quote:
Heb je nu al zoveel gezet?quote:
Daarom gebruikte ik een knipoog-PI.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had anders van onze vrouwlijke moraalridder verwacht.
Dit is toch een saai FPP toernooitje en sta nu wel 24equote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je nu al zoveel gezet?Als op de flop een koning komt en iemand flink zet?
Full House. Met Bob Saget.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
En nog een 7. Full House is nog mooier.
Jouw tafelinstelling is kankerlelijk, dat je het weet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is toch een saai FPP toernooitje en sta nu wel 24e
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je naar mij zat te knipogen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daarom gebruikte ik een knipoog-PI.
Ohnee, was pre-flop die inzet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je nu al zoveel gezet?Als op de flop een koning komt en iemand flink zet?
Ja, over een uur lig ik al onder de dekens.quote:
Dit is de standaard, niks mis mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jouw tafelinstelling is kankerlelijk, dat je het weet.
Een vluggertje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, over een uur lig ik al onder de dekens.
Mijne is mooier, wacht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is de standaard, niks mis mee.
Serieus?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, een grote beurt.quote:
Ik ook, denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |