Ja, maar lieverd... Je moet busdeurrubbers wel goed warm slaan hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
Enne, Marijke, je bent een dag te vroeg met je smiley.
dat heeft hij niet in de gatenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, Fok!ken in de baas z'n tijd he! Laat hem em niet horen!
Ik dacht dat trev de rubbers vandaag al opgewarmd hadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar lieverd... Je moet busdeurrubbers wel goed warm slaan he
* Marijkezwollegeeft MPG een flinke pets op z'n derrière
Tof zo'n baas!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heeft hij niet in de gaten
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat trev de rubbers vandaag al opgewarmd had![]()
...
Dan zou ik wel een dagje met je willen ruilenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heeft hij niet in de gaten
Die zijn alleen maar ingesmeerd met siliconen sprayquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat trev de rubbers vandaag al opgewarmd had![]()
...
Hai!quote:
Waar mart ook postquote:
het geld groeit niet op me rugquote:
quote:
Als een pagina laden al lang duurt hem dan nog goed noemenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het geld groeit niet op me rug![]()
en de deze doet het verder nog prima![]()
[..]
![]()
![]()
Kewlquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moet gewoon mijn nieuwe 7 euro 80 weegschaal van de Action met jullie delen
[ afbeelding ]
Pretty huh?
Komen er getalletjes te staan, maar je weet dat je daar nooit naar mag vragen bij een vrouwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kewl
EN wat doetie als je erop gaat staan?
Thuis. Of bij TJDoornbos.quote:
God god, weer zoeen betweter die mij komt vertellen wat ik wel en niet mag bij een vrouwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komen er getalletjes te staan, maar je weet dat je daar nooit naar mag vragen bij een vrouw
Als ik erop ga staan geeft ie aan: Error, error, too low!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kewl
Dan verspreid ie een bloemengeur en verteld ie je dat je er vandaag zo mooi uitzietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kewl
Dat wil je nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ik wel een dagje met je willen ruilen
Lovelyquote:
EN als je hem op je hoofd legt terwijl je tegen het plafond opstijgt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik erop ga staan geeft ie aan: Error, error, too low!
Echt? Wat een vet cool dingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan verspreid ie een bloemengeur en verteld ie je dat je er vandaag zo mooi uitziet
Dat zeggen ze toch altijd en ik ben heul geen betweter. Nouja in ieder geval niet over wat wel/niet magquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God god, weer zoeen betweter die mij komt vertellen wat ik wel en niet mag bij een vrouwFlikker toch eens een end op jullie allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |