quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:00 schreef Haarklip het volgende:
Speciaal voor Japsnars..
[ afbeelding ]
Wauw..
Totdat..Gast, doe even normaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:00 schreef Haarklip het volgende:
Speciaal voor Japsnars..
[ afbeelding ]
Wauw..
Totdat..AUW SHIT, nu snap ik wat je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ach, 1 iemand heeft er op gefapt.. dat heeft ze goed geflikt!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:10 schreef Japsnars het volgende:
Wat denk je überhaupt te bereiken met zo'n foto
Je snapt toch wel dat iedereen uiteindelijk teleurgesteld zal zijn
Too much informationquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:11 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ach, 1 iemand heeft er op gefapt.. dat heeft ze goed geflikt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:22 schreef Anon4c het volgende:
Ik heb geen hyvesMjin god, we zijn allang op een ander onderwerp over gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:22 schreef Anon4c het volgende:
Ik heb geen hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 teen voor jou.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
Goeie foto om op hyves te plaatsen.quote:
Nee, nog niet. Het is nog geeneens zes uur.quote:
Wij eten ook laat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het is nog geeneens zes uur.
Daarom woon ik ook in het gooi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:47 schreef LeNick het volgende:
[..]
Wij eten ook laat.Dat is speciaal voor rijke mensen
![]()
Waar over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mjin god, we zijn allang op een ander onderwerp over gegaan
alsof een internet heldje het recht hieeft iedereen te "doen"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jammer van die buik, jammer.. anders had ik d'r gedaan..
Nee iedereen zit in het andere reltopic. We worden wel verwent vandaagquote:
Inderdaad zeg! Misschien wordt deel 2 wel weer nice van deze toekomstige reeks. Misschien post iemand dan die beruchte foto's?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee iedereen zit in het andere reltopic. We worden wel verwent vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |