Wat moet ik me daar bij voorstellen ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:30 schreef DeepChord het volgende:
Ergens een 3D-printer regelen om het af te drukken?
klikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:54 schreef tinoz het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Die pagina ziet er raar uit , niet echt professioneel, er staan ook geen prijzen bij ?quote:
Dan pak je het kenteken van de wagen in je OP. Het gaat niet op naam maar op type, de eigenaar van die wagen heeft er dus niks mee te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:56 schreef tinoz het volgende:
Daar moet ik een kenteken invoeren, anders kan ik geen onderdelen zoeken
ik kan je ff neit volgen ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef GizartFRL het volgende:
Artikelnummer is trouwens 90895-bu300
¤45.98 bruto ex btw
Dat hoeft niet, je kunt ook gewoon het merk ern type invoeren..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:56 schreef tinoz het volgende:
Daar moet ik een kenteken invoeren, anders kan ik geen onderdelen zoeken
http://www.shapeways.com/ 3D print bedrijf, kunnen ook metaal printen, is een philips spinoffquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef tinoz het volgende:
ik heb ondertussen al een embleem binnen ( gekocht bij de nissan dealer ) en de prijs is inc. BTW 54¤.
Ik heb nog wat leuke plaatjes over ( mijn laptop spiegel etc. ) waar het embleempje ook mooi op zou staan, maar ik ga niet weer zoveel betalen ( kan ik niet ook niet ) verder heb ik "de onderdelenlijn" al gemaild , ben benieuwd !!
als iemand een andere manier weet om ( legaal ) aan embleems te komen , laat het me dan ff weten
is dat betaalbaar ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:21 schreef Ra-z het volgende:
[..]
http://www.shapeways.com/ 3D print bedrijf, kunnen ook metaal printen, is een philips spinoff
gewoon de lokale autosloopquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef tinoz het volgende:
ik heb ondertussen al een embleem binnen ( gekocht bij de nissan dealer ) en de prijs is inc. BTW 54¤.
Ik heb nog wat leuke plaatjes over ( mijn laptop spiegel etc. ) waar het embleempje ook mooi op zou staan, maar ik ga niet weer zoveel betalen ( kan ik niet ook niet ) verder heb ik "de onderdelenlijn" al gemaild , ben benieuwd !!
als iemand een andere manier weet om ( legaal ) aan embleems te komen , laat het me dan ff weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |