Om op mezelf terug te komen: de Deense Volkspartij, verwant aan de PVV, werd ook verwacht een staatsgreep te plegen maar dat is ook niet gelukt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten...
ik denk dat dit de eerste keer is dat je een foto van jezelf hier plaatstquote:
Weer zo'n vrouw die niet met complimentjes kan omgaan.quote:
Geloof het welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik denk dat dit de eerste keer is dat je een foto van jezelf hier plaatst
Het was een beetje overkillquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Weer zo'n vrouw die niet met complimentjes kan omgaan.
Het is ook nooit goedquote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind de eerste groep een grotere fout begaan...
Dat is ook laf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan trouw ik een Amerikaan en kom nooit meer terug. I swear.
Over welk jaartal hebben we het hier?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om op mezelf terug te komen: de Deense Volkspartij, verwant aan de PVV, werd ook verwacht een staatsgreep te plegen maar dat is ook niet gelukt.
2001.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over welk jaartal hebben we het hier?
nah. slim.quote:
Redelijk slim maar toch ook wat laf. Je bent Nederlander of niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
WTF
Meisje ontslagen door een FOK!er
Ziekmelden terwijl je niet ziek bent is triest, maar als je dat dan doet, hou er dan wel je smoel over tegen de buitenwereldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
WTF
Meisje ontslagen door een FOK!er
volgens mij is het volgens pagina 5 een hoaxquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik geloof eigenlijk niet dat het waar is
Ja sommige mensen zijn echt niet goed wijs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alhoewel, ik heb tijdens mijn uitzendkracht tijd ook wel eens van die halve zolen gehad.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
belt de eerste dat hij ziek is terwijl je op de achtergrond muziek hoort
twee tellen later belt z'n maatje dat hij ziek is en je hoort dezelfde muziek op de achtergrond........![]()
Toen we 17/18 waren heb ik wel eens naar iemands werk gebeld om hem ziek te melden als zijnde zijn vaderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
belt de eerste dat hij ziek is terwijl je op de achtergrond muziek hoort
twee tellen later belt z'n maatje dat hij ziek is en je hoort dezelfde muziek op de achtergrond........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |