Je ging twee keer naar links?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Waarop ik besloot netjes naar links te gaan. Ik controleerde hoe vol mijn accu's waren
, zonder ondersteuning van de electro motor zou ik namelijk geen schijn van kans hebben
, gelukkig zaten de accu''s vol. Ik zette de automaat in zijn S. Ging naar links en gaf vol gas
.
Jazeker!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je ging twee keer naar links?
Mooie actiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Gisteravond was ik op gepaste snelheid onder het genot van een lekker muziekje naar huis aan het cruisen.
De linker baan reed 110-120, de rechter baan +/- 90. Al cruisend op de linkerbaan zie ik ineens VW polo in mijn achteruit kijk spiegel opdoemen met een nogal haastig weggedrag. De persoon achter werd al flink opgeduwt. Doormiddel van grootlicht liet hij weten dat het allemaal niet snel genoeg ging.
Mijn medeweggebruiker besloot ondanks deze intimidatie maar een de kant te gaan waarop sjonnie op mijn bumper begon te kleven![]()
Direct zette ik de cruise control 15km lager op 105 wat leide tot een stroboscopische effect van zijn groot licht. Inmiddels ontstond er voor mij een gat van een paar honderd meter. Waarop ik besloot netjes naar rechts te gaan
. Ik controleerde hoe vol mijn accu's waren
, zonder ondersteuning van de electro motor zou ik namelijk geen schijn van kans hebben
, gelukkig zaten de accu''s vol. Ik zette de automaat in zijn S. Ging naar links en gaf vol gas
. Het grote licht van Sjonnie bleef nu vol aanstaan maar hij kwam mij niet voorbij. Het gat is was inmiddels dicht en ik ga ging weer naar rechts. Hij probeerde mij nog links te passeren maar dat was telaat
Niet veel later nam Sjonnie de afslag en haalde mij (strak vooruit kijkend) in. Tot mijn verbazing zag ik dat er naast de halford accesoires een GTI embleem op de Polo zat
Klacht: Falende opgefokte tokkies die de weg onveilig maken in hun Polo 1.4 met GTI embleem.
Antiklacht: Tokkies het leven zuur maken in je hybride
ik niet helemaal snappen, waarom ging die polo jouw niet voorbij op het moment dat jij naar rechts ging?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Direct zette ik de cruise control 15km lager op 105 wat leide tot een stroboscopische effect van zijn groot licht. Inmiddels ontstond er voor mij een gat van een paar honderd meter. Waarop ik besloot netjes naar rechts te gaan
. Ik controleerde hoe vol mijn accu's waren
. Het grote licht van Sjonnie bleef nu vol aanstaan maar hij kwam mij niet voorbij. Het gat is was inmiddels dicht en ik ga ging weer naar rechts. Hij probeerde mij nog links te passeren maar dat was telaat
Sneller gaan dan een geparkeerde autoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Overigens heb ik ook nog een kwaliteitsverhaal van een Volvo V70 die ik eruit heb gereden met mijn hybride
De accelatie van mijn hippie mobiel was simpelweg to much voor de Poloquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:16 schreef Joppy het volgende:
[..]
ik niet helemaal snappen, waarom ging die polo jouw niet voorbij op het moment dat jij naar rechts ging?
Zo te zien ben jij net zo'n patser met je pussy auto.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Overigens heb ik ook nog een kwaliteitsverhaal van een Volvo V70 die ik eruit heb gereden met mijn hybride
Je schat mij verkeerd in, Ik ben alleen the mennn als mijn accu;s vol zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:18 schreef Queque het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij net zo'n patser met je pussy auto.
Ik zie je hooguit in het stof achter mij, als ik je eruit trek met m'n Alfa, Brera 3.2 l.
Maar dat is niet erg. Jij rijdt Alfa, dus jij bent al genoeg gestraft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:18 schreef Queque het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij net zo'n patser met je pussy auto.
Ik zie je hooguit in het stof achter mij, als ik je eruit trek met m'n Alfa, Brera 3.2 l.
Godsklere zeg. Als mn accu's vol zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je schat mij verkeerd in, Ik ben alleen the mennn als mijn accu;s vol zijn![]()
Stof? Je bedoelt blauwe of zware rook denk ik gezien het een Alfa is
Ik gisteren een Audi a6 sport editie (nieuwste model).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:14 schreef Revolution-NL het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |