Ik schat jou wel in als een vrouw die haar eigen ding doet in plaats van dat ze anderen nadoet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Murmeli het volgende:
ja als jij het niet wil zeggen.....ook overheid iig, en daar reorganiseert ook van alles dus vandaar dat ik dacht misschien zijn we collega's ofzo
Volgens mij ben ik echt zo een standaard mannenmaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is dan je lengte enzo, Snuit?
De éne MBA is de andere niet!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef AirwiN het volgende:![]()
* AirwiN zwaait nog ff met z'n MBA-bul!
het is 1.78 he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt zo een standaard mannenmaat.
Truste Engel!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:
Ja ik ga maar eens naar bed... ik voel me nog steeds of ik met een moker gemept word.....
doet wonderen (hoop.... morgen nog veel te doen... dus ik kan niet ziek zijn morgen ...dat kan echt niet..........)
Ja maar nu weet ik nogsteeds geen verhoudingen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Trustenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef -Engel- het volgende:
Ja ik ga maar eens naar bed... ik voel me nog steeds of ik met een moker gemept word.....
doet wonderen (hoop.... morgen nog veel te doen... dus ik kan niet ziek zijn morgen ...dat kan echt niet..........)
Grootse verwachtingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, ik ga vast mijn bed verschonen! Jeej! *huppelt naar boven*
Dat is mijn lengte 1.83mquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
word je dan mijn personal trainer ???quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef JoeyT het volgende:
We kunnen een [SINGLES] afval/aankom clubje maken
nee dat is geen nadoen, maar niks geven wat een ander ook niet geeftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schat jou wel in als een vrouw die haar eigen ding doet in plaats van dat ze anderen nadoet.Maar goed, alle overheden staan aan de lat voor forse bezuinigingen. Dus overal wordt ook gereorganiseerd.
Overal?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ICT, saai, Communicatie en Multimedia "Wij zijn hip maar hebben geen idee wat we doen", en Kunst en Techniek "We combineren de vaagheid van kunst met de complexheid van elektronica, dat, en we hebben allemaal een Apple." Voor sommige mensen werkt dat en is het helemaal leuk, maar kan niet zeggen dat ik er met plezier aan terugdenkquote:
Aim for the moon. If you miss, you'll be in the stars.quote:
Uiteraard. En dan kunnen we naar het trainen samen douchen. En dan laat je me alles met je doen wat ik wil omdat ik gewoon de man benquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
word je dan mijn personal trainer ???Eentje die nee niet als antwoord wil horen ????
![]()
Want anders gaat het niet werken
Klopt! Ik compenseer mijn middelmatige MBA met briljante prestaties in mijn werk. Daar gebeurt het uiteindelijk allemaal.quote:
Ja, je bent uitzonderlijk lief voor jou doen. Al kan ik mij niet voorstellen dat je krengerige karakter verdwenen is, een vos verliest immers alleen zijn haren...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef Thisbe het volgende:
Maar je bent gestegen op mijn waarderingsladder!Dat kan ook komen omdat ik nu ouder, en dus milder, ben geworden.
Je bent iig langer dan mn ideale chickquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.83..
Ja das mooi knudde, doe maar -20
ben jij 163?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.83..
Ja das mooi knudde, doe maar -20
Nee dat schept hoopquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent iig langer dan mn ideale chick
Nee als hij overgewicht heeft is ie zwaarder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef Murmeli het volgende:
ik gok snuit op 183 en een kilootje of ehm 80? 75?
Ik zat in de buurtquote:
Laaf formaatquote:
1.83 en de kilo's, mjah, eigenlijk lang geleden weer dat ik die -5 heb geconstateerd.. maar op het moment dat Venco me zag zat ik tegen de 90 aan..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef Murmeli het volgende:
ik gok snuit op 183 en een kilootje of ehm 80? 75?
Hey het zou kutter zijn als je kleiner wasquote:
Wat is je e-mailadres? Dan stuur ik je een toplessfoto van mijzelf.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef Murmeli het volgende:
nee dat is geen nadoen, maar niks geven wat een ander ook niet geeft
Dat hangt er vanaf. Het totaal van alle onderdelen of alleen het onderdeel waar ik werk?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef Murmeli het volgende:
hoeveel mensen werken daar bij jullie?
Ik had het preciesquote:
Sstquote:
Niks mis met je!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1.83 en de kilo's, mjah, eigenlijk lang geleden weer dat ik die -5 heb geconstateerd.. maar op het moment dat Venco me zag zat ik tegen de 90 aan..
Ja ik WEET hetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is klein! ik vindal zo klein met zn 178
de organisatie waar jij werkt. dus stel jij werkt bijeen ministerie, dan het hele ministerie. als jij werkt bij een ding dat onder een ministerie ofzo hangt dan alleen het ding dat eronder hangt. you snap?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is je e-mailadres? Dan stuur ik je een toplessfoto van mijzelf.
[..]
Dat hangt er vanaf. Het totaal van alle onderdelen of alleen het onderdeel waar ik werk?
Ja, oke maar alleen als we echt goed getraind hebben jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard. En dan kunnen we naar het trainen samen douchen. En dan laat je me alles met je doen wat ik wil omdat ik gewoon de man ben
Jij ging slapen om niet ziek te worden, toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, oke maar alleen als we echt goed getraind hebben ja
Had liever minimaal 10cm langer geweest.. Helaas kan niets me daar nog bij helpen..quote:
Ik meen me te herinneren dat een zekere missmsx ronduit een hekel aan me had. Doe haar maar de groeten van me.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:49 schreef AirwiN het volgende:
Ja, je bent uitzonderlijk lief voor jou doen. Al kan ik mij niet voorstellen dat je krengerige karakter verdwenen is, een vos verliest immers alleen zijn haren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |