abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:19:49 #76
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84981095
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:11 schreef Outpost76 het volgende:

Ik had all1 alles uit elkaar gehaald. Nu heb je meerdere plantjes bij elkaar die met elkaar moeten concurreren voor wat ruimte.
Vandaar ook de opmerking dat ik ze uit elkaar moet halen. Toen ik ze net had waren ze allemaal veel kleiner en verzopen ze zowat in die potten. En bij Nikita was het me niet eens duidelijk dat het er meer dan een was.
Maar dat is een mooi project voor morgen of overmorgen (als ik meer turf e d nodig heb moet ik even tot maandag wachten ivm tuincentrum)

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:13 schreef Outpost76 het volgende:

Haaktopic?? :? :? :?
Een topic over haken. Daar ken ik mmascha en StefanieV van. :P
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:27:22 #77
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84981337
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:19 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Vandaar ook de opmerking dat ik ze uit elkaar moet halen. Toen ik ze net had waren ze allemaal veel kleiner en verzopen ze zowat in die potten. En bij Nikita was het me niet eens duidelijk dat het er meer dan een was.
Maar dat is een mooi project voor morgen of overmorgen (als ik meer turf e d nodig heb moet ik even tot maandag wachten ivm tuincentrum)
[..]

Een topic over haken. Daar ken ik mmascha en StefanieV van. :P
Zow, ik ben lekker snugger idd. :') Wel de foto's kijken maar totaal je text erbij niet lezen. :') Sorry :@ Je zal denk ik wel meer turf ed nodig hebben. (tenzij je nog hebt liggen) Er zit nl niet genoeg in dat ene potje om ze allemaal te planten in een ander potje. Ik had het zelfde als jij met die venus en ook mijn zonnedauw waren er veel meer.

Ja dat snapte ik maar ik wist helemaal niet dat dat populair is. :P Leek me meer iets uiit grootmoeders tijdperk maar daar zat ik dus ff flink naast.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_84981502
Pfff, ik heb daarnet 4 'tuincentrums' bezocht ...
Bij eentje hadden ze enkel wat simpele bloemen en meer dingen voor dieren en tuinverzorging weetikveel
Een andere was op vakantie, nog een andere, 500 meter verder dan de vorige (en in dezelfde straat!) was ook op vakantie...
En de vierde die bestaat blijkbaar niet meer, enfin ja, alles zag er leeg uit. Maar er hingen wel nog bordjes naartoe...

Maar niet getreurd, maandag gaan we weer op pad :P
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:34:02 #79
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84981539
Ik heb nog wel turf :Y maar weet zo even niet of dat genoeg is, maar daar kom ik gauw genoeg achter. :+
Zal weer lekker schuiven worden met de planten.
Eerst overstroomde m'n kleine woning met bananenplanten, want die spruiten ook als een gek nieuwe plantjes. Een boel van weggegeven om plek te maken voor de vleesetertjes en nu doen die gewoon hetzelfde. :'( :D
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:34:28 #80
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_84981551
Ik weet dat dit het vleesetende plantentopic is maar al hakend denken we ook wel eens aan de flora:
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:35:50 #81
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84981599
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:33 schreef trainfreak het volgende:
Pfff, ik heb daarnet 4 'tuincentrums' bezocht ...
Bij eentje hadden ze enkel wat simpele bloemen en meer dingen voor dieren en tuinverzorging weetikveel
Een andere was op vakantie, nog een andere, 500 meter verder dan de vorige (en in dezelfde straat!) was ook op vakantie...
En de vierde die bestaat blijkbaar niet meer, enfin ja, alles zag er leeg uit. Maar er hingen wel nog bordjes naartoe...

Maar niet getreurd, maandag gaan we weer op pad :P
Heb je een groter tuincentrum in de buurt die niet aan vakantie doet?
Veel succes in ieder geval, ze zijn de zoektocht waard. :P
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:38:35 #82
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84981690
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb nog wel turf :Y maar weet zo even niet of dat genoeg is, maar daar kom ik gauw genoeg achter. :+
Zal weer lekker schuiven worden met de planten.
Eerst overstroomde m'n kleine woning met bananenplanten, want die spruiten ook als een gek nieuwe plantjes. Een boel van weggegeven om plek te maken voor de vleesetertjes en nu doen die gewoon hetzelfde. :'( :D
_O- Ja daar kwam ik dus ook achter. Nou heb ik dus een stuk of 30 met de naam Marc, 3 met de naam Ted en 2 met de naam Jack. :') Ow en mn nieuwe heeft nog niet eens een naam maar ik denk dat ik dat maar zo laat. Het wordt veulste verwarrend zo.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:39:59 #83
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84981742
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:34 schreef mmascha het volgende:
Ik weet dat dit het vleesetende plantentopic is maar al hakend denken we ook wel eens aan de flora:
[ afbeelding ]
Hahahaha ziet er goed uit! :D :D Nu nog een venus haken. ;)

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:33 schreef trainfreak het volgende:
Pfff, ik heb daarnet 4 'tuincentrums' bezocht ...
Bij eentje hadden ze enkel wat simpele bloemen en meer dingen voor dieren en tuinverzorging weetikveel
Een andere was op vakantie, nog een andere, 500 meter verder dan de vorige (en in dezelfde straat!) was ook op vakantie...
En de vierde die bestaat blijkbaar niet meer, enfin ja, alles zag er leeg uit. Maar er hingen wel nog bordjes naartoe...

Maar niet getreurd, maandag gaan we weer op pad :P
Dat schiet niet op zeg.... Anders via internet? Guppyfriend heeft er ook een paar op de kop getikt via marktplaats. Ze hoefde all1 de verzendkosten te betalen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Outpost76 op 07-08-2010 18:50:32 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:42:09 #84
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84981808
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:38 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

_O- Ja daar kwam ik dus ook achter. Nou heb ik dus een stuk of 30 met de naam Marc, 3 met de naam Ted en 2 met de naam Jack. :') Ow en mn nieuwe heeft nog niet eens een naam maar ik denk dat ik dat maar zo laat. Het wordt veulste verwarrend zo.
Ik zat al te denken aan naambordjes voor bij de potten. :7
Maar wow, 30 _O- Haha, als dat hier ook zo gaat dan kunnen vrienden en familie na de bananenplanten ook uitkijken naar vleeseters. :')
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:46:01 #85
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_84981932
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:34 schreef mmascha het volgende:
Ik weet dat dit het vleesetende plantentopic is maar al hakend denken we ook wel eens aan de flora:
[ afbeelding ]
Tof, dat wil ik ook kunnen :D
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:47:04 #86
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_84981966
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:06 schreef StefanieV het volgende:
mmascha onmiddellijk zoveel haha! Ze zien er wel leuk uit hoor!
:@ :D
Ik wilde er nog wel veel meer meenemen. Ik had al een lijstje gemaakt met diverse soorten die ik wilde hebben. Maar er stonden zoveel leuke, ik kon niet kiezen!
En zoals TD al schreef: ik vond het zelf ook wel een mooie vangst. Zeker zo bij elkaar. :+
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:47:14 #87
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84981971
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Tof! Ik moet mijn dionaea eigenlijk een keer verpotten, aangezien ik ze kocht met 3 in een enkele pot. Nu na een maand of 3 begint het wel erg krap te worden :+

Trouwens, toen ik ze kocht stonden ze al in bloei en blijkbaar zijn ze in de tussentijd dat ze buiten stonden bestoven (door insecten die ie niet te pakken heeft gekregen :')). Aangezien ik geen ruimte heb om zelf nog meer happende vrienden op te kweken, kan ik hier iemand interesseren in het potentiële kroost? Anders gaat het weg en dat vind ik ook weer zonde :P

[ afbeelding ]
Een beetje late reactie maar ik zou wel wat van dat zaad willen. :Y :Y :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:48:36 #88
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_84982013
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:46 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Tof, dat wil ik ook kunnen :D
Kom eens naar het haaktopic zou ik zeggen! ;)

Outpost: ik denk dat mijn plantjes er toch echt een fan bij hebben:mijn man is van plan straks een mug te vangen en die aan ze te voeren :P
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:52:38 #89
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84982123
Heb ik eindelijk een fatsoenlijke vlieg in huis (komt niet vaak voor hier op 12 hoog) komt ie niet bij m'n planten in de buurt.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:56:38 #90
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84982202
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Ik zat al te denken aan naambordjes voor bij de potten. :7
Maar wow, 30 _O- Haha, als dat hier ook zo gaat dan kunnen vrienden en familie na de bananenplanten ook uitkijken naar vleeseters. :')
Ongeveer 30 ja. Ik heb ze niet geteld maar de schatting klopt wel aardig als ik zo mn bakken bekijk. Ik had er hier ook wat aangeboden maar nu met mn nieuwe pot hou ik ze maar. Ze hadden er echt een kluitje bij elkaar gepakt en dat in een potje gedaan. Zo van dan overleeft er altijd wel 1 en het oogt meer een plant dan wanneer je ze per stuk verkoopt. :P

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:48 schreef mmascha het volgende:

Outpost: ik denk dat mijn plantjes er toch echt een fan bij hebben:mijn man is van plan straks een mug te vangen en die aan ze te voeren :P
Hahahaha kan ook bijna niet anders na zo een dag op die tentoonstelling. :D


* Voor iedereen een tip. Koop een electrische vliegenmepper. Geef de vlieg daar 1x een opdonder mee zonder m te verbranden. De vlieg of wat dan ook wordt verdoofd en dan kan je m zo oppakken en voeren aan je plantjes. Zo hebben mijn venusjes al een berg vliegen, muggen en ander insectenspul opgesmikkelt. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:57:50 #91
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84982237
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Heb ik eindelijk een fatsoenlijke vlieg in huis (komt niet vaak voor hier op 12 hoog) komt ie niet bij m'n planten in de buurt.
Zie mn tip hierboven. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:02:39 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_84982375
Maar, wees voorzichtig met de electrische mepper! M'n vriend wilde net een vlieg meppen, maar in zijn enthousiasme vloog de mepper uit z'n hand! En miste mij op een haar na :X Ga dat maar uitleggen bij de huisartsenpost :D

En inderdaad, ik heb ontdekt dat de hele tijd binnen, buiten, binnen, buiten niet goed is. Zie een aantal foto's terug van mijn gerimpelde Venusjes... Ze hebben ook bladluis gekregen, geen idee hoe. Maar ze staan nu in ieder geval fulltime buiten, bij de zonnedauwtjes.

Overigens vergeten bladluisspul te kopen...

Oh en ik heb ook een balkon, met een regenpijp, maar ik denk niet dat de VvE het tof vind als ik in de regenpijp ga zagen :@ Maar ik heb het ook nog nooit gevraagd eigenlijk...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:04:02 #93
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_84982415
klinkt bekend, woon zelf op vijf hoog en ik verbaasde me inderdaad over het feit dat er zo 'weinig' vliegen en muggen zijn (binnen dan).
bij mijn ouders was dit veel erger, maar dat zal wel liggen aan het feit dat er 300 meter verderop een koeienboer zit en ze zitten 2 km van het ijsselmeer af wonen, da's echt een ramp daar al die insecten in de zomer :D
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:04:27 #94
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_84982430
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:48 schreef mmascha het volgende:

[..]

Kom eens naar het haaktopic zou ik zeggen! ;)

Outpost: ik denk dat mijn plantjes er toch echt een fan bij hebben:mijn man is van plan straks een mug te vangen en die aan ze te voeren :P
Gaan jullie 't me dan leren? O+
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:05:29 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_84982465
Ik vind haken ook tof, ik lurk er zelfs wel eens, maar ik weet zeker dat ik er niks van kan :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:06:38 #96
155227 crew  Guppy
dus
pi_84982496
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:04 schreef opastokvis het volgende:
klinkt bekend, woon zelf op vijf hoog en ik verbaasde me inderdaad over het feit dat er zo 'weinig' vliegen en muggen zijn (binnen dan).
bij mijn ouders was dit veel erger, maar dat zal wel liggen aan het feit dat er 300 meter verderop een koeienboer zit en ze zitten 2 km van het ijsselmeer af wonen, da's echt een ramp daar al die insecten in de zomer :D
Wij hebben hier op 4 hoog nog wel aardig wat vliegen. Maar goed, da's aan de rand van de stad en in de buurt van een natuurplas. Muggen valt mee gelukkig
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:26:00 #97
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84983082
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind haken ook tof, ik lurk er zelfs wel eens, maar ik weet zeker dat ik er niks van kan :D
Dat dacht ik ook, ik kan nog steeds geen patronen lezen (ook weinig moeite gedaan om dat te leren hoor :P) en ik kan het ook. :P Met wat volharding en experimenteren (en evt uitleg zoeken via internet of de haakdames van fok vragen) kun je een heel eind komen. :s)
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:11:08 #98
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84984540
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar, wees voorzichtig met de electrische mepper! M'n vriend wilde net een vlieg meppen, maar in zijn enthousiasme vloog de mepper uit z'n hand! En miste mij op een haar na :X Ga dat maar uitleggen bij de huisartsenpost :D
Hahahaha hij moet t m wel vast houden ja! :')
quote:
En inderdaad, ik heb ontdekt dat de hele tijd binnen, buiten, binnen, buiten niet goed is. Zie een aantal foto's terug van mijn gerimpelde Venusjes... Ze hebben ook bladluis gekregen, geen idee hoe. Maar ze staan nu in ieder geval fulltime buiten, bij de zonnedauwtjes.

Overigens vergeten bladluisspul te kopen...
Ow eend! |:(

Maandag dan maar ff snel halen he. ;)
quote:
Oh en ik heb ook een balkon, met een regenpijp, maar ik denk niet dat de VvE het tof vind als ik in de regenpijp ga zagen :@ Maar ik heb het ook nog nooit gevraagd eigenlijk...
Daar is niks mis mee hoor. Mocht jij daar weg gaan kan je m altijd weer maken door er een nieuw stukje pijp tussen te doen. Niemand die dat ziet. Ik zou het iig niet eens vragen aan de VvE. Dat zijn vaak van die regelneukertjes dat ze toch niets begrijpen. Zeker dit niet.

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:04 schreef opastokvis het volgende:
klinkt bekend, woon zelf op vijf hoog en ik verbaasde me inderdaad over het feit dat er zo 'weinig' vliegen en muggen zijn (binnen dan).
bij mijn ouders was dit veel erger, maar dat zal wel liggen aan het feit dat er 300 meter verderop een koeienboer zit en ze zitten 2 km van het ijsselmeer af wonen, da's echt een ramp daar al die insecten in de zomer :D
Ik woon op 1 hoog met een sloot voor de deur en een berg honden in mn omgeving (Die schijten om de flat heen) dus insecten genoeg.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:21:48 #99
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_84984893
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:47 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Een beetje late reactie maar ik zou wel wat van dat zaad willen. :Y :Y :Y
Ik krijg Gizmore zn zaad! *O* *O* *O*

Al klinkt dat ranziger dan t is. :')
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:45:09 #100
155227 crew  Guppy
dus
pi_84988111
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:11 schreef Outpost76 het volgende:

Maandag dan maar ff snel halen he. ;)

Ja, goddamnit! Maandag werken natuurlijk... Maar ik heb wel het gevoel dat het beter met ze gaat, nu ze buiten staan. Heb ook nog geen luizen gezien, sindsdien. Mogen we dat toeschrijven aan de zonnedauwtjes?

quote:
Daar is niks mis mee hoor. Mocht jij daar weg gaan kan je m altijd weer maken door er een nieuw stukje pijp tussen te doen. Niemand die dat ziet. Ik zou het iig niet eens vragen aan de VvE. Dat zijn vaak van die regelneukertjes dat ze toch niets begrijpen. Zeker dit niet.
Mwa, ik ben on speaking terms met de VvE, dus ik kan het gerust vragen. Maar goed, die regenpijp zit sowieso op een plaats waar geen regenton past... Denk niet dat t wat gaat worden dus.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')