maar direct x 10 is toch gewoon 9 met een aanvulling?quote:@lightning: of DirectX 9 te installeren. Windows 7 komt standaard met DirectX 10 maar voor veel games helpt het als je DirectX 9 ernaast installeert.
edit: en dan bedoel ik de full package vanaf de microsoft website, niet de DirectX 9 die meegeleverd wordt met de games
jep, gewoon wat nieuwe visuele technieken. DX10 is volledig backward compatible dus het zou geen problemen mogen opleveren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef m.k het volgende:
[..]
maar direct x 10 is toch gewoon 9 met een aanvulling?
hoe dan ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:05 schreef Esses het volgende:
of beter PREG_REPLACE('.... nja ga niet te erg de nerd uithangen
Inderdaad zou DX10 volledig backward compatible moeten zijn. Echter ervaringen van meerdere mensen (waaronder ikzelf) laten zien dat dat niet helemaal waar is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
jep, gewoon wat nieuwe visuele technieken. DX10 is volledig backward compatible dus het zou geen problemen mogen opleveren.
"Even" volk fijne avond, ben werken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Inderdaad zou DX10 volledig backward compatible moeten zijn. Echter ervaringen van meerdere mensen (waaronder ikzelf) laten zien dat dat niet helemaal waar is.
Oww en lightning, na het installeren van DX9 moet je de spellen wel even opnieuw installeren.
godmilJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Inderdaad zou DX10 volledig backward compatible moeten zijn. Echter ervaringen van meerdere mensen (waaronder ikzelf) laten zien dat dat niet helemaal waar is.
Oww en lightning, na het installeren van DX9 moet je de spellen wel even opnieuw installeren.
Aah joh, is prima toch. Je moet je niet zoveel aantrekken van iedereen hier, is niet goed voor je hart.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef m.k het volgende:
ik ben niet zo creatief als u
hoe moet ik de naam veranderen dan ?
quote:
Dat kan enkel een modjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef m.k het volgende:ik ben niet zo creatief als u
hoe moet ik de naam veranderen dan ?
Ja, maar dan weet ik tenminste zeker dat het allemaal weer werkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:41 schreef m.k het volgende:
ook dan moet je de games opnieuw installeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |