Tegen die tijd niet meer. Noem het een optimistisch voorgevoel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen bij mij is het de gezondheid bij jou het werk
depressiefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet was Bos81 mankeertMaar ik wil op zich wel naar de meet hoor
Is er al bepaald waar het is?
Doodeng? Er komen gewoon mensenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel zin in de meet. Vind het alleen dood eng.
Ik ook, ben bang dat iedereen denkt dat ik een gek wijf ben dat eruit ziet als Bellatrix en de hele tijd gek doe.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
Op een bepaalde manier vind ik het ook wel eng, maar daar staan volgens mij dan ook wel toffe dingen tegenoverquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
ik vind jou depressie echt een beetje raar. En dat bedoel ik niet gemeen ofzo. Maar ik heb het nog nooit zo bij iemand gezien.quote:
Ik kan er ook niet echt iets mee eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik vind jou depressie echt een beetje raar. En dat bedoel ik niet gemeen ofzo. Maar ik heb het nog nooit zo bij iemand gezien.
16 oktober, het lijkt erop dat het Utrecht wordtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet was Bos81 mankeertMaar ik wil op zich wel naar de meet hoor
Is er al bepaald waar het is?
Zou kunnen, er spelen ook een aantal andere dingen een rol in mijn ziekte. Zo ben ik snel gespannen enzo... Maar ik kan nog voldoende symptomen aanwijzen die wijzen op een depressie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik vind jou depressie echt een beetje raar. En dat bedoel ik niet gemeen ofzo. Maar ik heb het nog nooit zo bij iemand gezien.
ik ben niet zo van de nieuwe mensen. En zo onzeker als maar zijn kan. Jullie gaan mij allemaal stom en raar vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doodeng? Er komen gewoon mensenJe weet wel, van die dingen met armen en benen en zo, waar je tegen kunt praten, en dat ze dan wat terug zeggen en dat jij dan hard moet lachen
Er zullen echt wel meer mensen zijn die stil en verlegen zijn, ik in het begin ook altijd ff.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de nieuwe mensen. En zo onzeker als maar zijn kan. Jullie gaan mij allemaal stom en raar vinden
Ik nooit, want ik ben keistoer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zullen echt wel meer mensen zijn die stil en verlegen zijn, ik in het begin ook altijd ff.
Jij bent zo'n jongen die zijn DS meeneemt.quote:
Oh jawelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de nieuwe mensen. En zo onzeker als maar zijn kan. Jullie gaan mij allemaal stom en raar vinden
Ik vind mensen niet zo snel raar, hoogstens een beetje gek en daar heb ik totaal geen problemen mee. Sterker nog, dat zijn misschien wel de mensen waar ik het beste mee om kan gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad al ingepaktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent zo'n jongen die zijn DS meeneemt.
Jij lijkt me nou echt zo iemand die haar onzekerheid op zo'n meet camoufleert met een enorm grote bekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zullen echt wel meer mensen zijn die stil en verlegen zijn, ik in het begin ook altijd ff.
Haha misschien wel als defensie middel ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij lijkt me nou echt zo iemand die haar onzekerheid op zo'n meet camoufleert met een enorm grote bek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |