Ga ik zeker niet doen. Zeker met het oog op de krappe arbeidsmarkt die over een paar jaar gaat komen is het nu vooral een kwestie van ervaring opdoen en het uitbouwen van mijn netwerk. Dat komt tegen die tijd vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Thisbe het volgende:
Mooi om te horen dat het goed gaat! En ondernemer kun je ook later nog worden, geef die droom niet op zou ik zeggen.
Een cyborg?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Thisbe het volgende:
Ik ga in ieder geval in januari wat anders doen. Ik vind het notariaat niet leuk, ook al heb ik er veel van opgestoken en heel bijzondere transacties gedaan. De vastgoedsector is een puinhoop nu, en alle leuke collega's zijn vertrokken. En de stad waar ik woon vind ik niet zo leuk, dus niets houdt me hier.
Het zal de advocatuur of het bedrijfsleven worden denk ik. En dankzij de forse operatie van een paar maanden geleden ben ik voortaan een heuse cyborg.
Murms heeft een mooi lijfje hoor, volgens mij niets mis mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij zag er verdraaide goed uit, niet miepen! Je boobs hebben die 5 kilo te pakken gehad
anders is het nog strafbaar ookquote:
Mn summerlove was 1.70m en 53 kg. Strak van boven, kleine borstjes maar een heerlijke ronde kont.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik was 1.70 en 60 kilo en dat vind ik perfect. helaas nu iets van 65 ofzo![]()
maar 53 is wel errug weinig. ik woog een paar jaar terug 57 en toen kreeg ik nogal wat klachten van mn omgeving dat ik er ongezond uitzag
Dat zeg ik niet, dus theoretisch gezien zou het zomaar kunnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef Murmeli het volgende:
airwin waar werk jij? zijn wij stiekum collega's?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik vind dat vrouwen rondingen moeten hebben
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik snap dat niet hoor, vrouwen die klagen over hun gewicht![]()
in plaats van er drama van te maken kan je er wat aan doen, en ik vind dat vrouwen rondingen moeten hebben
Liever vrouwen met rondingen dan mannen met rondingen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
in plaats van er drama van te maken kan je er wat aan doen, en ik vind dat vrouwen rondingen moeten hebben
maar mannen moeten mager en gespierd zijnquote:
Nee ze moeten gewoon aan de lijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ten dele mee eens. Niks mis met rondingen, tenzij je het over haar kinnen en/of driedubbele gelaagdheid van de buik hebt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hehehe... Alleen het tepeltje dan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |