woooowwwwww!! dat is echt onwijs veul! ga je nog meer afvallen, of ben je nu klaar? ik wil foto's zienquote:
Gatverdammequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar waar de buik de kut bedekt
En toch, jij bent ook te dik voor mijn maatstaven. Nu weten we allebei dat we elkaar niet moetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar dan verdwijnen de spiertjes....
Maar je hebt geen relatie. En als je geen relatie hebt kan je niet vreemdgaan. En als je niet vreemd gaat ben je niet tof...quote:
Klinkt als 'if you can't find the hole, just pick a roll'.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Daar waar de buik de kut bedekt
Foto's heb ik nog niet echt, maar in het echt is het wel echt te zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
woooowwwwww!! dat is echt onwijs veul! ga je nog meer afvallen, of ben je nu klaar? ik wil foto's zien
maar echt goed van je, knap! allemaal door het sporten?![]()
![]()
![]()
Zolang ik zei. Zolang er maar geen froep isquote:
Mja, ligt eraan hoe dik eigenlijk. Ik ben weleens op date geweest met een gast die duidelijk te dik was, gewoon chubbie enzo. Maar heel knap smoeltje maar ik zat toch steeds te denken: jammer dat hij niet slank(er) is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies, ik gruwel daar echt van.
Please stop.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als 'if you can't find the hole, just pick a roll'.
Preciesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als 'if you can't find the hole, just pick a roll'.
Ik ben nu -5, maar gaat ook de goede kant opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
woooowwwwww!! dat is echt onwijs veul! ga je nog meer afvallen, of ben je nu klaar? ik wil foto's zien
maar echt goed van je, knap! allemaal door het sporten?![]()
![]()
![]()
Ik moet geen neukkussen hebben bij een vent. Die breng ik zelf al meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan hoe dik eigenlijk. Ik ben weleens op date geweest met een gast die duidelijk te dik was, gewoon chubbie enzo. Maar heel knap smoeltje maar ik zat toch steeds te denken: jammer dat hij niet slank(er) is.
Hehe ja ik denk het ook. Ik vind me eerder te dun. Doe mij maar 88kg met 11% vetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch, jij bent ook te dik voor mijn maatstaven. Nu weten we allebei dat we elkaar niet moeten
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, liever te mager dan te dik eigenlijk.
vet bij mannenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe ja ik denk het ook. Ik vind me eerder te dun. Doe mij maar 88kg met 11% vet
Dat klinkt heul niet lieviepievie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef Murmeli het volgende:
is 178 en 60 kilo ofzo
mjam!!! gooi en smijtjongetjes
![]()
en verder gelukkig totaal niet iemand waar je overheen walst enzo
Ik ben ook op zoek naar een meisje met een knappere beste vriendin. Dat is trickyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je hebt geen relatie. En als je geen relatie hebt kan je niet vreemdgaan. En als je niet vreemd gaat ben je niet tof...
Neuken dan maar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet geen neukkussen hebben bij een vent. Die breng ik zelf al mee
Zonde.. Nooit doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef Thrust het volgende:
Probeer juist wat meer kilootjes erbij te krijgen
ik roep t hier al jaren maar niemand geloofde me...quote:
Haha, zo kan je het ook noemen ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet geen neukkussen hebben bij een vent. Die breng ik zelf al mee
ben ik dan volgens jouw maatstaven dan ook te dik?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan hoe dik eigenlijk. Ik ben weleens op date geweest met een gast die duidelijk te dik was, gewoon chubbie enzo. Maar heel knap smoeltje maar ik zat toch steeds te denken: jammer dat hij niet slank(er) is.
Primaquote:
tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Foto's heb ik nog niet echt, maar in het echt is het wel echt te zien
Voornamelijk sporten ja
Wij denken er hetzelfde overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zo kan je het ook noemen ja.
Nah, het trekt me ook niet zo aan. Ik vind slank bij mannen altijd mooier. Bij vrouwen vind ik een vollere vrouw mooier dan een mager ding. Mager ziet er dan zo breekbaar uit. En vrouw moet gewoon borsten en een kont hebben, niet iets wat nog in ontwikkeling lijkt.
Weer? Ik hoor nu pas voor het eerst in mijn leven zonder spraakafzien. Het is een klein wonder, dat het zomaar kan!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef AirwiN het volgende:
Dat laatste neem ik onmiddellijk van je aan. Hoe ervaar je het om weer te kunnen horen? Zal ongetwijfeld ook wennen zijn geweest?
Nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben ik dan volgens jouw maatstaven dan ook te dik?
Aan je fobo foto's kun je niet echt zien dat je voller bent, al heb je wel redelijk brede schouders lijkt het..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben nu -5, maar gaat ook de goede kant op
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ik roep t hier al jaren maar niemand geloofde me...
Dan waai ik misschien wel wegquote:
ook al goed bezig!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben nu -5, maar gaat ook de goede kant op
I agree! Beckhamquote:
Dan kan ik me ook op de lijst tussen de [Singles]-sletjes zettenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij denken er hetzelfde over
niet? ik gooi en smijt heel liefquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt heul niet lieviepievie.
Dan bind je jezelf maar vast. Aan een bed ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dan waai ik misschien wel weg![]()
Moet echt rond die 70kilo blijven en daar niet teveel onder komen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.Jij bent geen mager ventje maar geloof niet dat jij overal teveel vet hebt zitten zoals 'bierbuik' en hele dikke kont ofzo.
Ik vind je niet in categorie dik.
Yup en volgende week als mijn voetje weer helemaal beter is, ga ik ook maar eens wat meer wandelen en misschien wel lopenquote:
Mijn bed of die van jou?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan bind je jezelf maar vast. Aan een bed ofzo
Deze heeft niet echt een mond vol met kauwgum, spreekt dus redelijk netjes australisch/engels..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk smoeltje heeft ie ook. Hoe vind je zijn accent trouwens?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |