En ik stem voor een algeheel verbod voor vrouwen op de wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Samzz het volgende:
Ik stem voor een algeheel inhaal verbod voor vrachtwagens op de snelweg.
Whehehehe, powned...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En ik stem voor een algeheel verbod voor vrouwen op de weg
Da's lullig als je met je vriendin weg wilt, mag je de weg niet opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat mag, als het je lukt om van mij te winnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Op de bijrijder stoel mag nogquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's lullig als je met je vriendin weg wilt, mag je de weg niet op
Ow wacht, jij hebt helemaal geen vriendin!
Oke oke dat gaat mij niet lukkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:05 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat mag, als het je lukt om van mij te winnen![]()
De laatste auto met choke waar ik in heb gezeten was een oude Renault 9 van m'n ouders begin jaren '90...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:05 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat mag, als het je lukt om van mij te winnen![]()
@100%Tukker: ik heb een auto en een motor met handmatige chokenieuwe auto's hebben dat allemaal automagisch, is voor luie bestuurders
Oh, omdat je het niet kan winnen gooi je het maar op honger?quote:
zijn er dan vrouwen waar hij wel van wint?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat er wel meer vrouwen zijn waar Marko het niet van wint, Nicole
die is dan nieuwer dan mijn auto en motorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De laatste auto met choke waar ik in heb gezeten was een oude Renault 9 van m'n ouders begin jaren '90...
nee, tijd voor koffie, nog steeds niet gehadquote:
En zijn levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrachtwagens die elkaar inhalen zijn gewoon irritant en zorgen voor hinder.
Selquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sanshine![]()
[..]
En zijn levensgevaarlijk.
Veel motoren hebben nog een handmatige choke. Half jaar terug nog in een fordje gereden die het ook had (zo'n heel kleine, kon je met 4 man optillenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Auto's met een choke? Bestaan ze nog?
Huh watquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:53 schreef Redbaron het volgende:
Belgen die liever framboos zouden willen zijn
QFT, ik ben laatste nog bijna geplet door een niet oplettende chauffeurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sanshine![]()
[..]
En zijn levensgevaarlijk.
Ik nodig je eens uit in de cabine om te zien hoe weinig zicht wij hebben....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Markooooo topic
Hoe is het hier?![]()
[..]
QFT, ik ben laatste nog bijna geplet door een niet oplettende chauffeur
Ik neem aan dat ie spiegels heeft? En oplet wat het verkeer naast achter en voor hem doet? Deze chauffeur in kwestie had mij niet alleen moeten zien, maar had ook moeten stoppen met onnodig naar links gaan (onnodig ja, want hij reed op de 2e baan van 5 en er zat rechts niets naast hem en er was ook geen sprake van voorsorteren oid) teon ik toeterdequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik nodig je eens uit in de cabine om te zien hoe weinig zicht wij hebben....
daarna mag je weer oordelen...
Mensen die zelf niet opletten of begrip kunnen tonen voor de chauffeur in kwestie
Oeh, shiny purplequote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Markooooo topic
Hoe is het hier?![]()
[..]
QFT, ik ben laatste nog bijna geplet door een niet oplettende chauffeur
Afgetraptquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:57 schreef Redbaron het volgende:
Ohjah Sander. ik wil jouw slopel die compleet en finaal is afgetrapt niet hebben....tenzij je hem voor een kratje bier wegdoet
daarom zei ik al, kom eens in de cabine zitten om te zien wat wij wel of niet zien in de spiegels....je zult ervan schrikkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie spiegels heeft? En oplet wat het verkeer naast achter en voor hem doet? Deze chauffeur in kwestie had mij niet alleen moeten zien, maar had ook moeten stoppen met onnodig naar links gaan (onnodig ja, want hij reed op de 2e baan van 5 en er zat rechts niets naast hem en er was ook geen sprake van voorsorteren oid) teon ik toeterdeEn ik heb best begrip voor buschauffeurs, behalve als ze zwalkend over de weg gaan of dus niet opletten...
En toch hoop ik dat je snapt dat z'n actie niet slim was, ik kon namelijk geen kant op... En normaal houd ik echt heel veel rekening met vrachtwagens en heb ik ook zeker begrip, maar op het moment dat ik in gevaar kom door hun handelen dan houd dat opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
daarom zei ik al, kom eens in de cabine zitten om te zien wat wij wel of niet zien in de spiegels....je zult ervan schrikken![]()
en voor de rest hou ik mn muil totdat we eens een week het werk neerleggen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Pas op hoor Marijke, je bent niet de eerste vrouw in zn cabine. Hij hosselt allemaal vrouwtjes hoor
Ook achter het stuur op de snelweg?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
Niet zeiken over niks zien in een cabine. Dat weet je, dan zorg je maar dat je meer oplet. Vrachtwagenchauffeurs die zo nodig een andere vrachtwagen moeten inhalen moeten doodt. Het slaat nergens op, geeft veel hinder en is gewoon gevaarlijk... Als je ziet hoe die lui zo hun wagen ergens tussen gooien.
En ik heb vaak genoeg in een cabine gezeten om te weten wat je wel en niet ziet.
quote:
Niet op de snelweg, wel vaak genoeg achter het stuur. Ik wist niet dat je op een snelweg opeens minder kan zien dan op de Provinciale wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ook achter het stuur op de snelweg?
Ja, het is toch maar een levend dierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Affijn, ik ben solidair met truckers. Het inhalen is niet altijd leuk voor de automobilist, maar 600 km achter een trage poolse oudijzerhandelaar hangen omdat je niet mag inhalen is ook geen optie. Bovendien is het inhalen al verboden op het grootste gedeelte van het snelwegennet binnen de spitstijden.
Dus... een béétje begrip. Ik irriteer me persoonlijk meer aan die kut-paardentrailers op provinciale wegen met doorgetrokken streep die een bocht met 5 km/u moeten nemen omdat anders het paard omflikkert...
Mja, dode hoek houd je altijd wel. En ik ben met je eens dat inhalen irritant is, maarja als het mag zou ik het ook doen. Iedereen wel denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet op de snelweg, wel vaak genoeg achter het stuur. Ik wist niet dat je op een snelweg opeens minder kan zien dan op de Provinciale weg
Nee, ik heb niks tegen vrachtwagens, maar dat fucking inhalen is kut.
Uiteraard. Waarom denk je dat ik het om een algeheel inhaalverbod hadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mja, dode hoek houd je altijd wel. En ik ben met je eens dat inhalen irritant is, maarja als het mag zou ik het ook doen. Iedereen wel denk ik
Ik vind Sea life wel leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:33 schreef Samzz het volgende:
Sea life is echt bagger trouwensGeld totaal niet waard. We kwamen er vandaag achter dat die Krab-zilla daar ondergebracht is
Mega druk dus...
Wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. De Burgers Ocean heeft veel meer, vergeleken met Ocean is Sea Life echt een domper en veel te veel geld voor wat je krijgt.
Nee, een warme aanbeveling kan ik ze niet geven. Het was ook nog eens zo druk, dat je niks fatsoenlijk kon bekijken voor er weer een kind begon te blehren dat het niks kon zien. Blegh. Krab-zilla is wel de grootste domperGrote krab, maar verder echt niet waar ze mee adverteren.
De roggen zijn wel vet. En die schildpadden en haaien vond ik ook wel leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
Een Burgers Ocean alleen dan iets kleiner![]()
En al die ronde aquaria zijn ook niet handig, t vertekent als een gekIk vond alleen de Giftige griezels leuk
quote:
Ja goed, hij vindt dat ik niks fout gedaan hebquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe ist nog afgelopen met dat gesprekje met de baas trouwens?
Aightquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja goed, hij vindt dat ik niks fout gedaan heb
Dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Donder nou eens op met die kut glitteraatjes
Nou jippiajeeee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond begint het nieuwe voetbalseizoen eindelijk
Omdat je dat een keer zei, pikhoofdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:36 schreef Redbaron het volgende:
waarom word ik genoemd in het rijtje heraclessupporters???
soccer sucks big time ofzo
Nee nee, die Amerikanen hebben het omgedraaidquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:55 schreef Redbaron het volgende:
ik ben duidelijk geen heraclessupporter. Ben net zo vaak naar een wedstrijd van heracles als twente geweest![]()
en dat lijstje zijn soccerteams he, geen football..en das weer heel wat anders dan voetbal :p
goop dat ik bij deventer kom...kutfiles in nl
Hoi Nathquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ouders zijn vanaf de 11e foetsie, dus dan heb ik het huis voor mij alleen. Reden voor een tof-meet!
Beschikbare dagen voor mij zijn vrijdag de 13e, maandag de 16e en woensdag de 18e. Laat me maar even weten hoeveel mensen er wanneer kunnen, dan kan ik één datum prikken waarop we weer gezellig gaan meeten!
Oja, hoi!
Ja, nu mn ouders weg zijn heb ik uiteraard slaapplekken!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoi Nath![]()
Even kijken of ik de 14e moet werken. Zo niet, dan zou ik evt. de 13e wel kunnen komenHeb je slaapplekken?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ouders zijn vanaf de 11e foetsie, dus dan heb ik het huis voor mij alleen. Reden voor een tof-meet!
Beschikbare dagen voor mij zijn vrijdag de 13e, maandag de 16e en woensdag de 18e. Laat me maar even weten hoeveel mensen er wanneer kunnen, dan kan ik één datum prikken waarop we weer gezellig gaan meeten!
Oja, hoi!
Tof!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ff zien of ik tijd heb!
Dat dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mja, dode hoek houd je altijd wel. En ik ben met je eens dat inhalen irritant is, maarja als het mag zou ik het ook doen. Iedereen wel denk ik
Sea life is klein en donker en met name in de vakanties super druk jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. De Burgers Ocean heeft veel meer, vergeleken met Ocean is Sea Life echt een domper en veel te veel geld voor wat je krijgt.
Nee, een warme aanbeveling kan ik ze niet geven. Het was ook nog eens zo druk, dat je niks fatsoenlijk kon bekijken voor er weer een kind begon te blehren dat het niks kon zien. Blegh. Krab-zilla is wel de grootste domperGrote krab, maar verder echt niet waar ze mee adverteren.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even als pafipo:
Hoi Nathquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even als pafipo:
Marijkeliefquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusInhalen is misschien vervelend, maar ach het hoort erbij
Maar mij dood willen rijden
![]()
[..]
Sea life is klein en donker en met name in de vakanties super druk jaIk ben er nu 2 keer geweest, maar dan buiten de vakanties om, dan kun je nog een beetje wat zien. Maar echt spectaculair is het niet nee
Ratelquote:
YMCAquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:55 schreef Redbaron het volgende:
toch best wel leuke muziek op 3fm....he Markoooo
Luisteren jullie de homo top 100?quote:
Fijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed hoor. En met jou? Wanneer zie ik je een keer?
neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Luisteren jullie de homo top 100?Die heb ik vanmiddag zitten luisteren met een vriendin
Is goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnJa, hier alles goed
Weet ik niet meis
Heb je anders binnenkort een keer tijd ofzo, kachel ik een keer jouw kant op
tegen mij zei je van welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee![]()
Maar ik poste dat in een 3fm topic
keequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is goedJe bent altijd welkom. Ik PM je wel ff mn tel.nr.
quote:
Succesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga weer verder werken..naja uuh aanwezig zijn
Wut, nu al?quote:
Dankjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
David, veel succes gewenst met PSV
Markooo/Henrike: veel succes gewenst met Heracles
Chr1st1aan (a'j nog leeft): veel succes gewenst met Ajax
Forza Twente!
gayquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom reageert er niemand op die foto met die grey van me?
quote:
Ik heb die foto nooit gezien ik lul dus ook maar watquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]dikke alien lifeform motherfucker in beeld, en jij noemt het gay...
Held
- hen, in groep 2quote:"mien moe hef ne lul"
Whehehehhequote:
ik kan geen van die dataquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even als pafipo:
Had al eerder aangegeven dat ik alle dagen wel kan, maar er is een kans dat we we overmorgen alsnog vertrekken naar Boedapest voorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even als pafipo:
SPOILER: Sziget Favorieten :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mdrop op 07-08-2010 11:08:50 ]
Niemand had een gelijkspelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Na 1 wedstrijd neem ik de leiding over de McD subleague van profcoach![]()
Nee, net werkt met punten van de eredivisiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niemand had een gelijkspel?
Kut ... ik heb bij FOK! manager Reimerink nog in het team.
Ow zal wel, dan snap ik het al niet meerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, net werkt met punten van de eredivisie
Ik heb veel punten gekregen voor Wisgherhof
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow zal wel, dan snap ik het al niet meer, dacht gewoon punten voor de uitslag
.
Ow zo, veel te ingewikkeldquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee
Je moet van elke eredivisieploeg een speler kiezen en daarmee een opstelling maken. Elke positie moet bezet zijn en voor mensen die scoren (die in jouw basis staan) krijg je punten. Voor kaarten en eigen doelpunten minpunten e.d)
Kijk anders even op profcoach.nlquote:
Doe ik maar nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kijk anders even op profcoach.nl
Ik zit ook in de Fok! subleague, sta 4e
Joa, meer water in vervolgquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Joa, meer water in vervolg
Dat was ook wel te verwachten wanneer je als vee op pad gaat naar het grootste kut Club/Stadion van NLquote:
Gelukkig heb je wel een perfecte goede wedstrijd gezien, al was de uitslag dan weer kutquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:16 schreef Robinhoo het volgende:
3 busjes ME bij het overstappen 50 KM van Kerkrade. Goed bezig Nederland.
Lol niet?, ik werd tegen Heracles toen een keer of 3 gefouilleerd, tot op de tribune toequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:20 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens wel vaag, dikke vieze kutcombi en ik ben geen 1 keer gefouilleerd.Handig voor de volgende keer..
ja wat denk je met dat volk uit Enschede Albergenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol niet?, ik werd tegen Heracles toen een keer of 3 gefouilleerd, tot op de tribune toe.
En wat zou je willen doen dan?, bier meenemen kan ik nog vatten maar verder ... HOOLIGAN
?
Haha heerlijk die huisvrouwen als stewardsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb zelf niet mijn kaartje laten zien in het stadion, die vrouw: ''MAG IK JE KAARTJE ZIEN'?
Ik doorlopen, niets aan de hand
Ja ik weet het, kom je nooit meer af zo'n naamquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ja wat denk je met dat volk uit Enschede Albergen![]()
![]()
quote:
Het waren maar 8 halve litersquote:
quote:
Rij naar de Albert Heijn en koop kant en klare maaltijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef Mdrop het volgende:
VA-Hardbass_Chapter_20-2CD-2010-VOiCE![]()
Weet niet wat te eten vanavond , iemand ideeën , en ik moet het klaar kunnen maken.
Bestel spareribsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef Mdrop het volgende:
Weet niet wat te eten vanavond , iemand ideeën , en ik moet het klaar kunnen maken.
pizzaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef Mdrop het volgende:
quote:
quote:
Ik wil iets zelf klaarmakenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:23 schreef haakon het volgende:
Rij naar de Albert Heijn en koop kant en klare maaltijd
spareribs kun je zelf ook maken, uur in de ovenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil iets zelf klaarmaken!
Sla met een appelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil iets zelf klaarmaken!
of brood met pindakaas!quote:
en pindakaas (quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tralalalala
Vanavond begint voor ons het seizoen
Kun je niet beter gelijk stoppen? Het word dit jaar toch niet watquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tralalalala
Vanavond begint voor ons het seizoen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kun je niet beter gelijk stoppen? Het word dit jaar toch niet wat
idd, En Twente degradeert dit jaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
De kenner spreekt hier jongenssss.
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, En Twente degradeert dit jaar
Selmaquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kun je niet beter gelijk stoppen? Het word dit jaar toch niet wat
quote:
Why?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Bas; als we kampioen worden, is het de grootste ToF-faal ooit
quote:
quote:
Bays?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:21 schreef Robinhoo het volgende:
vanavond baysDAT ALLEMAAL VOOR 15 JARIGE CHICKS, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik ben nu al jaloers op jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:21 schreef Robinhoo het volgende:
vanavond baysDAT ALLEMAAL VOOR 15 JARIGE CHICKS, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:24 schreef Robinhoo het volgende:
Naja scheit aan, morgen maar 18 jarige chiks hosselen bij Bruins.
Daar ben ik vorige week geweest, ge-ni-aalquote:
lachen hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Daar ben ik vorige week geweest, ge-ni-aal
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:59 schreef haakon het volgende:
[..]
lachen heiedereen kats de gek aansteekn
mensen, jullie moeten het 10 dagen zonder me doen, i'm off to Chersonissos !
Hoezo zonde geld? Die kerel gaat me lol trap'n daar johquote:
Ik bedoel maar.. een en al jeugdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoezo zonde geld? Die kerel gaat me lol trap'n daar joh
Ach laat die kearl tochquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.. een en al jeugd
nou wat een gezelligheid
beetje neuken - bakken - vreten - tieren en dat was de vakantie
Ik zou liever van het land genieten, de cultuur verkennen
de stad/plaats verkennen
Assiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
nou wat een gezelligheid
de stad/plaats verkennen
Wat een zure kut ben jij zegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
nou wat een gezelligheid
de stad/plaats verkennen
Selquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
AssieIeder zn ding, toch?
Geld verspilling IMOquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat een zure kut ben jij zeg
Als dat zijn manier van vakantie vieren is.. Laat hem lekker!![]()
Party hardy!
Zeg ik dan dat ik hem niet laat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach laat die kearl toch
Hij heeft lol op zijn manier, en jij op de jouwe
Nou nou moet dat zo grof?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat een zure kut ben jij zeg
Als dat zijn manier van vakantie vieren is.. Laat hem lekker!![]()
Party hardy!
Zekers, zulke vakanties kun net zo goed in Nederland vieren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sel
Ja zeker ieder zijn ding al vind ik het zonde geld
ga dan hier in nl 'party hardy'
Kijk dat bedoel ik dus, Selma begrijpt mequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zekers, zulke vakanties kun net zo goed in Nederland vieren.![]()
Scheveningen bijvoorbeeld : strand, feesten, clubs etc. En Den Haag ligt er naast en daar zijn ook genoeg uitgaansmogelijkheden.
En als je naar zo'n toeristische plek gaat in Spanje ofzo zit je nog tussen de Nederlanders.
Tja, de 1 vindt DAT zonde geld, de ander vindt het zonde om al het geld aanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ik hem niet laat?
Enige wat ik zeg is zonde geld, wat het ook nog echt is
Ik kraak hem helemaal niet af waar de neuk zie jij dat staanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef Oldenzaal het volgende:
Oh, en besides.. Ik ben nog nooit op zo'n vakantie geweest en zal ik ook nooit doen.. Niet mijn ding.. Maar om hem nou zo af te kraken omdat HIJ dat leuk vindt...
Ik ga volgend jaar op backpackvakantie in Australië..
Wat is jullie mening daarover? Ook niet goed? Ook zonde geld?
Mag jij vindenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Tja, de 1 vindt DAT zonde geld, de ander vindt het zonde om al het geld aan
make-up uit te geven.
Ieder z'n ding hè?
Ga je dat echt doen? Gaaf man.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef Oldenzaal het volgende:
Oh, en besides.. Ik ben nog nooit op zo'n vakantie geweest en zal ik ook nooit doen.. Niet mijn ding.. Maar om hem nou zo af te kraken omdat HIJ dat leuk vindt...
Ik ga volgend jaar op backpackvakantie in Australië..
Wat is jullie mening daarover? Ook niet goed? Ook zonde geld?
Ja!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga je dat echt doen? Gaaf man.
Zonder make-up heb jij geen werk maar mannen snappen dat niet zo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mag jij vinden
al heb ik het wel nodig voor mijn werk
Altijd die make-up he, denken dat het mijn zwakke punt is maar helaas
Mja, maar verder heeft ze niks..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zonder make-up heb jij geen werk maar mannen snappen dat niet zo.
Snappen ze ook niet, let maar op keer op keer nemen ze het als terug onderwerpquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zonder make-up heb jij geen werk maar mannen snappen dat niet zo.
Als jij niks weet te noemen besteed ik mijn geld schijnbaar goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mja, maar verder heeft ze niks..
Uitgaan doet ze niet, uit eten doet ze niet want ze weet toch niet wat ze lust.
Ik wist dus verder niks te noemen wat zonde geld kon zijn bij haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Assiej op 07-08-2010 22:28:06 ]
Dat kan maar zo, jij bent meer zo'n feest beest als wat ik ben..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Uitgaan kan OVERAL leuk zijn. Het is wat je er zelf van maakt!
Zelfs in freaking overdinkel waar 6 mensen waren in de kroegheb ik nog een geniale avond gehad!
Het is wat je er zelf van maakt!
Ze heeft nog een heel leven voor zich.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mja, maar verder heeft ze niks..
Ik ga ook niet uit, er valt hier niet uit te gaanquote:Uitgaan doet ze niet, uit eten doet ze niet want ze weet toch niet wat ze lust.
Zwak hoor.quote:Ik wist dus verder niks te noemen wat zonde geld kon zijn bij haar
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze heeft nog een heel leven voor zich.![]()
[..]
Ik ga ook niet uit, er valt hier niet uit te gaantenminste, niet iets wat ik leuk vind.
[..]
Zwak hoor.
FOK!ken, slapen, boodschapjes gehaald, huishouden, eten en heel veel muziek gedownload.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat heb jij tot zover dit weekend gedaan?
Dus alles is weer spik en span bij jou in huis ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
FOK!ken, slapen, boodschapjes gehaald, huishouden, eten en heel veel muziek gedownload.
quote:
Voetbal was wel leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik hallo zeggen maar ik ga slapen dus slaap lekker alvast zou beter zijn
Hoe was voetbal kijken ?
Slaap lekker allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |