En ik stem voor een algeheel verbod voor vrouwen op de wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Samzz het volgende:
Ik stem voor een algeheel inhaal verbod voor vrachtwagens op de snelweg.
Whehehehe, powned...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En ik stem voor een algeheel verbod voor vrouwen op de weg
Da's lullig als je met je vriendin weg wilt, mag je de weg niet opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat mag, als het je lukt om van mij te winnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Op de bijrijder stoel mag nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's lullig als je met je vriendin weg wilt, mag je de weg niet op
Ow wacht, jij hebt helemaal geen vriendin!
Oke oke dat gaat mij niet lukkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:05 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat mag, als het je lukt om van mij te winnen![]()
De laatste auto met choke waar ik in heb gezeten was een oude Renault 9 van m'n ouders begin jaren '90...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:05 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat mag, als het je lukt om van mij te winnen![]()
@100%Tukker: ik heb een auto en een motor met handmatige chokenieuwe auto's hebben dat allemaal automagisch, is voor luie bestuurders
Oh, omdat je het niet kan winnen gooi je het maar op honger?quote:
zijn er dan vrouwen waar hij wel van wint?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat er wel meer vrouwen zijn waar Marko het niet van wint, Nicole
die is dan nieuwer dan mijn auto en motorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De laatste auto met choke waar ik in heb gezeten was een oude Renault 9 van m'n ouders begin jaren '90...
nee, tijd voor koffie, nog steeds niet gehadquote:
En zijn levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrachtwagens die elkaar inhalen zijn gewoon irritant en zorgen voor hinder.
Selquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sanshine![]()
[..]
En zijn levensgevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |