abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:01:02 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84956023
t Schietzn doel een beetje voorbij wanneer je er extra voor moet inzoomen m.i. :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84957094
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
t Schietzn doel een beetje voorbij wanneer je er extra voor moet inzoomen m.i. :')
Heb je een punt.

Maar op 1 bij 1,5 meter boven de bank doet-ie 't prima ;)
pi_84962016
Ik heb vandaag ook foto's gemaakt van Debsterr *O*
En ze is heel lief! En het was heel leuk!
pi_84966953
quote:
foto Op vrijdag 6 augustus 2010 21:55 schreef photolex het volgende:
Tjonge, Debsterr en ik hebben in een deuk gelegen om de extra foto, maar blijkbaar kijkt niemand anders voorbij de dame? ;-)
Okee dan, de foto ververst zodat het meer opvalt, maar hmm, een uitgelegde grap is geen grap... >:(
Nu is hij véél beter als je het mij vraagt. :) De grap komt nu tenminste ook fatsoenlijk uit de verf, doordat je die afleiding van de hand niet meer hebt.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:52:09 #30
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84970047
7 is inderdaad meesterlijk _O_
De rest is zeker ook niet verkeerd hoor :) Ik hou wel van kleurtjes O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_85053050
2,7 en 8 O+ die vind ik echt mooi ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop