Dit vond ik een paar dagen geleden in een afvoerputje van een wasbakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:39 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik sta elke keer weer te kokhalzen bij het doucheputje
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jaren geleden op TV bij Jerry Springer een meisje dat zo gek was op een vent dat ze zijn kots dronk.
Toevallig dacht ik daar gisteren nog aan, vraag me niet waarom.
Maar dat was echt zo smerig he.
Jawel, maar moet je eens kijken wat er op de achtergrond is? Allemaal WC-hokjes.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ieuuwww jij maakt nooit het putje schoon?
Ik had beter moeten kijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jawel, maar moet je eens kijken wat er op de achtergrond is? Allemaal WC-hokjes.
Wel de OP goed lezen.
Lijkt wel een drolletje, hihihiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Hier verder
[..]
Dit vond ik een paar dagen geleden in een afvoerputje van een wasbak
[ afbeelding ]
(Niet heel vies maar wel leuk voor de mensen die haar in afvoerputjes ook zo smerig vinden)
Vorige deel...
Vieste wat je ooit in het echt hebt gezien/meegemaakt?
Dat is volgens mij een arm, hoe kan een oog nou zo groot zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zie je nou op het eind een oog uit het hoofd schieten?
Dat van die Dnepropetrovsk maniacs (3 guys 1 hammer) heb ik ook ooit gezien. Dat gaat er erg bruut aan toe. De daders mogen idd wegrotten in een hokje van 1 bij 1 meter.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Het is maar een lichaam.. maar dan in 2 stukken waarvan 1 levend! Misschien moet je het filmpje wat ik hierboven noemde ook even opzoeken.. kan je lachen
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
die gasten moeten ze elke dag een vinger/teen afknippen, oogjes eruit oortje eraf et cetera..
och, ff met miss feet erover of mr gilette.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:39 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
trouwens het word wel een beetje, wie kent het meest ranzige moord/ongeluk filmpje.
vond het begin van de reeks leuker
Als dat het meest vieze is wat je ooit in het echt hebt gezien of meegemaakt ben je een gelukkig man.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:32 schreef powerofdreams het volgende:
had die lul beter een krat bier kunnen brengen voor mij
Was dat niet het verhaal van de man die kots spaarde? Dat hij 's avonds de straat op ging op zoek naar kotsende mensen. Deze dan hielp met op de rug kloppen en drinken aanbieden waar dan spul in zat waar je nog meer van ging kotsen. En als de persoon die kotst klaar is raapte die man het op met een plastic zakje, rook er nog ff aan en stopte het weg in een koelkast/diepvries.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jaren geleden op TV bij Jerry Springer een meisje dat zo gek was op een vent dat ze zijn kots dronk.
Dat zijn handige dingen om op te slaan in je hoofd, als je dan ooit misselijk bent en wilt overgeven, maar het niet lukt, kun je je dat voorstellen in je hoofdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat filmpje sla ik ook maar even over...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat van die Dnepropetrovsk maniacs (3 guys 1 hammer) heb ik ook ooit gezien. Dat gaat er erg bruut aan toe. De daders mogen idd wegrotten in een hokje van 1 bij 1 meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |