Ga ik zeker niet doen. Zeker met het oog op de krappe arbeidsmarkt die over een paar jaar gaat komen is het nu vooral een kwestie van ervaring opdoen en het uitbouwen van mijn netwerk. Dat komt tegen die tijd vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Thisbe het volgende:
Mooi om te horen dat het goed gaat! En ondernemer kun je ook later nog worden, geef die droom niet op zou ik zeggen.
Een cyborg?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Thisbe het volgende:
Ik ga in ieder geval in januari wat anders doen. Ik vind het notariaat niet leuk, ook al heb ik er veel van opgestoken en heel bijzondere transacties gedaan. De vastgoedsector is een puinhoop nu, en alle leuke collega's zijn vertrokken. En de stad waar ik woon vind ik niet zo leuk, dus niets houdt me hier.
Het zal de advocatuur of het bedrijfsleven worden denk ik. En dankzij de forse operatie van een paar maanden geleden ben ik voortaan een heuse cyborg.
Murms heeft een mooi lijfje hoor, volgens mij niets mis mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij zag er verdraaide goed uit, niet miepen! Je boobs hebben die 5 kilo te pakken gehad
anders is het nog strafbaar ookquote:
Mn summerlove was 1.70m en 53 kg. Strak van boven, kleine borstjes maar een heerlijke ronde kont.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik was 1.70 en 60 kilo en dat vind ik perfect. helaas nu iets van 65 ofzo![]()
maar 53 is wel errug weinig. ik woog een paar jaar terug 57 en toen kreeg ik nogal wat klachten van mn omgeving dat ik er ongezond uitzag
Dat zeg ik niet, dus theoretisch gezien zou het zomaar kunnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef Murmeli het volgende:
airwin waar werk jij? zijn wij stiekum collega's?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik vind dat vrouwen rondingen moeten hebben
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik snap dat niet hoor, vrouwen die klagen over hun gewicht![]()
in plaats van er drama van te maken kan je er wat aan doen, en ik vind dat vrouwen rondingen moeten hebben
Liever vrouwen met rondingen dan mannen met rondingen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
in plaats van er drama van te maken kan je er wat aan doen, en ik vind dat vrouwen rondingen moeten hebben
maar mannen moeten mager en gespierd zijnquote:
Nee ze moeten gewoon aan de lijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ten dele mee eens. Niks mis met rondingen, tenzij je het over haar kinnen en/of driedubbele gelaagdheid van de buik hebt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hehehe... Alleen het tepeltje dan...quote:
Dat was ooit, toen ik nog elke dag fietste van huis naar school en werk, en 's avonds weer een paar uur...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar mannen moeten mager en gespierd zijn
is ook niks mis meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Murms heeft een mooi lijfje hoor, volgens mij niets mis mee.Of haar kleding weet het nodige te verbergen!
Zolang er geen froep is is het goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ten dele mee eens. Niks mis met rondingen, tenzij je het over haar kinnen en/of driedubbele gelaagdheid van de buik hebt.
Eens, een skinny man vind ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar mannen moeten mager en gespierd zijn
Altijd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is ook niks mis meekan alleen altijd beter
Ga jij eerst jezelf maar eens uithongeren, dikzakquote:
Ja, liever te mager dan te dik eigenlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eens, een skinny man vind ik.
echt he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Eens, een skinny man vind ik.
Ja, en ooit was ik een kinderloze jonge maagd, daar kopen we geen brood voor tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was ooit, toen ik nog elke dag fietste van huis naar school en werk, en 's avonds weer een paar uur...
Dat laatste neem ik onmiddellijk van je aan. Hoe ervaar je het om weer te kunnen horen? Zal ongetwijfeld ook wennen zijn geweest?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Thisbe het volgende:
Het resultaat was beter dan ik gehoopt had. Zelfs het ziekenhuis was onder de indruk.
Ja ik heb een cochleair implantaat gekregen, met als resultaat dat ik tegenwoordig alles hoor. Dit zal me zeker gaan helpen met een nieuwe baan. Niet dat ik mijn huidige cliënten ooit heb horen klagen trouwens, maar werkgevers zijn zéér bevooroordeeld.
En daar hebben we Q!quote:
Hahahaha, MI!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
Een collega van mij heeft echt enorme borsten maar die hangen nogal. Het zijn eigenlijk 2 spiegeleieren aan iedere kant van de pan ofzo.
Die tijden komen nooit meer terug.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, en ooit was ik een kinderloze jonge maagd, daar kopen we geen brood voor tegenwoordig.
Gewoon de sportschoolquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waar ben jij geweest?! 22 marathons gelopen?
Ik ZOU er wat aan kunnen doen ja.. Maar ik heb de motivatie er niet voor..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, en ooit was ik een kinderloze jonge maagd, daar kopen we geen brood voor tegenwoordig.
Wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zolang er geen froep is is het goed
Ik ben sinds de oprichting van deze reeks hier nog geen dag weg geweest hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En daar hebben we Q!![]()
Het wordt steeds beter hier. Als we al die nieuwelingen eruit trappen, dan wordt het nog eens wat...
Maar dan verdwijnen de spiertjes....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ga jij eerst jezelf maar eens uithongeren, dikzak
Precies, ik gruwel daar echt van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, liever te mager dan te dik eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |