Ik vind het ook best een sympathiek persoon, ook in expeditie robinson inderdaad. Valt me erg mee, moet ik eerlijk zeggen. Maar die stem plus accent.. Brrr.quote:Op maandag 12 september 2011 11:59 schreef Greys het volgende:
Mij lijkt ze echt enig (in Expeditie Robinson is er niks verwends aan in elk geval) dus dan ga ik het toch maar even terugkijken denk ik, ik moet vaak wel om haar lachen!
Ik hou d'r van!quote:Op maandag 12 september 2011 12:09 schreef Copycat het volgende:
Het is ook niet raar. Gewoon lekker vet Rotterdams.
quote:Op maandag 12 september 2011 12:09 schreef Copycat het volgende:
Het is ook niet raar. Gewoon lekker vet Rotterdams.
quote:Op maandag 12 september 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
Ik hou d'r van!
Maggik ut niet nog un keersjuh proberuh dannnn? NOU! *pruil*![]()
ze zijn leuk iddquote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef Eef999 het volgende:
Gezellige types die moeder, Syl en zus![]()
Ik ben een beetje fan geworden van Syl door ER
laatste stukje alleen, met die rare modeshow en awardquote:
Ze woont toch op de Kop van Zuid?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:30 schreef rubje het volgende:
zo te zien gaat alles weer goed met onze rotterdamse sylvia (leuk dat ze nu in het centrum woont)maar ik vrees ondanks deze realitytv dat haar kansen om echt een topmodel te worden en internationaal groot door te breken (door bv een Victoria Secret Angel te worden) echt voorbij zijn,want ze is naar ik heb begrepen is zij voor een topmodel echt nog te dik,alhoewel ik dat niet vind maarja,al die designers willen maatje 0.![]()
[ afbeelding ]
ze is wel vreselijk sexy met dat hoofd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |