abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84975359
We moeten de bezwaren natuurlijk wel ernstig serieus nemen nu politieke genieën als Geert Wilders en creationiste Sarah Palin - ze gelooft dat mensen en dinosauriërs gelijktijdig hebben geleefd - zich zo uitspreken.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_84975487
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef elcastel het volgende:

[..]

Het is niet óp Ground Zero, het is 2 blokken verderop. En het is een Islamitisch centrum waar de deuren van openstaan. Het is geen moskee met een haatpredikende imams. Damn.
Dat weet iedereen inmiddels wel. Iedereen die een beetje kan lezen weet inmiddels dat de "Ground Zero-moskee" niet óp Ground Zero komt, en dat er zo te zien ook geen Nederlands belastinggeld naar de moskee gaat (althans, volgens Verhagen).

We krijgen in Nederland een beetje de cultuur van Fox News, van de Bill O'Reilly's en Glenn Becks van deze wereld: gewoon prominenten als Wilders die glashard over dit soort dingen gaan jokken. Hoe meer mensen hem op internet gaan napraten hoe aannemelijker het wordt. Uiteindelijk gelooft heel Nederland dat de centjes waar Henk & Ingrid zo hard voor geploeterd hebben rechtstreeks naar een moskee OP GROUND ZERO gaan, waar allerlei ranzige figuren met baarden vanuit de minaret op de Amerikaanse Henk & Ingrid pissen. WHY DO THEY HATE OUR FREEDOM???
pi_84975544
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:07 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Dat weet iedereen inmiddels wel. Iedereen die een beetje kan lezen weet inmiddels dat de "Ground Zero-moskee" niet óp Ground Zero komt, en dat er zo te zien ook geen Nederlands belastinggeld naar de moskee gaat (althans, volgens Verhagen).
Oh, dat hoor ik nu voor het eerst. Maar ik heb vooral de eerste berichten hierover gelezen en daarna niet meer. Toen was er nog sprake van dat ons belastinggeld ernaar toe zou gaan. Ik heb op dat moment een berichtje geplaatst dat of het nou om een moskee, kerk of iets anders gaat ik niet begreep waarom ons geld daar aan zou moeten bijdragen.
pi_84975572
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Die mensen daar kunnen dat geld beter gebruiken dan dat het wordt besteed aan een omstreden islamitisch bouwwerk op een plek waar bijna 3000 mensen omkwamen door een aanslag gepleegd door moslims.

Schandalig!!
Niet zomaar moslims, moslim extremisten/terroristen. Duidelijk nuanceverschil.
pi_84975606
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:07 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

We krijgen in Nederland een beetje de cultuur van Fox News, van de Bill O'Reilly's en Glenn Becks van deze wereld: gewoon prominenten als Wilders die glashard over dit soort dingen gaan jokken. Hoe meer mensen hem op internet gaan napraten hoe aannemelijker het wordt. Uiteindelijk gelooft heel Nederland dat de centjes waar Henk & Ingrid zo hard voor geploeterd hebben rechtstreeks naar een moskee OP GROUND ZERO gaan, waar allerlei ranzige figuren met baarden vanuit de minaret op de Amerikaanse Henk & Ingrid pissen. WHY DO THEY HATE OUR FREEDOM???
Dit, dus. Debilisering van het nieuws, beledigend voor mensen die wél langer als drie tellen over iets na wensen te denken.

Ik mis nog een beetje het "DAT DIT KAN IN AMERIKA!!11111111". Echt, mensen... ga zélf eens denken.
pi_84975675
Een moskee 2 blokken verder is net zo erg.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_84975687
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:11 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dit, dus. Debilisering van het nieuws, beledigend voor mensen die wél langer als drie tellen over iets na wensen te denken.

Ik mis nog een beetje het "DAT DIT KAN IN AMERIKA!!11111111". Echt, mensen... ga zélf eens denken.
Mensen willen hierover niet nadenken, want elke kans om moslims te bashen/pesten grijpen ze aan.
pi_84975695
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef MouzurX het volgende:
Een moskee 2 blokken verder is net zo min erg.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:15:56 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84975703
tijd dat meneer Wilders eens stikt in zijn retoriek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_84975708
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

net zo min erg?
pi_84975716
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:16 schreef MouzurX het volgende:

[..]

net zo min erg?
:(
pi_84975723
Wat betekend net zo min erg?
pi_84975756
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:16 schreef MouzurX het volgende:
Wat betekend net zo min erg?
ook niet
pi_84975842
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mensen willen hierover niet nadenken, want elke kans om moslims te bashen/pesten grijpen ze aan.
Mwah, dat is een beetje dezelfde soort generalisatie als waar je tegen ageerde een paar posts daarvoor.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_84975868
Enige uitbreiding van de islam in de westerse wereld vind ik slecht.
Waarom? Omdat ik helemaal niks van die hele ideologie moet hebben.
pi_84975932
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef Dubby het volgende:

[..]

Mwah, dat is een beetje dezelfde soort generalisatie als waar je tegen ageerde een paar posts daarvoor.
Daar heb je gelijk in. :+ Het was ook meer een trollpost eigenlijk.
pi_84975962
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:22 schreef MouzurX het volgende:
Ik moet ook niets van de biblebelt hebben, of welk geloof dan ook. Maar als kerken gebouwd mogen worden, zo ook moskees. Hoe zeer ik streng gelovigen ook hekel, gelijke rechten moeten er zijn.
pi_84975985
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik moet ook niets van de biblebelt hebben, of welk geloof dan ook. Maar als kerken gebouwd mogen worden, zo ook moskees. Hoe zeer ik streng gelovigen ook hekel, gelijke rechten moeten er zijn.
Nieuwe kerken of andere geloofsgebouwen zijn ook slecht als je het mij vraagt.
pi_84976020
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:26 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nieuwe kerken of andere geloofsgebouwen zijn ook slecht als je het mij vraagt.
Dat is dan in ieder geval consequent.
pi_84976057
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is dan in ieder geval consequent.
Moskeën zijn alleen erger aangezien de islam nogal de neiging heeft dingen te willen overheersen en dingen te veranderen. Zal je met een nieuwe kerk nauwelijks zien.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:32:21 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84976127
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:56 schreef MouzurX het volgende:
Ik vond dit wel een interessant filmpje voor alle "goede moslims" hier.

^O^
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_84976205
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Moskeën zijn alleen erger aangezien de islam nogal de neiging heeft dingen te willen overheersen en dingen te veranderen. Zal je met een nieuwe kerk nauwelijks zien.
:') Nee, inderdaad.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:38:55 #173
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_84976267
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:22 schreef MouzurX het volgende:
Ieuw, de islam is eng en vies enzo. :r

Dat je 'helemaal niks van een ideologie moet hebben' is toch geen reden om er intolerant tegen te zijn?
Wie dit leest is alfabeet.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:43:49 #174
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_84976402
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Oh ja? Op wat voor manier? Is er momenteel een Islamitische politieke partij in de Kamer, die de sharia nastreeft, en waar moslims in Nederland massaal op gestemd hebben?

NEE.

Zijn er uberhaupt islamitische politici die het homohuwelijk willen verbieden, a la Yvette Lont?

NEE.

Komen moslims bij jou aan de deur met de koran in de hand om over de Here God aka Allah te praten?

NEE.

Dus wat lul je dan? Ik heb veel meer last van christenen dan van moslims, hoor. Het enige vervelende zijn die straatjongens, maar het is niet alsof dat vrome moslims zijn. Voor zover ik kan zien willen moslims alleen in vrede hun geloof kunnen belijden in een gebedshuis, net zoals alle andere Nederlanders. Is dat zo vervelend? Heb jij daar last van?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:49:16 #175
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_84976513
Voor de hypocriete islamofoben in dit topic die zich weer eens laten mennen: http://www.salon.com/news(...)_infiltrate_pentagon

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')