quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet toch dat niets kan ontsnappen aan zwarte gaten?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef Bart het volgende:
De Alkmaar-kaart in de OP is weer geüpdatet.
[ afbeelding ]
ging foutquote:
quote:
wat voor kat?quote:
moet je voor de grap eens een keer bij mij thuis komen... kattenharen zat...quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:03 schreef lynda het volgende:
Ze zijn hardnekkig die witte haren
jeuj!! wat voor kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb nog een kattenbak en een krabpaal voor je.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
die zijn gaaf. ik heb er ook 1 rondlopen. rood witte...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:14 schreef lynda het volgende:
Huis,tuin en keukenkat![]()
De eerst die mijn aandacht krijgt in het asiel dus..
ze staan in de berging. mocht je het nodig hebben dan heb ik ze staan. scheelt weer een paar centenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:19 schreef lynda het volgende:
Ik ben ook niet anders gewend vanuit huis dus dat is makkelijk![]()
Lief aangeboden, maar we hebben totaal nog geen idee hoe of wat en vooral wanneer!
Kan zo ook nog half jaar duren ivm studie
hmmm... tapvat ruleert...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef lynda het volgende:
I'll keep it in mind!![]()
En nu gaan we het tapvat maar eens meester maken
bruine rum?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:35 schreef lynda het volgende:
Ik hoor net dat het vatje nog wacht ivm bruine rum![]()
Zou zo zeggen kom maar halen hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |