Ik ga dit quoten en in mijn sig zetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
Met dit soort formele semantiek blijf je maagd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
EY!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
Nee want WD is mijn e-zusje en ik ben jouw e-papa, je gaat dus vreemd met je e-tante.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb dus iets met Chai, en ga vreemd met mijn e-zusje?
HAHA VOOR JOUW PAPA.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja! We zijn tegelijkertijd ongesteld.
TANTE? CHAI IS JOUW ZUS?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want WD is mijn e-zusje en ik ben jouw e-papa, je gaat dus vreemd met je e-tante.
Ik lees alleen maagd, de rest snap ik niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
Is het ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
EY!
Dit vind ik niet echt beleefd om te zeggen!
Nee... wacht wat?quote:
Jammer dat iemand J10 heeft en er dalijk aas 9 valt.quote:
Te laat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee... wacht wat?
Het is te laat voor dit soort onzin.
Een beetje trollen mag toch las ik net.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wordt met de minuut sneuer.
Dat was geen trollen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een beetje trollen mag toch las ik net.
De wedstrijd is begonnen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die bovenste vent mij op all-in zetten
Ik wacht op de aasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die bovenste vent mij op all-in zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |