan ook echt altijd en overal) en heb een zelf gekochte Dolly Dots verzamelaar in de kast staan. Hetero dus.
k ben een homo gevangen in een vrouwen lichaam.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:42 schreef Jannekje7 het volgende:
The Blue Oyster was toch jouw stamkroeg?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van mij is ie wel duidelijk, hoop ik.
Soort van Kellyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
k ben een homo gevangen in een vrouwen lichaam.
Bij Lady Gaygay is eigenlijk alles homo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat is er gay aan Alejandro? Een kut nummer is het zeker wel, maar vind het niet echt in deze lijst thuis horen (zelfde voor Bad Romance eigenlijk).
Haha dankje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Serge: Heel goed 8)
@ Roel: Neuhh, vind jou nou een typisch twijfelgeval. Ik bedoel, z'o hetero dat je bijna homo bent!
@ Bellatrix: Love your avatar though...;)
Nou iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik denk dat ze op t herentoilet staan... wat een galm!
Sipke Jan Bousema, bekend van oa Opsporing Verzocht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Wie is die man die nu aan het praten is?
Oké.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Sipke Jan Bousema, bekend van oa Opsporing Verzocht.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Dries Roelvink... dan spring je toch vrijwillig in de gracht?
Ze hebben tot 19.00...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:20 schreef themauster het volgende:
C&S kletsen echt te veel ze moeten nog 14 nummers in 3 kwartier wat ze dus nooit gaat lukken
Paul Rabbering zei net voor 4 uur dat C&S de laatste 2 uur van de top 100 hadden maar als ze tot 19.00 dit doen dan snap ik het geklets welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |