Pics!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Spijkerbroek, rood hemdje, zwart vest, leren jasje, suede laarzen met hakken, voornamelijk onder de spijkerbroek. Hoezo?
nee joh, drie jonges verspreid over 6 maanden. En met nummer twee heb ik het uiteindelijk ook best lang volgehouden. Één (= nummer 3) was zelfs alweer in NLquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier wel over 5 minuten.![]()
PS, was dat nou drie keer met dezelfde jongen? Of ben ik zo moe (en een beetje aangeschoten) dat ik niet goed lees?
was echt niets bijzonders aan...quote:
Bril? Picsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was echt niets bijzonders aan...Oh en ik droeg mijn bril, want, hooikoorts ogen en wilde ogen zoals op de meet voorkomen
waarom echt?quote:
Vrouwen met brillen zijn sexyquote:
ik nietquote:
Dat kan ik heel goed zelf beoordelen...quote:
nou vanavond niet. En ik ga slapenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed zelf beoordelen...
Oke weltrustenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou vanavond niet. En ik ga slapen
Ik voel me zelden sexyquote:
Ga je wel met de juiste mensen om? Als je alleen maar homo's om je heen hebt, dan is het niet zo verwonderlijk dat je niet sexy bevonden wordtquote:
QFT, tenzij het om designerbrillen gaat...quote:
Dat zijn meestal wc-brillen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
QFT, tenzij het om designerbrillen gaat...
Die mensen bedrijven thans de liefde met hun (spel)computers...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ga je wel met de juiste mensen om? Als je alleen maar homo's om je heen hebt, dan is het niet zo verwonderlijk dat je niet sexy bevonden wordt.
Wie, homo's?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die mensen bedrijven thans de liefde met hun (spel)computers...
Van wie weet je het dan wel?quote:
Dan volg ik je niet helemaalquote:
Die geilen op alles met een kut, dus dan moet Etcie per definitie zichzelf sexy voelen, met of zonder bril.quote:
Ik spring weer terug naar post 186 en doe alsof deze ontsporing niet heeft plaatsgevonden...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Die geilen op alles met een kut, dus dan moet Etcie per definitie zichzelf sexy voelen, met of zonder bril.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |